Isolatienoord.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.826 beoordelingen in totaal

Ik heb nu al twee ervaringen, waarbij ik tijdens de webshop isolatiematerialen heb aangeschaft, waarbij snel besteld en geleverd kon worden, maar waar ik ook nog vlak voor levering aanpassingen kon doen. Prijs kwaliteit verhouding verder prima in orde

Er was een misverstands fout ontstaan. Een juist huisnummer & een juist postcode nr. is essentieel om het bezorgbedrijf de bezorging te kunnen laten doen. Op welke plek het niet juiste huisnummer is ingevuld is in een later stadium niet te traceren. Dus beiden partijen gecontact om het pakket te traceren & hoe op te lossen dat het pakket alsnog kon worden bezorgd. En dat is inderdaad alsnog bezorgd. Met dank aan het medewerkings begrip van beiden bedrijven,. Met vriendelijke groet, HA v.d. Goor

Beoordelingen voor Isolatienoord.nl

17 dec 2023
Er is een ruime keuze in iso materialen. Website werkt prettig. Proces van bestellen naar levering vlekkeloos.
Netjes ingepakt en op tijd geleverd Ze hebben bijna alles in voorraad wat met de isolatie te maken heeft
26 nov 2023

Levering was keurig en op tijd

Levering was keurig op tijd, chauffeur was vriendelijk en spullen zagen er goed uit. Netjes verpakt ook
JG
Jeroen G.
Sint Hubert
12 jul 2023
Van het bestellen tm de bezorging ging het volgens plan. En zeker niet duur, dus echt een aanrader!

Erg snelle levering en perfecte afstemming

- Erg snelle levering - Vriendelijke chauffeur - Vooraf een belletje over tijdstip van leveren

Goede kwaliteit en vlotte levering

Goede kwaliteit en stevige isolatiewanden die vlot tegen een schappelijke prijs werden geleverd.
2 jun 2023
Korte levertijd en goede communicatie over het bezorg moment. Telefonisch ook prima bereikbaar!
29 mei 2023
Uitstekende webshop en als je er niet uitkomt dan bel je met uiterst vriendelijke mensen. Top!
2 aug 2023

Snelle levering van PIR met gips

Ik had 30 platen PIR met gips nodig. Zondag besteld, dinsdag geleverd. Dat werkt vest lekker
We hebben een goede ervaring met de geleverde order. Keurig op tijd en volgens afspraak.
4 nov 2023

Prima

Snelle levering cfm afspraak. Ook chauffeur verdient compliment ivm keurige aflevering.

Goed advies en materiaal direct beschikbaar

Goed bereikbaar voor advies, materiaal direct beschikbaar en vriendelijk personeel
7 jul 2023
Vriendelijke personeel goed en snel geholpen levering ook snel en fijn op de oprit
12 nov 2023
Snelle reactie bij het leveringsprobleem. Ik zou een andere pakketdienst kiezen.
5 aug 2023
Goed telefonisch advies en een belletje voordat het bezorgd werd. Goed geregeld!
DK
D. K.
Gytsjerk
25 jun 2023
Snelle levering, no nonsens beleid. Vriendelijke medewerkers en mee denkers.
23 jun 2023
Perfecte service en snelle levering met vriendelijke en mee denkend advies
13 okt 2023

Top

Weinig, duidelijk website .. telefonisch nog duidelijke uitleg gekregen
22 sep 2023
correcte en snelle levering en prettig hulpvaardig telefonisch contact.
TM
Tjeerd M.
Hilversum
Goede prijs/kwaliteit, goede communicatie over planning en bezorging.