Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 3-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 3-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.835 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Producten zijn goed aangekomen! Alleen jammer van de lekkende beker die heb ik helaas weg moeten gooien! Verder waren de producten prima.
Vlotte levering gehad. Producten zijn lekkerder dan gedacht. 🥳 Ons doel was gezond en we zijn blij dat dit ook lekker gezond kan zijn
Snelle levering, correcte prijs. Goeie producten. Als je goed uitkijkt kan je soms kopen met serieuze kortingen! Een tevreden klant.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de producten. Wij wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Goed supplement. Goede aanbiedingen. Snelle bezorging. En heel fijn dat de poeder nu ook te verkrijgen is in een afsluitbare zak.
snelle levering,vriendelijk personeel. De artikelen zijn, zoals ik verwacht had. lekkere smaken en het werkt, zoals beloofd
van Dan H.
Verzending, communicatie en verpakking prima in orde. Snelheid verzending vanuit depot liet een paar dagen op zicht wachten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat de levering wat vertraging had opgelopen bij PostNL. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, Team Body&Fit
Wat kan ik zeggen, al vaker iets besteld en altijd super snel geleverd en de producten zijn zo goed...ik ben een mega fan!
De snelle levering/verzending. De artikelen zijn door mij besteld voor mijn echtgenote die er zeer tevreden over is..
Goede kortingen en snelle levering. Alleen mijn 10 euro korting als welkomgeschenk krijg ik niet geactiveerd!
Snelle levering Goeie kwaliteit Enige nadeel niet alles op voorraad maar is begrijpelijk deze periode
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Vanwege de huidige omstandigheden nu is het inderdaad moeilijker voor ons om sommige producten goed op voorraad te houden. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te regelen. Bedankt voor je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Snelle levering. Ondersteuning afhaalpunt. Goede kwaliteit. Enigszins concurrerend geprijsd. Ruime keus.
Tot nu toe altijd goeie snelle levering, alles zit er altijd in. Dus ik kan geen minpunten vinden zover.
Antwoord van Body&Fit NL
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Groetjes, Team Body&Fit
Koop nu al paar jaar eiwitten e n repen bij bodyfit altijd snelle levering en heerlijke proteine repen
Antwoord van Body&Fit NL
Goed prijs-kwaliteit. Snelle verzending. Makkelijk na ontvangst betalen met Klarna. Kortom tevreden.
vlotte service , snelle levering, goede klantendienst al jarenlang trouwe klant en dit zal zo blijven
Zoals altijd weer snel geleverd. Goed product. Maar de prijs is helaas wel behoorlijk omhoog gegaan.
Eerste bestelling : vlotte levering ! Pas gestart met produkt , dus nog te vroeg voor beoordeling
Vragen worden meteen beantwoord. Fijne website en prima producten. Ik blijf bij jullie kopen.
De producten waren op voorraad en snel bezorgd, maar man man man wat is het duur geworden.
Leveringen waren vroeger vlotter maar kunnen jullie persoonlijk niets aan doen denk ik mvg