hard-wear.nl/nl

782 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Zeker een fijne zaak. Zoals altijd goede service, kwaliteit producten en vriendelijk personeel. Enige wat ik toch wel jammer vind zijn de australian broeken die 99,95 kosten. Hierdoor val je 5 cent onder de grens van 100 euro voor gratis verzenden. Hierdoor moet je altijd een goedkope prul erbij nemen of 4 euro verzending betalen. Dit is toch wel erg jammer. Verhoog dan de prijs 5 cent of verlaag de grens met 5 cent want zo'n broek kost al genoeg natuurlijk

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

9 mrt 2024
Maten qua kleding klopt niet.. Valt heel klein
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Jorrit, bedankt voor je feedback, en het spijt ons te horen dat het 100% Hardcore T-shirt in maat 5XL niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft de maatvoering. De kledingmaten van dit merk maken gebruik van de reguliere Europese maattabel, die overeenkomen met de maten die je bij iedere andere winkel in Nederland zou kunnen kopen. We begrijpen echter dat pasvormen kunnen verschillen tussen merken en producten. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het e-mailadres van onze klantenservice info@hard-wear.nl ? Dan kunnen onze collega's je hier verder mee helpen en voor je nagaan of de afmetingen van het geleverde T-shirt overeenkomen met wat deze volgens de maattabel zouden moeten zijn zodat we dit voor jou naar tevredenheid kunnen oplossen. Alvast bedankt! 👍

TOP WINKEL

De fysieke winkel zelf is echt heel fijn, behulpzame en meedenkende verkopers, gooide sfeer ook. Via internet bestellen gaat ook super, webwinkel is overzichtelijk en de bestelling word ook gauw geleverd!
Snelle levering, goeie klantenservice, je wordt telefonisch goed geholpen en erg vriendelijk. De maten zijn wel lastig in de schatten maar dat is ons eigen probleem 😂
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Perijn, bedankt voor de review en het compliment met betrekking tot het niveau van service dat wij leveren. Als je voor een toekomstige bestelling advies nodig hebt voor de juiste maat of een maattabel wilt dan kun je onze klantenservice altijd een e-mail versturen via info@hard-wear.nl Dan helpen we je graag verder om de juiste maat te selecteren voordat je de bestelling plaatst. Tot de volgende! 👊
Top. Als iets online te koop staat maar toch niet is krijg je een telefoontje. En dat in deze tijd perk geweldig. In mijn hardgaan oogjes niets. Top ga zo door 😁👍👊👋

Top winkel

Altijd goed kwaliteit goed! Goed te bereiken en ik per ongeluk iets verkeerd ingevoerd voor de levering en ze hebben het meteen opgepakt en aangepast echt super
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Yoka, bedankt voor je mooie review en compliment wat onze dienstverlening betreft! Daar worden we hier altijd blij van! H4L 💪

Top webshop

Mooie Australian gekocht. Werd heel snel bezorgd, kreeg er een paar stickers bij.

Uitstekend winkel

Alles is altijd in orde zowel de communicatie als de producten top doe zo verder
Bezorging was super snel. De dag na mn bestelling was het al binnen