Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7 nov. 2022
Allereerst de grote keuze aan gezonde producten en de kwaliteit daarvan. Producten, die je ook nergens kunt krijgen. Levering gaat ook snel en netjes.Ben zeer tevreden.
13 nov. 2022
van Rob K.
Groot assortiment en goede kwaliteit. Verzenden gaat vlot en netjes. Ze hebben leuke acties maar onder aan de streep betaal je wel steeds meer voor de supplementen.
15 nov. 2022
Eigenlijk is het niet zo bijzonder; maar het bestellen bij deze webshop verloopt zonder problemen; (zoals het hoort) En dat is bij andere webshops wel eens anders!!
12 nov. 2022
Body en fit levert echt de volgende dag en de klantenservice is perfect. Er miste iets bij mijn bestelling en het werd meteen opgelost. Dus mijn complimenten!
11 nov. 2022
snelle goede levering,alleen jammer dat je veel moet bestellen voor gratis verzending! dit is voor mezelf/en anderen met lagere inkomens niet vaak te doen..gr
Lekkere shakes met weinig calorieën die gemengd kunnen worden met vruchten of andere sappen. Ook fan van de shotjes! Lekker voor in de koffie en kwark.
8 nov. 2022
Altijd een correcte afhandeling van je bestelling, geen 5* omdat na je bestelling de nieuwe kortingen / aanbiedingen ( te )laat via mail pas binnenkomen.
7 nov. 2022
Levering niet altijd optijd of wordt direct naar afhaalpunt gestuurt inplaats van naar je huis. Dit komt tevens biet door body en fit maar door BPost
5 nov. 2022
Super blij met de vegan biologische pure proteïne poeder lijn in jullie assortiment! Óók de vegan multivitamine pillen zijn van een hoge kwaliteit:)
Ben nog niet zolang bezig met de eiwitten, dus kan nog niet veel erover zeggen. De shacker die ik gekocht heb, kun je de hoeveelheid slecht aflezen.
18 nov. 2022
De vlotte verzending en aankomst van de pakketjes zijn zeker een pluspunt. En tot nu was de inhoud van de pakketjes conform de bestelde artikelen.
Een snelle reactie en levering. Lukt het even niet op tijd om te leveren dan direct een bericht dat het iets later is met verontschuldiging.
Erg grote doos voor bestelling, de bussen met shakes zijn wel erg groot voor de hoeveelheden die er inzitten,kunnen zeker zo'n 30 % kleiner
Ik ben al jaren klant, ze leveren hoogwaardige producten voor een goede prijs. En het is 9 van de 10 keer de volgende dag netjes in huis.
Product voldoet volledig aan verwachting. Goede snelle levering, de shakes zijn prima, goed van smaak en drinken makkelijk weg. Ideaal!
Laatste tijd problemen met sommige producten, minder snel dingen op voorraad en goede kortingen meestal “enkel”op eigen supplementen
Snelle levering, heel veel goede producten en een prima klantenservice, een top webshop met een prima informatie over de producten.
van L B.
De mooie aanbieding, het gemakkelijke bestellen en de fijne produkten. Echter misten we wel de combideals van de shakes.
10 nov. 2022
Jullie hebben de beste levering. Mijn pakket kwam meteen binnen en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over het product.
Kwaliteit waar je op kunt vertrouwen. Vanwege drukte was het een dag later bezorgd en dit is ook netjes gecommuniceerd.