hard-wear.nl/nl

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

29 apr 2024
28 apr 2024
26 apr 2024
26 apr 2024
25 apr 2024
Product wat op de site als leverbaar stond was toch niet leverbaar. Dat valt dan tegen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Mariëlle, Bedankt voor je review en je feedback. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product dat op de site als leverbaar staat, toch niet beschikbaar blijkt te zijn. Helaas is het voor ons onmogelijk om alle producten fysiek op voorraad te hebben. We zijn om die reden afhankelijk van onze leveranciers en de beschikbare aantallen die zij aan ons doorgeven. Soms kan er een voorraadverschil zijn bij onze leveranciers, waardoor een product toch niet beschikbaar is. In ieder geval onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van een alternatief, staan we altijd voor je klaar! 💪👌
19 apr 2024
Gelijk contact en vragen die er waren mijnerzijds werden gelijk beantwoord. Supere service ook nadat voor tweede keer producten moesten worden teruggezonden. Omdat er retourkosten moesten worden betaald de eerste keer werd er een retourlabel aangemaakt en hoefde er de tweede keer niet meer worden betaald aan retourkosten. Super!
19 apr 2024
Hallo Jan, we zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over het niveau van service dat wij bieden, dat waarderen we zeer! We wensen je veel plezier met de 2 nieuwe Australian uni broeken en tot de volgende!! 💪👊
29 mrt 2024

Winkel & online goede ervaring mee

Zowel in de winkel als online goede service! Aanbod is groot, je kunt kiezen uit vele soorten kleding & merch. Verzending is snel. Webshop werkt snel en makkelijk, maar de winkel zelf is een hele ervaring die je zeker eens moet meemaken!
29 mrt 2024
Hallo Melissa, heel erg bedankt voor deze geweldige review, dat doet ons goed en geeft frisse energie om altijd te streven de beste en de snelste te zijn! We hopen je snel weer eens in onze winkel te zien 😉 H4L!! 👊💪
16 apr 2024
Heel fijn bedrijf en super levering. Had nog last minute iets veranderd aan mijn bestelling en de klantenservice heeft dit echt heel goed opgepakt en mij goed geholpen. Echt wel vaker daar bestelling.
16 apr 2024
Hallo Anke, goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij het online shoppen en onze medewerkers van de klantenservice je adequaat hebben geholpen op het moment dat er een aanpassing in de bestelling nodig was! We wensen je veel plezier met de nieuwe Australian broek met gouden bies en tot de volgende!! 💪👊

Kwaliteit & service!

Snelle service, goede communicatie, meedenken waar kan, snel handelen.. ook bij retouren. Kwaliteit dus en het allerbeste aanbod. Het vertrouwde adres voor je hard wear!
16 apr 2024
Hallo Mark, heel erg bedankt voor de mooie woorden en complimenten m.b.t. onze service! Daar doen we het allemaal voor!! 💪👊
13 apr 2024
Enorm snelle service en bezorging voor mijn pracht kwaliteit Cavello jasje, leuke stickers bij het pakket gevoegd en uiteraard in de mooie Hardwear box!
15 apr 2024
Hallo Amanda, bedankt voor de 5 sterren en we zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe Cavello jasje met Galaxy Bubble print! We wensen je veel plezier met het jasje en de andere bestelde accessoires! Tot de volgende 👊💪
21 apr 2024
Pakket werd snel bezorgd en niet beschadigd o.i.d.! Sticker zat er alleen niet in, zoals wel erbij stond, maar dat is geen "ramp"
23 apr 2024
Hallo Remco, wat vervelend dat onze collega's in het magazijn zijn vergeten om wat gratis stickers mee te sturen. Als je bij de volgende bestelling even een mailtje naar ons stuurt dan doen we bij die er gewoon een dubbele lading stickers bij voor je! 🙏💪
7 apr 2024
Duidelijke communicatie. Ze hebben een levering die niet goed was, buiten hun schuld om, snel en gemakkelijk opgelost.
8 apr 2024
Hallo Thomas, bedankt voor je review! Het komt inderdaad wel eens voor dat een product met een gebrek door de kwaliteitscontrole glipt in de ateliers maar in die gevallen zorgen we er natuurlijk altijd voor dat je zo snel mogelijk een vervangend product in huis hebt! 💪🙏
10 apr 2024

Top!

We hadden een vraagje en deze werd snel en heel leuk beantwoord! Bestelling was prima in orde en snel verzonden.
10 apr 2024
Hey Bo, wat goed om te horen dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad! Veel plezier met de nieuwe 100% Hardcore vlag en het Gabber kids T-shirt natuurlijk! 💪👌
2 apr 2024
topservice goeie vent aan de telefoon bij de klantenservice kon de bestelling zo aanpassen zou weer bestellen
3 apr 2024
Hey Sebastiaan, bedankt voor je mooie review en compliment aan de collega die je telefonisch gesproken hebt, we zullen het aan hem doorgeven! 😉 Veel plezier met de nieuwe Australian broek en tot de volgende! H4L! 😎👊
5 apr 2024

Goede communicatie

Producten goed ingepakt. En juiste communicatie over levering. Meerdere malen besteld altijd goed gegaan.
5 apr 2024
Hallo Simon, dank voor je mooie review en je complimenten met betrekking tot onze dienstverlening! Daar worden we hier altijd blij van!! Tot de volgende kerel! 👍👊
1 apr 2024
Snelle levering en alles was goed. + gratis stickers
3 apr 2024
Hallo Chantal, bedankt dat je de tijd hebt genomen om voor ons een review te schrijven, dat waarderen we zeer! Goed om te horen dat je tevreden bent en tot de volgende!! 👊💪
8 apr 2024
Beste winkel van nederland met de beste serves, de medewerkers voelen als broeders 👌
9 apr 2024
Hey Laszlo, bedankt voor deze geweldige review! Deze sturen we door naar de medewerkers in de winkel, daar worden ze altijd blij van 😉 Tot de volgende maat! H4L!! 👊

top kwaliteit

snelle levering precies optijd voor me feest dus meteen ingehakt top kwaliteit
12 apr 2024
Hey Ivar, bedankt voor de 5 sterren en ook goed om te horen dat we je nieuwe outfit op tijd bij jou thuis geleverd hebben gekregen!! Tot de volgende gabber!! 👊👌
RV
Ramona V.
Amersfoort
Fijne webwinkel. Leuk trainingsjasje van Australian gekocht voor onze dochter
11 apr 2024
Hallo Ramona, vriendelijk bedankt voor je mooie review. Dat waarderen we altijd zeer! We hopen dat je dochter nog jarenlang plezier zal beleven aan het nieuwe Australian jasje en tot de volgende!! 👊👍