hard-wear.nl/nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.168 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

24 sep 2023
Leuke kleding alleen ik had een armbandje besteld en die ging na een dag al kapot jammer.
29 sep 2023
Hallo Sydney, onze klantenservice zal even contact met je opnemen om dit probleem met het armbandje meteen voor je op te lossen! Mocht er in de toekomst iets mankeren aan de producten die je ontvangt bij een bestelling neem dan gerust contact met ons op via ons e-mail adres van de klantenservice info@hard-wear.nl 👍
23 mei 2024
Product wat op de site als leverbaar stond was toch niet leverbaar. Dat valt dan tegen
23 mei 2024
Hallo Mariëlle, Bedankt voor je review en je feedback. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product dat op de site als leverbaar staat, toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle producten fysiek op voorraad te hebben. We zijn om die reden afhankelijk van onze leveranciers en de beschikbare aantallen die zij aan ons doorgeven. Soms kan er een voorraadverschil zijn bij onze leveranciers, waardoor een product toch niet beschikbaar is. In ieder geval onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van een alternatief, staan we altijd voor je klaar! 💪👌
1 dec 2023
de maten van de broeken beter uitleggen! eigenlijk is mijn broek net te lang
5 dec 2023
Hallo Miroya, bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat de lengte van je broek niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen hoe belangrijk het is dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over de maatvoering van onze producten. We proberen voor zoveel mogelijk producten op onze website maattabellen weer te geven. Helaas wordt niet voor elk product een maattabel door de leverancier verstrekt. We begrijpen dat het ontvangen van een broek die net te lang is, teleurstellend kan zijn. We zullen ons best doen om de informatie over de lengte van de broeken zo gedetailleerd mogelijk weer te geven op onze website. Jouw feedback is waardevol voor ons, en we streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Als je specifieke vragen hebt over de lengte van een bepaald product of als je hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je de perfecte pasvorm krijgt.
5 sep 2023
Erg duur en de stickers die ik had besteld waren allemaal promotie materiaal
8 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt ons te horen dat je de prijzen als duur hebt ervaren. We willen graag benadrukken dat we ons best doen om voor het overgrote deel van ons assortiment de meest betaalbare optie te zijn. We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden tegen concurrerende prijzen. Mocht je specifieke producten hebben waarvan je denkt dat ze te duur zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. De stickers die we bij bestellingen voegen, zijn bedoeld als een extraatje voor onze klanten en hebben betrekking op de kledingmerken die we verkopen en de evenementen waarvoor we merchandise verzorgen. We hopen dat je ze toch leuk vond, zelfs als ze niet precies waren wat je had verwacht. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult winkelen.
6 dec 2023
Verkeerde broek binnen gekomen en klantenservice reageerd niet
14 dec 2023
Beste Jarno, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. We hebben je e-mail ontvangen en onze klantenservice heeft inmiddels contact met je opgenomen om een retourlabel aan te maken, zodat je het verkeerde product naar ons kunt retourneren. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn, daarom zorgen we ervoor dat dit zo snel mogelijk is opgelost. Normaal gesproken streven we ernaar om op werkdagen binnen 24 tot 48 uur te reageren op klantvragen, maar vanwege de drukte rond Black Friday, Sinterklaas en Thunderdome, kan het momenteel een dag langer duren voordat we kunnen reageren. We waarderen je geduld en begrip in deze uitzonderlijke periode. We willen benadrukken dat de kosten voor het retourneren van het verkeerde product volledig voor onze rekening zijn. Ons doel is om ervoor te zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt en tevreden bent met je aankoop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
3 dec 2023
Ik heb nog geen product ontvangen of verzendbewijs gekregen
5 dec 2023
Hallo Nicole, we hebben inmiddels contact met je opgenomen om een alternatief aan te bieden in verband met een product uit jouw bestelling dat helaas niet meer leverbaar is. Mijn collega's van de klantenservice hebben het erg druk vanwege Black Friday, Sinterklaas en Thunderdome aankomend weekend waardoor het momenteel iets langer duurt dan je van ons gewend bent om een antwoord te ontvangen.
