Supspace.nl

723 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Ik bestel nu 3 jaar bij Supspace, en ben nog erg tevreden. Goede levering via Trunkrs, vaak interessante prijzen en de Pre Workout van jullie eigen merk is over de top! BSN no explode Edge werd ineens niet meer verkocht en zocht een vervanging. Ik gebruikte no explode vanaf het aller eerste begin en er was geen ander voor mij, Tot ik jullie leerde kennen. En het allerbelangrijkste, jullie hebben geluisterd en de smaken verbeterd, dus voorlopig blijf ik bij jullie en dat zal niet snel veranderen. Ik heb geen verkeerde ervaringen met Supspace !

27 jul 2023
bestelling met postnl kwijt Deze is intussen nog steeds niet toegekomen +10 dagen en het enige dat supspace zet is "sorry voor het ongemak". meer niets en ik ben loyaal klant dat maandelijks voor +€300 besteld Verder niets het is hopen dat mijn pakket ooit toekomt. ik krijg hier 0 info. met het warme weer kan de chokolade van de eiwitrepen onmogelijk nog goed zijn Intussen staat veel van de bestelling in korting en heb ik dus meer betaald dan ik het nu zou bestellen. Spijtig dat ze het weer op postNL schuiven als ze zelf de goedkoopste kiezen en dat hun klanten niet verder helpen. Vroeger was supspace nog de goedkoopste maar dat is nu ook niet meer het geval, ik keer terug naar mijn oude leverancier bodyenfit en bodysupplies.

Beoordelingen voor Supspace.nl

Caseine eiwitten is of vermengd of is geen caseine eiwit. Ik ga het even laten analyseren en zal het rapport publiceren op fitness forum.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met één onze producten. We garanderen de kwaliteit van al onze producten. Mocht je vragen hebben over onze producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
29 apr 2024
Eerlijk zijn ! Een aanbieding hoort van goede kwaliteit te zijn en niet een exp.datum te hebben van 4 dagen.
Antwoord van Supspace.nl
Beste Nabil, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het product dat je hebt besteld. Wanneer een product een korte houdbaarheidsdatum heeft, vermelden wij dit op de website en geven wij hier een korting voor. Het spijt me dat je hiervan niet op de hoogte was! Met vriendelijke groet, Team Supspace
In heb een bestelling gedaan en heb nu nog niks binnen had het zondag besteld maar wel betaald
Antwoord van Supspace.nl
Beste Steef, Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken. Zo te zien is je pakketje retour gestuurd door Post NL. De reden hiervan kan ik helaas niet inzien. Het kan zo zijn dat het pakketje onderweg beschadigd is geraakt, of dat het adres onjuist is. Ik heb contact met je opgenomen over terugbetaling van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
Niet tevreden met de smaak van de proteïne poeder.
23 apr 2024
Beste klant, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de smaak. Veel klanten vinden de smaak juist erg lekker, maar er zijn helaas ook klanten die de smaak niet waarderen. Smaak is heel persoonlijk! Met vriendelijke groet, Team Supspace
They did not deliver on the day they promised me.
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Ik zie in je bestelling dat je deze op zaterdag na 15:30 uur hebt geplaatst. Je hebt besteld bij Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE Ook tijdens het afrekenen zie je ook wat de meest efficiënte optie is. Er is derhalve geleverd op de aangegeven dag. Het spijt me indien je hiervan niet op de hoogte was! Veel plezier met je bestelling en bij verdere vragen horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Supspace
I had difficulty receiving my cargo
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw pakket. Ik heb het voor je nagekeken. Na een mislukte leverpoging is het pakket afgeleverd bij een pickup point. In de track and trace link zie ik dat je je pakketje op 8 mei hebt opgehaald. Het spijt me indien dit lastig voor je was. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd reageren op de mail die ik je zojuist gestuurd hebt. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Het bezorgen niet alles klopte
Antwoord van Supspace.nl
Beste Ahmed, Wat vervelend om te lezen dat je niet volledig tevreden bent met de levering van je bestelling. Je hebt besteld met bezorgmethode Post NL. Het pakket wordt dan dinsdag afgeleverd: https://www.supspace.nl/i/bestellen-en-bezorgen.html?_gl=1*5ss66h*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMImpKq6JCDhgMVxq-DBx2NoghdEAAYASAAEgIkv_D_BwE. Het lijkt er op dat het pakket niet geleverd kon worden op dinsdag door Post NL, waardoor het uiteindelijk woensdag is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor! Mocht je verder nog vragen nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ik hoop dat je bestelling verder wel naar wens is. Met vriendelijke groet,
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van een review. Graag hadden we gezien dat jouw bestelervaring 5 sterren waard is in plaats van 3. Ik heb zojuist via de mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Supspace
Antwoord van Supspace.nl
Beste Dennis, Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben contact opgenomen over jouw beoordeling. Je geeft aan dat je het jammer vindt dat er geen samples worden toegevoegd aan je bestelling. Wij hebben niet vaak samples op voorraad, wanneer we dit wel hebben zullen wij deze uiteraard toevoegen! Met vriendelijke groet, Team Supspace
29 apr 2024
Antwoord van Supspace.nl
Beste Jesse, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas lijkt er iets mis te zijn gegaan bij Post NL, waardoor jouw pakketje retour is gestuurd naar ons. Mijn excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met je opgenomen, we vernemen graag waar je voorkeur ligt; een terugbetaling of een nalevering. Met vriendelijke groet, Team Supspace
28 apr 2024
25 apr 2024
26 apr 2024
Beste Mostafa, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Jouw pakketje is door Post NL retour naar ons gestuurd. De reden hiervan is niet helemaal duidelijk, het kan zijn dat het pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt of dat het adres onjuist was. Wij hebben een terugbetaling voor je in werking gezet. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak! Met vriendelijke groet, Team Supspace
22 apr 2024
23 apr 2024
Beste klant, Afgelopen week hebben wij contact met je opgenomen, aangezien je een niet bestaand adres had opgegeven. Wij hebben het juiste adres bij je opgevraagd, waarna het pakket naar je is verzonden. Helaas is het pakket om die reden niet de volgende dag bij je aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Supsace
16 mrt 2024
Excellent every time! Products exactly as described. Speedy delivery. Specified bill inc Vat. Perfect for your bookkeeping. No flatulence after using any products ( unlike Body en Fit products that use sugar alcohols like maltitol). Regular emails of special offers on products I order. I’m really pleased I found them. Thanks for a great service
16 mrt 2024

