Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.987 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.110 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep. 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep. 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Vraag over specifieke ingredienten duidelijk beantwoord en binnen enkele dagen, heel goed gewoon.

Goede prijs- kwaliteit verhouding en een snelle levering.

Goede kwaliteit producten, groot assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering.
31 jan. 2024
Bestelling geplaatst, volgend dag in huis, Body&Fit staat bekend om zijn eiwit Shake no.1
31 jan. 2024
Uitstekende producten voor een scherpe prijs. Jammer dat deze niet altijd voorradig zijn.
Fijne webshop prima prijzen, leveren snel en op de afgesproken dag. Bestel er al jaren.

Fijne producten

Ik vind de producten (vitamines en dieetpoeders) fijn en ze bieden een snelle levering.
EV
Edwin V.
Amstelveen
9 feb. 2024
Altijd netjes op tijd verzonden en ontvangen, nooit problemen met een bestelling gehad.
4 feb. 2024
Altijd goede kwaliteit, smaken van whey zijn goed, bezorging altijd op tijd en volledig
WF
Wilma F.
Rheden
6 feb. 2024
Snel bezorgd. De producten zijn plastic vrij en vrijwel reukloos en zacht op de huid.

Service is prima!

Service is prima lossen, problemen goed op. Op dit moment geen idee wat er beter kan
Jullie zijn goed bezig, ik vind dat jullie gewoon goed bezig zijn service is goed 👍🏽
3 feb. 2024
code die ik had gekregen werkte niet, mail werd snel behandeld en netjes op gelost.
Doet wat het moet doen . Blij mee en zal het zeker weer bestellen. Smaak is goed .
DB
Dirk B.
Zwartsluis
Ik bestel hier al jaren. Goede producten en altijd snelle en correcte leveringen
AF
ac f.
Vlissingen
Ben blij dat ik altijd goed geholpen word en de bestelling ook snel in huis heb
9 feb. 2024
Bestelling sneller leveren. Beloofd wordt 'volgende dag' maar dat klopt niet.
Breed assortiment, aantrekkelijk geprijsd, snelle verzending en betrouwbaar.
6 feb. 2024
Goede beschrijving op de site en uitleg van producten , snelle levering.
RK
Reena K.
Brugge
28 jan. 2024

Betrouwbaar

Ben al jaren klant,altijd een vlot service,easy website,prima producten!
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering. Goede communicatie