UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.920 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

2 jul 2024
De cartridge die goed en ook nog eens stukken goedkoper is . De service is super mocht er een probleem zijn. Voor mij de plek voor mijn inkt
3 jul 2024
TOP, fijn te lezen dat u ervaren heeft dat u ook goedkoop goed kunt printen met onze producten. Service vinden we heel erg belangrijk en mooi dat het u is opgevallen dat we daar veel aandacht aan schenken. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
Minder "verwijzingen" , maar een eenvoudige vraag: "Wat wilt u bestellen?" Dat vul ik in, en dan in 1x naar bestellen. Zou mooi zijn.......
4 jul 2024
Pakket is op adres 16 afgeleverd en moest op 16 B zijn. Graag veranderen in het systeem bij de volgende bestelling. Groet Gerard.
4 jul 2024
We dachten dat de printer stuk was. Bleek dat de cartridges verdroogd waren. ( te weinig gebruikt )weer helemaal blij.
IK
Ine K.
Breda
7 jul 2024
Was goed met de levering en netjes verpakt en heb ze er pas ingedaan dus moet ik even afwachten hoe ze afdrukken
8 jul 2024
Een super review!! We streven om uw bestelling zo snel en netjes mogelijk bij u te leveren. Fijn te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
6 jul 2024

Aanrader

Voor het eerst daar besteld maar zeker niet voor het laatst. Heel prettig bedrijf met een geweldige service !!
8 jul 2024
Wauw! Dank u wel voor dit compliment! We zien u graag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
levertijd is ok. Instructie verklaring wat er verwijderd moet worden alvorens de cartridge geplaatst moeten.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! HP probeert huismerk tegen te gaan en daarom dat wij hiervoor een uitleg bijvoegen, zodat u dit kunt mijden. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
Super snelle levering en erg behulpzame vriendelijke klantenservice indien nodig. Top service, ga zo door!!!
13 jul 2024
Het advies hoe om te gaan met cartridges die niet origineel zijn en hoe de printer dan ingesteld moet zijn.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fantastische score! Dank u wel. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
Telefonische hulp nadat ik erachter kwam dat ik de verkeerde cartridges had besteld werd direct omgezet
10 jul 2024
Onder het motto, pratende mensen zijn te helpen. Bedankt voor uw mooie bericht en goed dat u even contact met ons heeft opgenomen zodat we u verder konden helpen. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
28 jun 2024
Snelle levering al moet ik zeggen dat er wel eens vaker wat voordeligere kortingen mogen worden gegeven...
10 jul 2024

rima cartridge en snel verzonden

Meerdere mails ontvangen om een recensie te schrijven dus bij deze. Prima cartridge en snel verzonden
RM
Rob M.
Eindhoven
Duidelijke website, heldere uitleg, prijstechnisch heel concurerend en snelle levering.
10 jul 2024

Ben al jarenlang klant ,kan helaas geen foto sturen.

Ben al jarenlang klant, super tevreden. Goede kwaliteit, lage prijs en snelle levering.
10 jul 2024
Yes, vijf ⭐⭐⭐⭐⭐, fijn te lezen dat u al jaren naar tevredenheid onze producten gebruikt. Ons team blijft dagelijks zoeken naar de beste mogelijkheden voor prijs en kwaliteit maar ook de service. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
30 jun 2024
Een prima service nadat we een probleempje hadden met de toner. Is uitstekend opgelost.
3 jul 2024
Dank voor uw reactie, we hebben service inderdaad hoog in het vaandel staan en daarom geven we u ook 10 garantie op alle toners en cartridges. Fijn dat u dit als goed ervaren heeft. Kleurrijke groet, Erik.
30 jun 2024
Snel bestellen met minimaal 5% korting, en goedkoper dan de directe concurrent.
3 jul 2024
Goed dat u de inschrijving voor de nieuwsbrief korting heeft gebruikt. We houden onze inkoop en daardoor ook de verkoop prijzen scherp in de gaten. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
MM
Mar M.
Veendam
11 jul 2024
Nog niet gebruikt, maar zoals bij voorgaande bestellingen werkte het altijd prima.
12 jul 2024
Dank u wel voor uw woorden! We wensen u namens ons team alvast veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snel, goede kwaliteit, en probleemoplossend foldertje hoe te printen bijgevoegd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor dit mooie compliment! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
Keurig de volgende dag afgeleverd. Juiste artikel en goed verpakt. Gewoon GOED.
8 jul 2024
Dank u wel voor deze meer dan goede score! We wensen u heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Helaas paste de toners niet. Gelukkig hebben hebben jullie mij goed geholpen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Kleurrijke groet, Erik.