Ik zou graag een review geven mijn vermiste bestelling

Ik zou graag een review geven over mijn laatste bestelling maar deze is nooit geleverd. Dit is doorgegeven aan de klantenservice maar nog geen reactie. Heb tussentijds een nieuwe bestelling geplaatst omdat ik enkele producten nodig had en deze zijn deze morgen netjes geleverd. Hoop op een juiste opvolging
Antwoord van Supspace.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je vorige bestelling nooit is geleverd, dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik zoek graag voor je uit wat er gebeurd is. Ik heb teruggezocht in de mailbox, maar helaas kan ik geen mail van jou terugvinden. Ik heb je een mailtje gestuurd, zodat we dit kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Supspace
17 mrt 2024
Groot aanbod aan diverse producten. Ik was specifiek op zoek naar siropen voor in de koffie. Er is een groot aanbod, maar helaas is er maar een klein onderdeel in stock. Hopelijk wordt dit snel en regelmatig aangevuld!
Volgensmij was mijn bestelling 1 dag telaat. De creatine is een soort van dik een niet echt een fijn poeder (het maakt mij niet heel veel uit). Voor de rest vind ik alles goed.

Goed verder geholpen

Ik ben kei goed geholpen geweest nadat de bestelling voor de eerste keer niet Inorde was. Supspace is en blijft THE place to be voor supplementen!!!!
Antwoord van Supspace.nl
Beste Yelle, Bedankt voor je leuke review! Ik ben blij om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen verder helpen. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team Supspace

Top product en service

Ik heb de ABE preworkout hier besteld en hij kwam erg snel binnen. Hij doet het precies zoals beschreven en de service was zeer goed