2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

2 apr 2023
Ondanks dat ik bestelling reeds betaalde met bankoverschrijving sturen ze mij een tweede aanvraag tot betaling. Eerste betaling zou teruggestort worden wat na 10 dagen nog steeds niet gebeurde. Mijn vraag is dan, is deze firma wel betrouwbaar. Het betreft hier een bestelling die ik vanaf heden wel 3 tot 4 keer per jaar zal nodig hebben omdat het een verbruiksartikel betreft. Ga hier wel andere leverancier voor zoeken, wens niet telkens dubbel te moeten betalen.

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

verbeterpunten Zeer weinig
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en het delen van uw waardevolle feedback! We streven continu naar verbetering en het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze producten en diensten! - Team 2Cheap

Top service

Lekkere snelle verzending
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor de 5 sterren en uw complimenten over onze snelle verzending en top service! - Team 2Cheap
10 feb 2024
GT
Gijs T.
kesteren
18 feb 2024
Product is zoals het op de foto en omschrijving staat. Snelle levering
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Het is geweldig om te horen dat het product precies overeenkomt met de foto's en de omschrijving op onze website. We streven ernaar om onze klanten een heldere en nauwkeurige presentatie van onze producten te bieden, en uw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, staan wij voor u klaar. - Team 2Cheap
Ja, niet overdrijven hoor. Vijf sterren moet voldoende zijn.
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor het delen van uw review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Hopelijk kunnen we u weer verwelkomen op onze webshop, mocht u nog vragen hebben over uw bestelling dan helpen we u graag verder! - Team 2Cheap
JT
Artikelen zoals omschreven en snelle levering
GH
gerard h.
beneden leeuwen
31 dec 2023
service is goed en vlotte leveringen
Nette afhandeling van een klacht.
Antwoord van 2Cheap.nl
Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Het is voor ons van groot belang dat elke klacht zorgvuldig en naar tevredenheid wordt afgehandeld. Uw erkenning dat we dit goed hebben gedaan betekent veel voor ons team. Bedankt voor uw review! - Team 2Cheap
Goedkoop en snel verzonden
De zelfde dag ophalen
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij te lezen dat u tevreden was met de snelle beschikbaarheid van uw pakket voor afhaling. Als er iets is wat we nog beter kunnen doen, horen we dat natuurlijk graag. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! - Team 2Cheap
27 jan 2024
DD