Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.597 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

3 aug 2023

Na een week nog niet verstuurd!

Het is nog helemaal niet verstuurd! Ook geen bericht dat de levering later is... Ik hoop dat het nog komt.
4 aug 2023
Beste Samantha, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
Helaas nog niks ontvangen. Hier kan Koko Noko niks aan doen, zij hebben een onderzoek gestart.
Antwoord van Koko Noko
Heel vervelend inderdaad! We moeten helaas het onderzoek nog even afwachten. Tijdens de Black Friday periode is het altijd heel druk met de pakkettenpost. Zodra we bericht over het onderzoek ontvangen laten we je dit weten.
SL
5 jul 2023
Jammer dat je een retour niet kosteloos kan terug sturen maar dat je dan een tegoedbon krijgt.
6 jul 2023
Wat jammer dat de artikelen anders zijn dan verwacht. Neem een volgende keer gerust contact met ons op, dan kunnen we u hier vast mee helpen. We hebben twee retouropties, retourneren op eigen kosten en retourneren op onze kosten. Alle informatie hierover is terug te vinden op onze site>https://www.koko-noko.com/nl/service/shipping-returns/ Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
Ik krijg nu een feedback vraag alleen heb ik nog geen bestelling ontvangen, wacht nog steeds.
4 aug 2023
Beste, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
15 mei 2023
Kan jullie niet bereiken en heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Heb het op 5 mei besteld.
16 mei 2023
Onze excuses voor de moeilijkheden bij het bereiken van ons en de vertraging in de levering van uw bestelling. We willen graag uw bestelnummer ontvangen om het probleem te onderzoeken en u een update te geven over de verwachte leverdatum. U mag een mail sturen naar info@koko-noko.com. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zullen er alles aan doen om dit probleem snel op te lossen. We zien uw reactie met het bestelnummer graag tegemoet. Liefs, Team Koko
2 mei 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ook geen e-mail wat wel de status is van mijn bestelling.
2 mei 2023
Beste Agnes Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Je mag ons gerust bellen of mailen wanneer je te lang op je pakketje wacht. Wij gaan dit uitzoeken voor je en mailen je wanneer we meer informatie hebben. Onze excuses voor het ongemak! Liefs team Koko Noko
3 aug 2023
Na een week nog steeds niet verzonden maar wel vragen naar feedback. Teleurstellend!
27 okt 2023
Ik vind de verzendkosten voor retour sturen echt belachelijk hoog
31 okt 2023
Beste Astrid, Dank je wel voor het delen van je feedback met ons. We begrijpen dat je de retourkosten als hoog ervaart, en we willen je graag meer inzicht geven in dit aspect van onze service. Het is belangrijk om te weten dat we als webshop geen invloed hebben over de tarieven die vervoerders zoals DHL en PostNL hanteren voor retourzendingen. Deze kosten worden bepaald door de vervoerders zelf. We willen je ook laten weten dat we een alternatieve optie aanbieden. Je kunt gebruik maken van ons retourportaal op onze website, waar je een retourlabel kunt downloaden. Hiermee kun je je product(en) op onze kosten retourneren. Het terugbetalingsproces werkt iets anders: in plaats van directe terugbetaling, ontvang je een waardebon voor een volgende aankoop, die je kunt gebruiken wanneer het jou uitkomt. Mochten hierover vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op! Liefs team Koko Noko
IL
5 jul 2023
Ook geven ze aan later te versturen. Na een week nog niets :(
6 jul 2023
Hallo Ilonka, Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Je mag contact opnemen met onze klantenservice, dan zullen wij alvast uitzoeken waar je pakketje is. Liefs, Team Koko Noko
30 sep 2023
Gratis retourneren Duidelijkere foto's hoe kleding zit
2 okt 2023
Beste Karen We hebben elkaar zojuist even gesproken. Nogmaals bedankt voor je feedback en mochten er nog vragen zijn dan horen we graag van je! Liefs team Koko Noko
15 jun 2023
Kleren vielen erg klein en zaten al losse draadjes aan
16 jun 2023
Bedankt voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We vinden het jammer om te horen dat de kleren klein vielen en dat er al losse draadjes aan zaten. We willen graag een oplossing bieden, dus neem alsjeblieft contact met onze klantenservice op. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Liefs, Team Koko Noko
4 jul 2023
Retourneren beter maken, zonder betaling of minimaal
5 jul 2023
Dank je voor de reactie. Wij hebben een optie om je retour op onze kosten te versturen met ons gratis retourlabel. Je ontvangt vervolgens een waardebon die je bij een volgende bestelling kan inleveren.
27 jun 2023
Ik heb wel betaald en niks ontvangen.
27 jun 2023
Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Je mag ons gerust bellen of mailen wanneer je te lang op je pakketje wacht. Wij gaan dit uitzoeken voor je en mailen je wanneer we meer informatie hebben. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Team Koko Noko
3 aug 2023
Veel te lang wachten op bestelling
4 aug 2023
Beste Dominique, Geweldig nieuws! Uw bestelling is onderweg. We willen u hartelijk bedanken voor uw geduld en begrip. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe items zodra ze zijn aangekomen. Liefs, Team Koko Noko
8 nov 2023
Bestelling niet gekregen
9 nov 2023
Beste Etienne Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice, klopt dat? Volgens de t&t code is het pakket bezorgd maar ik zal je zo alle informatie mailen. Liefs team Koko Noko
Geen bestelling ontvangen
17 dec 2023
Antwoord van Koko Noko
Beste Elien We hebben je review van 1 ster ontvangen. Zou je dit per mail aan ons kunnen toelichten? We zijn altijd blij om feedback te ontvangen. Je mag mailen naar info@koko-noko.com. Liefs team Koko Noko