Isolatienoord.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.824 beoordelingen in totaal

Ik heb nu al twee ervaringen, waarbij ik tijdens de webshop isolatiematerialen heb aangeschaft, waarbij snel besteld en geleverd kon worden, maar waar ik ook nog vlak voor levering aanpassingen kon doen. Prijs kwaliteit verhouding verder prima in orde

Er was een misverstands fout ontstaan. Een juist huisnummer & een juist postcode nr. is essentieel om het bezorgbedrijf de bezorging te kunnen laten doen. Op welke plek het niet juiste huisnummer is ingevuld is in een later stadium niet te traceren. Dus beiden partijen gecontact om het pakket te traceren & hoe op te lossen dat het pakket alsnog kon worden bezorgd. En dat is inderdaad alsnog bezorgd. Met dank aan het medewerkings begrip van beiden bedrijven,. Met vriendelijke groet, HA v.d. Goor

Beoordelingen voor Isolatienoord.nl

HH
Henk H.
Hattem NL
27 jan 2024
Had voor een camperbusvloer osb op pir gelijmd besteld en afgehaald. Helaas was niet het hele oppervlak verlijmd.

Snel, flexibel en betaalbaar

23 dec 2023

Prima bedrijf, snelle service

Prima bedrijf. Tijdens bestelling erachter gekomen dat ik een verkeerde maat schroeven besteld. Gelijk andere maat besteld met een opmerking erbij. De volgende dag waren de verkeerde maat schroeven alweer gecrediteerd. TOP
24 sep 2023
Prima bedrijf en produkt. Overzichtelijke site. Nam contract op op ivm levering, ik wilde datum aanpassen. Gingen dat checken, netjes teruggebeld binnen een half uur. Uiteindelijke levering keurig op pallets zo dicht mogenlijk bij huis geplaatst. Was garage verbouwing bij ons aan de gang, vandaar.
PS
p. s.
Dordrecht
13 aug 2023

Snel geleverd, enkele adviezen

De spullen werden op tijd geleverd en was compleet. enkele artikelen waren slechter dan B-kwaliteit, eigenlijk niet verkoopbaar................ Beter kan de communicatie over het levermoment. Ik was de hele dag aanwezig tot 17:00 uur, de levering geschiedde zonder waarschuwing na die tijd......
14 mei 2023
ik heb bij een voorgaande bestelling 10 EPS isolatie platen besteld die werden netjes afgeleverd. 19 mei verwacht ik nog 2 rollen tape te ontvangen, ik ga ervan uit dat deze ook op tijd worden geleverd.
19 sep 2023

Perfecte bestelling en aflevering

Heel snel het bestelde materiaal binnen! En bij de aflevering heeft de chauffeur met zijn vorkheftruck, op mijn verzoek, de palet met materiaal in mijn garage gemanouvreerd! Top!
20 okt 2023

Adres levering

Er was een probleem met het adres voor de levering (door mij foutief ingevuld) en de geleverde goederen (was door mij verkeerd begrepen), maar beide zijn perfect opgelost!
10 aug 2023

Kundig advies

Goede online winkel voor isolatiematerialen. Ik had een paar vragen en werd telefonisch uiterst prettig en kundig geholpen. Daarna besteld en goederen snel ontvangen.
31 mei 2023

Heel tevreden

Doen wat ze beloven, goede prijzen, goede kwaliteit, goede service en snelle bezorging. Geen enkele reden om minder dan 5 sterren te geven, een echte aanrader.
17 aug 2023

Prima

Mooi dat ze konden leveren in de bouwvak en precies op tijd. De gewenste dikte bleek er niet te zijn maar prima opgelost met vervanging in mijn voordeel.
16 jul 2023
Uitstekende productinformatie. Maatwerkmogelijkheden en verwerkingsadvies. Zeer vlotte levering. Geleverd product komt goed overeen met het bestelde.
26 mei 2023

Prima service, op tijd geleverd

Gewoon prima levering van PIR platen, op tijd in het aangegeven tijdslot, vriendelijke chauffeur die de spullen op de gewenste plek wilde neerzetten
24 jul 2023

Heel goed hersteld.

Levering met een manco, kan gebeuren, geen probleem, perfect hersteld. 4 sterren geeft ruimte voor verbetering. Goed contact, fijne klantenservice.
21 okt 2023
Goede service en communicatie. Spullen op verzoek op juiste plek geleverd. Nalevering snel geregeld. Vriendelijke chauffeur, bijna gezellig

service

Bestelling was erg snel en er werd netjes even gebeld over het bezorgmoment. Ook de prijzen van isolatie noord zijn erg netjes en scherp.
HL
hugo l.
Hilversum
20 aug 2023

Zeker niet de duurste, vlotte levering

Niet de duurste, eenvoudig bestelproces, vlotte levering, keurige chauffeur die je netjes ff belt als hij in de buurt is.
NP
15 aug 2023

Top Bedrijf

Vloerisolatieplaten werden mooi op tijd geleverd. Kreeg keurig een telefoontje over dag en tijdstip. Snelle levering!
BS
Bram S.
Huizen
23 nov 2023
Fijn bedrijf met veel keus en ook goedkoper dan anderen. Bezorging was nog sneller dan gedacht. Echt een topbedrijf
17 dec 2023
Er is een ruime keuze in iso materialen. Website werkt prettig. Proces van bestellen naar levering vlekkeloos.