Het ZilverHuys- Logo - Beoordelingen

Het ZilverHuys

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.513 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 feb 2022
Het ZilverHuys voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2024
Zeer goede service, zeer mooie artikelen, zeer mooi graveerwerk, zeer goede verpakking van de artikelen. Niets dan lof!!

29 jun 2023
Ik vond het doosje er beetje goedkoop uit zien! Dekseltje zit heel los.
YS
Yvonne S.
Nijmegen

Beoordelingen voor Het ZilverHuys

Perfect! Snelle levering en mooi als kado verpakt (gratis) en goede communicatie.
20 mrt 2024
Dank je wel die 5 gouden sterren vindt ik ook helemaal Perfect. Graag gedaan en die kanjers kunnen straks lekker eten met hun eigen Nijntje Dwarslepel met Gratis naam gravering. Ook heel leuk om aan te vullen met het bestekje van Nijntje of de Mooie Spaarpot van Nijntje. Graag tot ziens, Angelique Het ZilverHuys
Mooie gravure in bestekset. Zeer snelle levering in mooie cadeauverpakking!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden, heel erg blij mee! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
mooie uitstraling, snelle service, fijne communicatie
20 mrt 2024
Dank je wel voor deze mooie woorden,. Altijd leuk om weer een mooie Koe Spaarpot voor jullie bedrijf te mogen graveren. Lieve groetjes Angelique Het ZilverHuys
Hele snelle levering van een mooi kraamcadeau.
Zo mooi ingepakt ontvangen.
Antwoord van Het ZilverHuys
Graag gedaan, heel veel plezier met schenken. Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens Angelique Het ZilverHuys
Snel geleverd
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank je wel en Ik doe altijd mijn best, als de post ook nog meewerkt is het allemaal supersnel Groetjes Angelique Het ZilverHuys
31 mrt 2024
Antwoord van Het ZilverHuys
5 Gouden sterren daar ben ik heel erg blij mee, Dank je wel ! Groetjes Angelique Het ZilverHuys
17 mrt 2024
16 mrt 2024
9 mrt 2024
Dank je wel voor de 5 gouden sterren! heb je het bijpassende fotolijstje ABC gezien? Mooie set met de ABC spaarpot Deze kan ik ook voorzien van een persoonlijke gravering. Groetjes Angelique
Kinderbestek Nijntje besteld. Snel verzonden, mooi ingepakt en schattig kaartje. Zeer tevreden.
9 mrt 2024
Dank u wel voor de mooie recensie. Mooi in combinatie met een van de Nijntje Spaarpotjes het tanden doosje of een mooie fotolijst. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Contact met Het Zilverhuys over graveren gehad. Snel en accuraat. Levering de volgende dag, ook uitstekend. Omdat het bestekje nog niet is aan de ouders van de baby is gegeven, kan ik hier nog niets over zeggen. Het was té mooi ingepakt om het te bekijken.
24 feb 2024
Dank je wel voor de mooie beoordeling, en wat zullen de ouders blij zijn met dit mooie geschenk. Lieve groetjes Angelique

Prima service!

De keuze van de lettertypen bij eventuele graveringen beter aangeven. Nu heb ik deze aangegeven bij opmerkingen. Voor de rest is alles perfect gegaan. Kinderbestekje was prachtig gegraveerd ook zeer snel geleverd. Mijn complimenten.
24 feb 2024
We zijn op dit moment heel druk bezig om een graveer module te ontwikkelen waarmee je idd aan kan geven welk letter type je wilt en nog meer opties. Dit kost veel tijd en ook geld. Nog even geduld en dan is er zoveel meer mogelijk en komen er een aantal keuzes extra bij. helaas niet voor alle artikelen maar wel voor de bestekjes. We doen altijd ons best om het prachtig en vooral leesbaar te graveren. Graag tot een volgende keer en hou de site in de gaten. Lieve groetjes Angelique

Super tevreden!

Duidelijke correspondentie. Snelle en keurige levering. Mooie en zelfs gratis gravering. Heel mooi ingepakt, Helemaal klaar om als kraamkado te geven. Top alles!
Antwoord van Het ZilverHuys
Dank u wel voor deze mooie woorden, en de super leuke foto. wat een mooie spaarpot is het toch de kinderwagen. Graag tot een volgende keer. Liefs Angelique Het ZilverHuys

Goede service !

Betrokken door te vragen of 2x zelfde lijstje juist bestelling is en heel leuk ingepakt !
24 feb 2024
Als ik iets zie waarvan ik denk gaat dit wel goed dan bel of mail ik altijd even, kleine moeite. Dus graag gedaan en heel veel plezier met deze mooie lijstjes voor een dierbare foto. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
Het was er snel Mooi gegraveerd En mooi verpakt. Prachtig Groetjes saar van houdt
24 feb 2024
Beste Saar, Dank je wel voor deze mooie woorden, We doen ons best. en je hebt geluk de Goude Nijntje spaarpot is uitlopend. Groetjes Angelique Het ZilverHuys

Snelle goede diensverlening

Volgende dag gegraveerd en al in huis. En met liefde kosteloos prachtig ingepakt 👌
24 feb 2024
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Ik zeg altijd ik het leukste werk wat ik me voor kan stellen En hoe leuk is het om een mooi ingepakt cadeautje thuis te ontvangen. Lieve groetjes Angelique Het ZilverHuys
Goede snelle levering Netjes verpakt. Blij met het kadootje voor onze kleinzoon.
9 mrt 2024
Graag gedaan en u heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. heeft u de ABC fotolijst gezien? Hoe leuk is het dat samen als set. of bij Oma op de kast. Groetjes Angelique Het ZilverHuys
KK
Karin K.
Waspik
Zag er goed uit mooi de naam gegraveerd en snel in huis mooi ingepakt
Dank je wel voor de mooie beoordeling. Groetjes Angelique Het ZilverHuys