hard-wear.nl/nl

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.168 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

16 mei 2024
Ik vind Hard-wear echt een top winkel en website en zoals zij je klachten of vragen beantwoorden is echt super en kunnen andere websites hun voorbeeld aan nemen en zal iedereen aanraden om je gabberwear hier aan te schaffen 👌🏻
16 mei 2024
Hey Gino, wat een super dikke review, bedankt daarvoor! We zijn superblij om te horen dat je zo tevreden bent met onze winkel en website. We doen ons best om iedereen goed te helpen, dus het is fijn dat je dat waardeert en dat je ons aanbeveelt voor het scoren van gabber kleding! H4L!! 💪👊
12 mei 2024

Shoppen met plezier!

Het team van hardwear staat voor je klaar, elke bestelling is weer een genot, van shoppen in de webshop, het bestelproces, de betalingsopties (incl. Klarna) t/m de levering van de bestelling. Iedereen bedankt en ga zo door!
13 mei 2024
Bedankt weer Mark, van jouw reviews krijgen we hier altijd een glimlach op het gezicht! Tot de volgende Gabber!! 😎💪
14 mei 2024
Australian broek was na een paar keer dragen al beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice. Ik mocht het terugsturen en kreeg het bedrag terug. Toen een nieuwe besteld. Goede service en snelle levering.
14 mei 2024
Hallo Teuna, bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. Jammer dat je eerste broek al snel beschadigd raakte, maar gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen voor je! Veel plezier met de nieuwe Peacock Blauwe Australian broek!! 💪👍
25 apr 2024
Tevreden klant - handige website, groot (beste) aanbod en altijd goed. Ik mis alleen de (werkende) functie “Mijn verlanglijst” nog, nieuwe Australian jasje weer snel geleverd!
25 apr 2024
Hallo Mark, bedankt voor je review en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de geleverde service en onze webshop! We zullen onze technische dienst nog even naar de verlanglijst functie laten kijken zodat dit euvel verholpen kan worden. 👌 Veel plezier met je nieuwe 3.0 Australian broek en Storia jasje!! 💪
20 mei 2024
Snelle levering . Het was te groot dus moest terug. Helaas op eigen kosten. Via whats app contact gehad om er achter te komen welke maat ik nodig had . Heel goed geholpen.
21 mei 2024
Hallo Jason, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel was en dat we je via WhatsApp goed hebben kunnen helpen met de juiste maat. Tot de volgende! 👍 👊
15 mei 2024
Super gezellig sfeertje, je voelt je heel erg welkom. Er word ook goede muziek gedraaid, en je word geholpen waar nodig
15 mei 2024
Hey Gideon, bedankt voor je review! Goed om te horen dat je door onze collega's in de winkel naar wens bent geholpen en dat je het gezellig hebt gehad. We hopen je snel weer eens te zien kerel!! 💪 👊
16 mei 2024
Ik vind Hardwear een goede webshop. De klantenservice vind ik ook goed. Ik ben altijd tevreden over Hardwear.
17 mei 2024
Hey Romeo, Hartelijk dank voor je top review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze webshop en klantenservice. We doen ons uiterste best om iedereen blij te maken, en jouw waardering motiveert ons enorm!! Tot de volgende gap! 👊

Goede service

Pet was top Jas was helaas te kort voor mijn zoon Maar dat was het model Geld terug gekregen, zonder gedoe.
22 mei 2024
Hallo Marianne, bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de pet. Jammer dat de jas niet paste, maar goed dat we het snel en zonder gedoe hebben kunnen oplossen en de retourprocedure voor jou vlekkeloos is verlopen. We hopen jou en je zoon snel weer van dienst te kunnen zijn! 🙏👊
7 mei 2024
Had een verkeerde maat besteld, retour gestuurd en binnen no time het geld terug geboekt op me rekening
7 mei 2024
Hallo Johan, bedankt voor je positieve review en vertrouwen in ons retourbeleid. We begrijpen hoe belangrijk het is om snel en efficiënt geholpen te worden, vooral bij het retourneren van een artikel. We streven er altijd naar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden, zelfs als er eens een maatje misgaat! Tot de volgende!! 💪👌
29 apr 2024
Alles optijd toegestuurd gekregen, snelle service. Kleding is zoals het beschreven staat.
30 apr 2024
Hallo Barbara, bedankt voor je positieve review! We doen altijd ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid bij deze bestelling! Heel veel plezier met de nieuwe Glow in the Dark Mokum singlet!! 💪👍

Prima klantenservice en bereikbaarheid

Goede service, uitgebreide hulp/advies zowel telefonisch als via WhatsApp als in de winkel.
22 mei 2024
Hallo Nick, bedankt voor je fantastische review! Het doet ons goed om te horen dat je onze service en uitgebreide hulp, zowel telefonisch, via WhatsApp als in de winkel, waardeert. Tot de volgende!! 👊💪
24 apr 2024

For all your gabber merch

Na een wijziging in mijn bestelling hebben ze dit geweldig opgelost, fantastisch!
24 apr 2024
Hallo Jordy, bedankt voor je review topper en tot de volgende!! 👊 👍
6 mei 2024
Super snelle verzending, mooie kleren en altijd leuke stickertjes!
6 mei 2024
Hey Jurgen, wauw, wat een geweldige review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Snelle verzending is een prioriteit voor ons, dus het is fantastisch om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. En we zijn blij dat je onze kleding en stickers zo mooi vindt natuurlijk! Tot de volgende!! 👍
30 apr 2024
Alles was goed en voor mij hoef er niks verbeterd te worden.
30 apr 2024
Hallo Valentijn, bedankt voor je mooie review topper! We wensen je veel plezier met de Terrorheads zip hoodie en tot de volgende!! 🙏👊
11 mei 2024
Goeie surfs en kwaliteit alles netjes optijd ga zo door
Hey Koen, bedankt voor je review topper! Daar doen we het voor!! 💪
4 mei 2024
Bestelling snel en goed verpakt geleverd. Zoals het hoort.
6 mei 2024
Hallo, dank voor je top review en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van verzending en manier van inpakken van deze bestelling! We wensen je veel plezier met het complete Australian pak en polo!! 👍👊

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar, snelle levering en goede kwaliteit
17 mei 2024
Dankjewel voor je toffe review! Super om te horen dat je blij bent met onze betrouwbaarheid, snelle levering, en kwaliteit. We blijven ons best doen om je tevreden te houden. Veel plezier met de nieuwe Australian jasjes!! 💪
7 mei 2024
snelle bezorging. retourneren ging ook erg snel!
7 mei 2024
Hey Louis, bedankt voor je mooie review kerel, dat waarderen we! 👊
21 mei 2024
beste winkel van Nederlamd 100%!!!
21 mei 2024
Hey Koen, bedankt voor je review topper!! Dat horen we natuurlijk altijd graag 😉 We zien je snel weer kerel en geniet van het nieuwe Storia jasje!! 👊
13 mei 2024
Veel keuze en snel bezorgd!
13 mei 2024
Hey Yuri, dank voor je review kerel! We doen altijd ons uiterste best om de snelste te zijn dus we zijn blij te horen dat dat bij jou bestelling weer is gelukt! Veel plezier met het nieuwe Altijd Blijven Hakken T-shirt!! 😄👍