Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov. 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

8 feb. 2024
Ik had 2 afrondfreesjes besteld: ze werden geleverd in elk een grote doos. Dit is toch niet duurzaam ?
Prima, zaag was binnen een paar dagen geleverd.
24 jan. 2024
De levertijd was echter kan sneller, na een telefoontje na een paar dagen werd het pas verzonden.
24 jan. 2024
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze wekelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Prima webshop, snelle verzending, goede keuze aan gereedschappen en materialen.
23 jan. 2024

Goede prijzen en behulpzaam bij vragen

Goede site, prijzen zijn goed. Telefonisch goed geholpen door medewerker
23 jan. 2024
Beste klant, Dank u voor uw review en uw bestelling. Goed om te lezen dat u een fijne ervaring achter de rug heeft. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
RD
30 jan. 2024
goed assortiment, snelle levering, hopelijk wel alles in één zending
Levering duurt veel te lang als de artikelen in voorraad zijn.
6 feb. 2024

Correcte en snelle afhandeling tegen…

Correcte en snelle afhandeling tegen een hele goede prijs
23 jan. 2024
leveringsprobleem goed opgelost! Betaling teruggestort!
23 jan. 2024
Snelle en correcte levering! En kwaliteitsproducten!
Fijn bedrijf met goede service en snelle levering
Goede prijzen snelle levering en goed bereikbaar
6 feb. 2024
Mooie spullen , goeie prijzen , snelle levering !
6 feb. 2024
Prima materiaal voor een concurrerende prijs
30 jan. 2024
Bestelling zonder rompslomp snel geleverd. 😊
29 jan. 2024
Alles steeds top en onder controle geleverd
26 jan. 2024
Geen Nederlandse handleiding bij de machine.
JS
Jan S.
Zandhoven
7 feb. 2024
alles op tijd zoals op voorhand beschreven
2 feb. 2024
Sneller aangeven of het niet leverbaar is
Duidelijke site en een snelle levering.