Beddenbriljant- Logo - Beoordelingen

Beddenbriljant

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Beddenbriljant

24 apr 2024

Heerlijk slapen met onze nieuwe boxspring van Beddenbriljant!

Wij hebben onlangs een boxspring gekocht bij Beddenbriljant en we zijn enorm tevreden met onze aankoop! Het bed is van uitstekende kwaliteit en het slaapcomfort met de net wat betere topper is geweldig. De service bij Beddenbriljant was uitstekend. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en ze gaven ons goed advies om de beste keuze te maken. De levering was snel en alles was netjes geïnstalleerd.
RJ
23 apr 2024

Duidelijkheid en klantvriendelijkheid

Duidelijke en transparante communicatie. Maakt gewekte verwachtingen waar zowel tav product en levering!

Advies en service op maat.

Heel fijn en eerlijk gesprek. Ze namen ruimschoots de tijd. Stelde vragen en waren oprecht over mijn slaapproblemen. Zo konden zij advies geven op maat. Heel goede en snelle service. Vakkundig in elkaar gezet met advies en tips hoe en wanneer te reinigen, te luchten te keren om zo lang mogelijk profijt van het bed met bijpassende nachtkastjes te hebben. Vragen worden ook goed behandeld door de klantenservice. Kortom een aanrader om hier een van de belangrijkste meubelstukken waar je lang mee wil doen te kopen.
24 apr 2024

Goed geholpen door klantenservice

Een beschadigd onderdeel wordt netjes vervangen, en een ontbrekend onderdeel nageleverd. Dit alles heb ik ook bevestigd gekregen per mail. Kortom, goed geholpen door de klantenservice.

Uiterst tevreden!

Snelle levering en duidelijke communicatie! Erg tevreden over de kwaliteit van het geleverde bed, zou Beddenbriljant aan iedereen aanraden.

Erg tevreden

Super ! Geholpen met de keuze te maken die voor mij het beste was qua slaap comfort , snelle verzending en bij mij thuis gemonteerd
25 apr 2024
Heel fijn bed geleverd gekregen met fraaie hocker. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
25 apr 2024
De grote klantvriendelijkheid, het grote assortiment en de beste adviezen waren opvallend!
26 apr 2024
Al tijden uiterst tevreden over het geleverde bed van beddenbriljant
26 apr 2024
De service was ontzettend goed en alles was snel geregeld en bezorgd
23 apr 2024
Goede service snel geleverd en een goed bed
Super goede service en zeer vriendelijke mensen!
Hele mooie bank en snel in elkaar te zetten

uitleg orima

uitleg, service, navraag alles zeer goed
Aardige bezorger.
Goede service
29 apr 2024
Goede service
Fijn contact, snelle levering, top service