hard-wear.nl/nl

852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.262 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

23 jun 2024
Goede kwaliteit! Top levering! Geen aanmerkingen.. jullie doen met z'n allen goed werk.
1 jul 2024
Hallo Glenn, bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de levering. Jouw complimenten betekenen veel voor ons en het hele team! Veel plezier met de nieuwe T-shirts en tot de volgende !! 👊
14 jun 2024
Goede service,snelle verzending. Producten in uitstekende staat. Top👍
14 jun 2024
Hallo Olivia, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service, de snelle verzending en de uitstekende staat van de geleverde producten. Veel plezier met de 3 T-shirts en pet en tot de volgende!! 💪👊
17 jun 2024
Snelle levering, goed verpakt ga er zeker nog eens bestellen 👍
19 jun 2024
Hoi Micha, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede verpakking. We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen voor een volgende bestelling. Veel plezier met het nieuwe Australian print jasje uit de Storia collectie!! 👊😇
15 jun 2024
Alles top, snel binnen !! Goed ingepakt, gewoon geen klachten🥰
17 jun 2024
Hallo Linda, bedankt voor je fantastische review! Geweldig om te horen dat alles snel en goed ingepakt bij je is aangekomen. We zijn blij dat je tevreden bent en geen klachten hebt. Veel plezier met de nieuwe Australian slippers!! 💪
9 jun 2024
Bestelling snel verwerkt en geleverd. Prima kwaliteit
10 jun 2024
Hallo Mark, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je bestelling snel is verwerkt en geleverd. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en waarderen je vertrouwen in ons bedrijf! Veel plezier met het nieuwe Australian Archive jasje en tot de volgende!! 👌 👊
4 jun 2024

Erg snelle levering en product is net als omschreven.
4 jun 2024
Hallo Nina, bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product precies is zoals omschreven. Veel plezier met de vlag en hopelijk tot gauw bij Hardwear!
13 jun 2024
Snelle afhandeling, goed opvoeding hoogte gehouden.
13 jun 2024
Hey Youri, Bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle afhandeling en de manier waarop we je hebben geïnformeerd over het verloop van het bestel- en bezorgproces! We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!! 💪👌
27 mei 2024
Goede communicatie, zeer behulpzaam.fijne stoffen.
27 mei 2024
Hallo Jamie, bedankt voor je geweldige review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en behulpzaamheid. Ook top dat je de stoffen fijn vindt, we doen altijd ons uiterste best om in samenspraak met de leveranciers consistent de beste kwaliteit te leveren! Veel plezier met je nieuwe Gossamer Green Australian broek!! 💪👊
31 mei 2024
goed verzorgde kwaliteit en snel bezorgd
3 jun 2024
Hallo Koen, hartelijk dank voor je review en veel plezier met jouw aankoop!
5 jun 2024
Altijd perfecte kwaliteit en service!
5 jun 2024
Hallo Kyara, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je altijd tevreden bent met onze kwaliteit en service. Veel plezier met je Australian broek en hopelijk tot gauw bij Hardwear!
13 jun 2024
Super goede kwaliteit en goede service
13 jun 2024
Hallo Tamara, bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze service. Heel veel plezier met je nieuwe 3.0 Australian broek met de witte bies en tot de volgende!! 👊😉
23 jun 2024
Wat je ervan verwacht. Dikke prima.
1 jul 2024
Hallo Patrick, bedankt voor je korte en krachtige review! Geweldig om te horen dat alles naar verwachting is. Een dikke prima is wat we graag horen natuurlijk! Veel plezier met het Australian Storia jasje!! 💪👌
29 mei 2024
Snelle verzending en top service
29 mei 2024
Hallo, bedankt voor je geweldige review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze snelle verzending en top service. Tot de volgende!! 💪👌
25 jun 2024
Goede kwaliteit, snelle levering
1 jul 2024
Hallo Joan, bedankt voor je korte maar krachtige review! Super om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de snelle levering. Veel plezier met de nieuwe broek en de aansteker natuurlijk! 😉🙏
18 jun 2024

Erg tevreden

Leuke spullen, snelle verzending
18 jun 2024
Hey Joyce, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze leuke spullen en de snelle verzending. Veel plezier met de nieuwe Australian pet en tot de volgende!! 👌 👊
22 jun 2024
Fijne site en snelle verzending
1 jul 2024
Hallo Patrick, bedankt voor je fijne review! Het is geweldig om te horen dat je onze website prettig vindt en dat je tevreden bent met de snelle verzending. We doen altijd ons best om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen en ervoor te zorgen dat je je bestelling snel in huis hebt. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Jouw feedback helpt ons om onze service continu te verbeteren en ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Nogmaals bedankt voor je reactie en we hopen je snel weer terug te zien bij Hard-Wear. We waarderen je loyaliteit en vertrouwen in onze winkel! 👊
Vriendelijke en snelle service
10 jun 2024
Hey Alex, bedankt voor je review topper! We doen er alles aan om altijd de snelste te zijn en zijn blij dat dat bij zo'n trouwe klant als jij wederom is gelukt. 😉 Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons bedrijf in de afgelopen bijna 9!! jaar al, dat waarderen we zeer! Veel plezier met de nieuwe 3.0 Australian broeken in zwart en antraciet en tot de volgende!! 💪👊
9 jun 2024
Goeie service en snel geleverd
10 jun 2024
Hallo Pieter, Bedankt voor je top review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en gelukkig is dat bij jou bestelling wederom gelukt. 😉 Veel plezier met de nieuwste toevoeging aan je Ouwe Stijl merch collectie!! 😇🙏
8 jun 2024
Heel netjes en snel geleverd
10 jun 2024
Hallo Michel, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze nette en snelle levering. We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel en in perfecte staat ontvangen. Veel plezier met het nieuwe Hakkuh T-shirt!! 👌👊
16 jun 2024
Goed geregeld, snel in huis.
17 jun 2024
Hey Joeri, bedankt voor je top review! We streven er altijd naar de snelste te zijn en zijn blij te horen dat dat bij jou bestelling weer is gelukt!! Tot de volgende! 🙏👊