hard-wear.nl/nl

854 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.264 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

8 jun 2024
Snelle levering n goeie merch
10 jun 2024
Bedankt voor je review Rina! Super om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede merchandise. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!! 👊💪
Netjes alles in orde
Hey Chantal, bedankt voor je review topper! Tot de volgende!! 👊
31 mei 2024
Snel en betrouwbaar.
31 mei 2024
Hallo. bedankt voor je korte maar krachtige review! Super om te horen dat je onze service snel en betrouwbaar vindt. Dat geeft ons frisse energie om vooral zo door te gaan! We wensen je veel plezier met het nieuwe Ouwe Stijl T-shirt en de heuptas!! 👊 💪
18 jun 2024
Hallo Corinda, bedankt voor je top review en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid van de levering van jouw bestelling. Tot de volgende!! 💪

Goede rvice

Goede service
18 jun 2024
Hey Corinda, wederom bedankt voor je review! Daar worden we hier altijd blij van natuurlijk 😉 We wensen je veel plezier met de nieuwe Cavello broek en hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! 🙏 Hardcore4Life!! 👊 💪
Ja super
19 jun 2024
Hallo Sidi, dank voor de 5 sterren en we wensen je veel plezier met je nieuwe Australian Storia jasje!! 💪👍
30 mei 2024
👍👍👍