UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.750 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mrt 2024
Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

HD
Hans D.
Swifterbant

Duidelijk, correct en snel

Duidelijke site, informatie is juist, levertijd was supersnel en bijgelverde informatie was nuttig.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor dit compliment! We wensen u namens ons team heel veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snel geleverd en netjes verpakt. En elke keer weer leuk: de gratis (goedschrijvende!) balpen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze geweldige review! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 mei 2024
De cartridges werden keurig geleverd zoals het bericht zij Dus vandaag besteld morgen in huis
9 mei 2024
Snelle levering, makkelijk te bestellen door juiste info. Bestel al jaren. Gaat altijd goed.
16 mei 2024
Bedankt voor de vijf ⭐⭐⭐⭐⭐ en mooi dat uw levering snel bij u is afgegeven 📭.
7 mei 2024
Ondanks de snelle levering en de technische support toch mijn geld terug gekregen. Chapeau.
7 mei 2024
We willen u bedanken voor uw geweldige review. Met kleurrijke groet, Desirée
8 mei 2024
Goede inkt print perfect af en was zeer snel geleverd en het is een schappelijke prijs. Mvg
16 mei 2024
Dank voor de mooie beoordeling en fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit en de snelheid van leveren. Kleurrijke groet, Erik
29 apr 2024
Ik had snel een nieuwe cartridge nodig en Uwcartridgewinkel bleek het juiste adres te zijn.
Dank u voor dit mooie compliment! Met kleurrijke groet, Desirée

Eigen huismerk wordt aanbevolen!

Snelle levering, goede kwaliteit toners van eigen huismerk voor een concurrerende prijs!
Snelle levering. transparante website. Verzendkosten hoog voor een brievenbus-enveloppe.
11 mei 2024
De al jarenlange ervaring. En bij problemen de juiste oplossing geen problemen maken.
8 mei 2024
Heb ze nog niet geprobeerd. Ik had ze altijd van Opus.nl en die waren geweldig goed.
3 mei 2024
De ene dag besteld, de volgende dag in huis met een tijdsaanduiding...helemaal goed👌
1 mei 2024
Probleemloos inkt bestellen,goed en verzorgd thuisgestuurd.zeer tevreden,h.r.satter.
15 mei 2024
ik heb helaas het verkeerde besteld. Kan het gelukkig zonder problemen retourneren
Service prima alleen geeft de toner geen 2500 afdrukken dat is een beetje jammer
Hele snelle afwikkeling van de bestelling, bestellen en de volgende dag binnen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
5 sterren! Wij zeggen: dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn te vernemen dat u de snelle service weet te waarderen! Met kleurrijke groet, Ton
Prijs kwaliteit oke en snel bezorgd plus kortingscode voor volgende bestelling
30 apr 2024
Besteld en de volgende dag binnen de aangegeven uren ontvangen. Prima toch....☺
30 apr 2024
Heel erg bedankt voor deze geweldige review! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
11 mei 2024

Zouw het niet weten alles op z'n tijd is heel voornaam Cucces Groetjes.

Zouw het niet weten al Alles op z'n tijd is zeer voornaam. Succes .Groetjes
9 mei 2024

huismerkprintcartridges: goede prijs, snelle levering

Enkele huismerk printcartridges besteld. Volgende dag geleverd. Prima prijs.
16 mei 2024
Top goed te vernemen dat de bestelling snel bij u is afgegeven en dat u tevreden bent over onze prijzen. We wensen u veel print plezier, Erik