UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

4.029 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 aug. 2022
Ik had al ervaring met UwCartridge.nl vanwege de aanschaf van huismerk cartridges. Dat beviel erg goed. Ik moest nu een nieuwe printer aanschaffen en wilde het huismerk blijven gebruiken. Ben enorm goed geadviseerd via whatsapp, er werden meerdere merken aangeraden. Heb uiteindelijk voor Epson gekozen (2 zelfs). Die bleek bij henzelf te koop te zijn. De Epsons waren heel makkelijk aan te sluiten en printen als een tierelier! Bovendien kreeg ik de korting naderhand teruggestort (ik was vergeten de kortingscode in te voeren). Niets dan lof dus!

Nu de tweede keer bestelling gemaakt en twee keer de cartridges weg gegooid. Er staat op de verpakking negeer melding van je computer, druk gewoon weg, na 4 á 5 keer gaat het gewoon, maar op mijn printer werken de cartridges gewoon niet, misschien ligt het aan mijn printer met deze cartridges want na twee dagen alles proberen bij een andere cartridges (ook namaak) besteld en hup in één keer werkte ze als echte HP cartridges. Sorry dames en heren, maar voor mij, klaar.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

7 nov. 2022
Alles bij een aankoop loopt perfect. Ook zelf factuur betalen na ontvangst van de inktcartridges gaat zeker goed. Ga zo verder met veel succes!!!
7 nov. 2022
Dank voor deze 5 ***** beoordeling! Goed te vernemen dat alles perfect verlopen is! Top! Veel printplezier en tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
7 nov. 2022
Men heeft eigen merken van goede kwaliteit met een redelijke prijs, hun service is uitstekend en de levering van de bestelde producten is snel!
7 nov. 2022
Dank voor deze beoordeling! Maar liefst 5 sterren voor onze goede prijs-kwaliteitsverhouding. Fijn te vernemen dat u onze service en producten weet te waarderen. Veel plezier ermee en tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
Super service! Pakketje zoek geraakt bij de DHL en direct heeft Erik dit opgepakt en vandaag kunnen genieten van mijn producten. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Kreeg toch melding dat het een niet origineel cartridge was. De dag daarna de beruchte E-11 error. Dus het was sowieso voor niks allemaal.
Bijzonder snelle levering en eenvoudige manier van bestellen. Nog steeds cartridges te leveren voor onze “bejaarde”. Epson printer. Top.
31 okt. 2022
Snelle levering. Goedkoop en betrouwbaar product. Leuk verhaaltje in de meegeleverde folder. Gefeliciteerd met het 10-jarige jubileum!
1 nov. 2022
Ah wauw! Wat een geweldige beoordeling hebben we van u gekregen. Hartelijk dank hiervoor. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
6 nov. 2022
Goede service. Had de verkeerde besteld maar hon alles terug sturen en werd geholpen om de juiste artikel te bestellen. Helemaal TOP.
7 nov. 2022
Dank voor deze mooie beoordeling! Een mooie 5 sterren en een compliment voor onze service! Wat willen wij als bedrijf nog meer! Veel printplezier en tot een toekomstige bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
I.v.m. het niet werken van mijn printer heb ik alle medewerking van jullie gehad en kon ik daardoor mijn plan trekken. dank daavoor
De zending was heel mooi op tijd. Het afrekenen was minder, maar dat lag aan de ING-app, die voor de zoveelste keer eruit lag.
31 okt. 2022
Snelheid van versturen en afhandeling is perfect! Goede communicatie met klantenservice! Is het adres om te onthouden!
29 okt. 2022
van Ike S.
Ik had een ander afhaalpunt gekozen dan waar het pakket uiteindelijk moest worden opgehaald. Dat was lastig voor mij.
1 nov. 2022
Dank voor uw beoordeling. Ik ben het direct even gaan nakijken voor u, maar zie wel dat de zending is bezorgd bij het gekozen DHL punt. Misschien is er iets mis gegaan met bestellen? Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan horen we het graag. Met kleurrijke groet, Linn
2 nov. 2022
goede producten, voordelig geprijsd ! het zou fijn zijn als bij aankoop duidelijk is of het door de brievenbus past.
2 nov. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback! Deze gaan we zeker meenemen. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
28 okt. 2022
Snelle verzending, duidelijke site en zeer goede prijs kwaliteit! Betere service en veel goedkoper dan concurrenten.
Goede informatie huismerk prima en werkt gelijk, ook de nazorg is goed wanneer je vragen heb betreft de zending.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze fantastische beoordeling! U kunt voor al uw vragen contact met ons opnemen en staan dan ook graag voor u klaar. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
van W v.
Snelheid in levering en beantwoorden van vragen. Prima tussentijds informatie over levering en goede verpakking
Klacht over de levering via DHL heel goed opgelost, vriendelijke medewerker👌 Beter dan de klantenservice DHL..
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Ah dank u wel voor dit mooie compliment :D Fijn te lezen dat het door onze klantenservice goed is opgelost voor u. Met kleurrijke groet, Linn
De bestelling s,middags gedaan de volgende dag s,ochtens werd het al gebracht Dus wat ze zeggen klopt precies
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze top beoordeling. Super dat u het zoals beloofd de volgende dag in huis had en behoorlijk snel :) Met kleurrijke groet, Linn
Snelle verzending. Goede service, kreeg bij niet werkende cartridge zonder problemen een nieuwe toegezonden
30 okt. 2022
Alles klopte als een bus. De 5e ster volgt als de inkt ook op termijn goed bevalt. Tot zover alles ok.....
1 nov. 2022
Ah dank u wel voor deze nu al top score :) Hopelijk kunnen we de 5 sterren ook waarmaken bij u. Wens u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
Goede substituut cartridges voor een aantrekkelijke prijs. Tevens snelle levering en uitstekende service.