hard-wear.nl/nl

834 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

23 mrt 2024
19 mrt 2024
eerlijke verkoop doen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Bernadette, we hebben de 9,98 euro waar in ons systeem de 25% korting na toepassing van de cadeaubon niet op berekend werd alsnog handmatig naar jou overgemaakt. We gaan er vanuit dat dit voor jou op deze manier naar wens is afgehandeld.
14 apr 2024
16 mrt 2024
2 broeken besteld eentje was te klein dus terug gestuurd. Super fijne communicatie heel erg meedenkend. Een broek was niet optijd binnengekomen voor mijn feest omdat hij vanuit een ander magazijn moest komen. Hebben ze mij een andere broek opgestuurd dat ik wel een Australian broek had voor mijn feest!!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Lieke, dank je wel voor je review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, zelfs wanneer er een klein probleem ontstond met de maat en de levering. We doen altijd al het mogelijke om onze klanten te helpen in een dergelijke situatie en zijn blij te horen dat je onze communicatie en onze bereidheid om met je mee te denken waardeert. Het spijt ons dat een van de broeken niet op tijd bij je was voor het feest, maar we zijn blij dat we snel een oplossing konden vinden door je een andere broek op te sturen, zodat je daar toch kon genieten van je Australian broek ! 👌🙏 Tot de volgende !! 💪

TOP WINKEL

De fysieke winkel zelf is echt heel fijn, behulpzame en meedenkende verkopers, gooide sfeer ook. Via internet bestellen gaat ook super, webwinkel is overzichtelijk en de bestelling word ook gauw geleverd!
Snelle levering, goeie klantenservice, je wordt telefonisch goed geholpen en erg vriendelijk. De maten zijn wel lastig in de schatten maar dat is ons eigen probleem 😂
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Perijn, bedankt voor de review en het compliment met betrekking tot het niveau van service dat wij leveren. Als je voor een toekomstige bestelling advies nodig hebt voor de juiste maat of een maattabel wilt dan kun je onze klantenservice altijd een e-mail versturen via info@hard-wear.nl Dan helpen we je graag verder om de juiste maat te selecteren voordat je de bestelling plaatst. Tot de volgende! 👊

Top winkel

Altijd goed kwaliteit goed! Goed te bereiken en ik per ongeluk iets verkeerd ingevoerd voor de levering en ze hebben het meteen opgepakt en aangepast echt super
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Yoka, bedankt voor je mooie review en compliment wat onze dienstverlening betreft! Daar worden we hier altijd blij van! H4L 💪
16 mrt 2024

Super klantgericht

Ik had een waaier met een productiefoutje. Makkelijk contact met de klantenservice en zonder problemen een nieuwe waaier toegestuurd gekregen. Echt super!
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Anouk, bedankt voor je mooie review topper! 👊 Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent uiteraard 😉 H4L!!