UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.875 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Super

Omdat ik het prijsverschil erg groot vond heb ik bia de website gechat met een medewerker. Cartridge toch besteld, volgende dag ontvangen. Niks mis mee tot nu toe.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie review. U mag altijd contact opnemen mocht u vragen hebben. Fijn te horen dat u toch bij ons heeft besteld en we wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée

Aan te raden

Pluspunten voor snelle levering en eigen merk is geaccepteerd door Epson printer. Minpunt, bezorgadres gekozen voor een ophaalpunt, maar is toch thuis bezorgd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zien u dan ook graag terug in onze mooie webwinkel. Met kleurrijke groet, Desirée
product als beschreven. Levertijd klopte niet. Geen probleem in mijn geval maar als je staat voor 22.00 besteld morgen in huis moet dat wel waar gemaakt worden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hebben gelukkig daar contact over gehad en fijn dat u daar begrip voor heeft., We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
JS
Jos S.
Lierderholthuis
Snelle levering en goede prijs. Zit meer inkt in dan bij 123inkt heb ik gezien. Nu nog afwachten of ze goed afdrukken en over een tijdje ook nog goed afdrukken
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een geweldige compliment. Ons huismerk zijn xl versie en hebben inderdaad meer inkt, zodat u er langer mee kunt printen. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Geweldige vervanging van het origineel. Print prima en kleuren zijn mooi. Ziet het verschil niet. Altijd ook veel goedkoper. Een echte aanrader
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooie beoordeling, inclusief foto! Dank u wel voor deze 5 sterren! Super te horen dat u tevreden bent over deze cartridges. Veel printplezier en graag tot een volgende keer! Met kleurrijke groet, Ton
31 mrt 2024
Snelle afhandeling, korter dan één dag en thuis in de brievenbus. De prijs is bijzonder laag, cartridges werkten meteen zonder haperingen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden. We wensen u veel printplezier en we zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Prettig contact met de medewerkers en een prima service Verlening. Een aanrader om hier uw cartridge te kopen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is heel vriendelijk om te horen! We houden graag het contact met onze klanten zo persoonlijk mogelijk en heel fijn om te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée

Super service

Product nog niet ontvangen maar keurige oplossing van deze vriendelijke shop meteen een nieuwe set opnieuw verstuurd. Super service
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! Goed te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We helpen onze klanten dan ook graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Besteld en geleverd. Helaas op het verkeerde adres. Meteen gemeld en een nieuwe zending gekregen, want de bestelling was zoek. Top
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw top review! We denken met u mee in oplossingen! Met kleurrijke groet, Desirée

Prima webwinkel

Prima website, makkelijk producten te vinden, levering snel en op aangegeven tijd, goede informatie mbt producten en levering.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! We wensen u veel printplezier en zien u graag weer terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles was gewoon prima. Het is ook prettig dat wij verschillende kleuren zelf kunnen kiezen niet een kant en klaar pakket.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! U kunt als klant inderdaad de kleuren los verkrijgen. Goed te horen dat u dit als klant fijn vindt. Met kleurrijke groet, Desirée
zeer scherpe prijzen en leuke aanbiedingen. snelle levering. geen gedoe met retour. snel crediteren. keurig netjes dus.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooi woorden! Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Cartridge kwam een dag later dan doorgegeven. Geen fout van de winkel maar DHL, waarschijnlijk. Verder prima en snel.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! Helaas is er inderdaad een dagje vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Fijn te horen dat u deze in goede orde heeft ontvangen en we wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
6x cartridge gekocht gaat printer kapot nu kan ik ze niet meer gebruiken moet nieuwe printer kopen waar ze in kunnen!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. U heeft een zichttermijn van 100 dagen, dus zijn deze niet geopend dan neem contact op met onze klantenservice. Met kleurrijke groet, Desirée
De toegankelijkheid en afwerking van U producten zijn netjes dus met andere woorden ( Prima) !! Vrg.J.P.Dahlhaus
Super! We zijn blij te horen dat u tevreden bent. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles is ok .... geen veranderingen nodig. Het versturen duurt tegenwoordig 1 dag langer zowel met Post NL als DHL
23 mrt 2024
Eerste bestelling bij deze cartridgewinkel, goedkoop en de levering keurig op tijd. Keurig ingepakte cartridges.
Duidelijk en heldere site. Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven; dus we houden het dan maar op 5 sterren ;-)
nadat mijn bestelling is geleverd nog gebeld met een vraag en helder en duidelijk vriendelijk antwoord gekregen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Voor vragen of problemen mag u altijd contact met ons opnemen. Dank u wel voor deze mooie review. Met kleurrijke groet, Desirée
dag voordien om 15.00 uur en de dag erna om 10.00 uur geleverd. waarom kan dit niet bij anderen? doe zo verder.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u! Goed te horen dat u onze snelle levering zo waardeert! Met kleurrijke groet, Desirée