plexiglas.nl- Logo - Beoordelingen

plexiglas.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.319 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 apr 2020
plexiglas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima adres om maatwerk te laten maken Er werd meteen gebeld. Volgende keer ga ik toch nog explicieter vertellen wat wel en niet de wensen zijn, nu was ook de onderrand afgerond, maar dat had ik niet zo getekend. Er was gecommuniceerd dat ik een track en trace zou krijgen. Na vier dagen lag het ineens op de mat zonder track en trace. Geen probleem verder, maar viel wel op. Verder heel tevreden en voelt vertrouwd om hier te laten maken, je voelt de betrokkenheid bij het product.

22 jun 2023
Prijs kwaliteit verhouding doet te denken. De kwaliteit van de plaat aanzich is goed maar vraag mij af of de prijs niet te hoog is. Verder vond ik de klemmetjes om de plaat te bevestigen slecht afgestemd / functioneren. Tis een heel gedoe om de plaat te monteren / demonteren omdat de klemmen NIET voorbereid zijn op de dikte van het materiaal. Ze blijven hangen in het schroefdraad van de meegeleverde schroeven, gepiel dus..

Beoordelingen voor plexiglas.nl

Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de 5 sterren! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat alles naar wens is! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw fijne review. Daar doen we het voor! Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review! Wat zouden we de volgende keer nog beter kunnen doen om 5 sterren te krijgen? We blijven graag optimaliseren dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit evt. mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor uw review! Wat kunnen we verbeteren om 5 sterren te krijgen? We optimaliseren constant dus kunnen uw feedback goed gebruiken! U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
JD
Jan Frans d.
Heerhugowaard
19 apr 2024
Antwoord van plexiglas.nl
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen. Is er nog verbetering mogelijk waardoor we 5 sterren krijgen? We optimaliseren graag dus hebben veel aan uw feedback. U kunt dit eventueel mailen naar klantenservice@plexiglas.nl. Hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
17 apr 2024