gamingpcshop.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 sep 2019
gamingpcshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Een prettige ervaring gehad met deze webshop, ik twijfelde er initieel aan of ik hier wel iets wilde kopen aangezien het niet de bekendste webwinkel is. Naar aanleiding van de vele positieve reviews heb ik hier toch iets gekocht en het is mij zeker niet tegengevallen. Alles ging soepel, van bestellen tot het bezorgen. Ben zeer tevreden en laat dan ook een review achter voor mensen die twijfelen aan de betrouwbaarheid van de webwinkel.

Tot twee keer toe gewacht in de avond voor DHL die niet op kunnen dagen. Pakket retour naar gamingshop vervolgens bel ik op en word mij beloofd me pc vrijdag (volgende dag) te mogen ontvangen dit gebeurt ook al niet omdat een collega vergat het tijdig door te geven en een klant met 12 pc’s voorrang kreeg volgens de medewerker die ik sprak. Ik belde alweer omdat ik vrijdag zag dat de bezorging nog steeds niet onderweg was, maar het goede nieuws zaterdag kon ik mijn pakket eindelijk verwachten (inmiddels een week verder) tot mijn ongenoegen zie ik nu dat dpd meld dat het niet zaterdag word maar maandag. Dus in totaal 4 x niet volgens afspraak mijn pc geleverd. Weinig empathie vd medewerker die ik sprak vrijdag. Nu word het dus volgende week maandag en moet ik weer thuis werken en een dag lang wachten op levering. Ik had ook gehoopt dat er misschien iets kleins werd meegegeven ter compensatie maar daarvan is geen sprake wat ik teleurstellend vind. Misschien ben ik wel een uitzonderlijk situatie maar ik zal persoonlijk hier niet meer bestellen.zolang het goed gaat is het wellicht prima maar als er een kink in de kabel komt dan is het gelijk een zooitje.

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

22 jun 2023
Goede service, duidelijke uitleg, snelle levering
4 nov 2023
Gewoon een 1 klik vraag lieve mensen!
14 sep 2023
Alles in orde en op tijd geleverd
3 okt 2023
Goede prijs,snelle levering.
8 jul 2023
Goede service en kwaliteit!
TA
Thierry A.