We hopen op je begrip hiervoor.
18 dec 2023
Meer info van te voren over het evt retour zenden
19 dec 2023
Hallo Brigitte, Bedankt voor je feedback, en we begrijpen dat je graag meer informatie wilt over ons retourbeleid. We willen je graag laten weten dat we ons retourbeleid duidelijk beschrijven op onze website, en je kunt alle details vinden op de volgende pagina : https://www.hard-wear.nl/nl/ruilen-en-retourneren Op deze pagina vind je uitgebreide informatie over hoe je een product kunt retourneren, welke voorwaarden van toepassing zijn, en wat je kunt verwachten tijdens het retourproces. We raden altijd aan om deze informatie te lezen voordat je een bestelling plaatst, zodat je goed op de hoogte bent van ons beleid. We streven ernaar om onze klanten een transparante en probleemloze retourervaring te bieden, en we willen ervoor zorgen dat je volledig op de hoogte bent van de stappen die je kunt nemen als je ooit besluit om een product terug te sturen. Als je nog specifieke vragen hebt over ons retourbeleid of als er iets is waarover je meer duidelijkheid wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat je tevreden zult zijn met de informatie die je op onze retourbeleidspagina kunt vinden.
20 jan 2024
Na t wassen wordt ie pillig, zonde
22 jan 2024
Hallo Thijs, Dank je wel voor het delen van je feedback over ons kledingstuk. Het spijt ons te horen dat je hebt gemerkt dat het kledingstuk na het wassen gaat pillen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn, en we willen graag helpen om dit probleem op te lossen. Het verschijnen van pluisjes of pillen op kleding kan soms voorkomen, zelfs bij hoogwaardige stoffen. Dit kan worden veroorzaakt door wrijving en de aard van de vezels in de stof. Er zijn echter enkele stappen die je kunt nemen om dit probleem te minimaliseren: Was het kledingstuk binnenstebuiten: Draai het kledingstuk binnenstebuiten voordat je het wast om wrijving met andere kledingstukken te verminderen. Gebruik een mild wasmiddel: Kies voor een mild wasmiddel zonder agressieve chemicaliën die de vezels kunnen beschadigen. Was op een lagere temperatuur: Was het kledingstuk op een lagere temperatuur om de vezels te beschermen. Gebruik een waszak: Plaats het kledingstuk in een waszak om wrijving met andere kledingstukken te minimaliseren. Als je toch problemen blijft ondervinden met dit product , laat het ons dan weten door ons te mailen via info@hard-wear.nl. We staan klaar om je te helpen en, indien nodig, verdere stappen te ondernemen om je tevredenheid te waarborgen. We willen dat je volledig tevreden bent met je aankoop, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je kledingstuk in de best mogelijke staat blijft.
Nog niets ontvangen
5 dec 2023
Dank je wel voor het delen van je feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de levering van je bestelling. We begrijpen volledig hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het dat dit niet het geval is geweest. Tijdens de drukke periode rond Black Friday en Sinterklaas hebben we een aanzienlijke toename van bestellingen ervaren, wat heeft geleid tot vertragingen in de sortering en verzending van een groot aantal pakketten bij de postbedrijven. Helaas ligt dit buiten onze macht, maar we begrijpen hoe frustrerend dit voor jou als klant kan zijn. Je pakket ligt in ieder geval klaar om opgehaald te worden op het pakketpunt van PostNL, de exacte locatie vindt je in de track&trace informatie die je via de e-mail van ons hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip tijdens deze buitengewone omstandigheden. We hopen dat je begrijpt dat we ons uiterste best doen om de beste service te bieden, zelfs in tijden van grote drukte.
HT
Henk T.
Brabant
2 dec 2023
Onduidelijkheid
24 jun 2023
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven. We waarderen je feedback en horen graag hoe we onze producten en service kunnen verbeteren. Als er specifieke aspecten zijn waar je niet helemaal tevreden over was of als je suggesties hebt voor hoe we onze diensten kunnen optimaliseren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een nog betere ervaring te bieden.