hard-wear.nl/nl

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

25 mei 2023
3 dec 2023
Antwoord van hard-wear.nl/nl
5 dec 2023
Beste Calvin, We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en we betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de snelheid van de verzending van je recente bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na een grondige controle van je bestelling, hebben we opgemerkt dat een van de producten helaas niet op voorraad was op het moment van verzending. Om ervoor te zorgen dat je de complete bestelling ontvangt, hebben we besloten om het ontbrekende item voor je na te bestellen. Deze bijbestelling heeft bijgedragen aan de vertraging in de levertijd, waarvoor we ons oprecht verontschuldigen. We willen graag benadrukken dat deze mogelijkheid tot nabestelling duidelijk wordt vermeld op onze verzend- en bezorgingspagina op onze website. We begrijpen echter dat dit wellicht niet direct zichtbaar was, en we zullen stappen ondernemen om dit aspect duidelijker te communiceren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn.
23 jun 2023
Wachten op een bestelling 3 week en geen communicatie waarom. Klant moet er zelf achteraan en dan nog wordt e-mail niet beantwoord. Tot de 2e keer, toen pas antwoord. Uiteindelijk kregen we geld terug om iets anders uit te zoeken. Het artikel kwam toen snel thuis. Helaas, voor dat geld was de kwaliteit er niet naar. Draadjes los vd stiksels en eigenlijk te kort v iemand 1,80 lang.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
11 aug 2023
Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging die je hebt ervaren bij je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van je bestelling, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen je bedanken voor je geduld en begrip terwijl we hebben geprobeerd om het gewenste product voor je te verkrijgen. Het spijt ons echter dat we uiteindelijk niet in staat waren om de bestelde maat te verkrijgen van onze leverancier. Onze excuses ook voor de lichte vertraging in onze e-mailrespons. We hadden graag sneller op je e-mail gereageerd echter werd deze verzonden in een drukke periode en was een antwoord sneller dan 48 uur helaas niet mogelijk. We begrijpen dat de voorgestelde alternatieve maat niet geschikt was en dat je uiteindelijk hebt besloten om te kiezen voor een creditering. We willen dat je tevreden bent met je aankoop bij ons, en het spijt ons dat de uiteindelijke kwaliteit van het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je eerlijke feedback en zullen deze gebruiken om onze producten en service verder te verbeteren. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar.