into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Heldere website, met combinatie mogelijkheden. Correcte levering van de bestelde prikspots met toebehoren. ‘s Avonds laat besteld; dag erna in huis. Mooi en degelijk materiaal. Aanrader!!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
Zéér snel antwoord op mijn vraag en een duidelijke link naar het gevraagde artikel. Heel goed verpakt en snel geleverd. Dank voor de snelle bediening en levering. Haspslagh Antoon.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!
RB
Raymond B.
Harlingen
Mooie buitenverlichting. Snelle levering eenvoudige montage en duidelijke gebruiksaanwijzing. Prachtige verlichting en mooie uitstraling. En dat alles voor een aantrekkelijke prijs.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
TW
Ton W.
Oisterwijk
Gewoon goed! Keurig geïnformeerd over de bestelling, verzending en ontvangst. Het product was defect. Één telefoontje en het werd keurig opgelost! Ga zo door! Een tevreden klant.
Service is prima.Wat beter zou kunnen? De eindcontrole op door klanten bestelde producten aanscherpen.Dus het product testen voordat het naar de klant gaat via een bezorgservice!!
3 mrt 2024
Geweldig . Deze chop heeft bijna alles voor al je projecten . Redelijk goed van kwalitijd goed van prijs en vrij snel geleverd . Vanaf nu mijn nr1 voor verlichting te kiezen .
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
EB
Eli B.
Waarder
Een snelle levering van onze tuinlampen. Netjes verpakt en van zeer goede kwaliteit voor een zeer goede prijs vergeleken met andere leveranciers van vergelijkende produkten
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!
Alles was in orde . Het zou ook makkelijk zijn als je via Itsme zou kunnen betalen dan zou je eender waar je bestelling kunnen plaatsen maar dit is een detail natuurlijk .
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
Makkelijk bestellen ,goede prijs - kwaliteitvehouding, goede tracking en snelle levering, product volgens verwachting en makkelijk aan te sluiten. Kortom aan te bevelen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
9 mrt 2024
Goede kwaliteit , ik bestel hier al jaren verlichting e.d. Als er onverhoopt iets defect gaat binnen de garantietermijn dan wordt dit snel geregeld , zeer tevreden
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
Gemakkelijk bestellen en vergelijken; goed te monteren met bijgeleverde schroeven! Wel miste ik aarde-aansluiting (derde draad) voor een lamp die buiten kan hangen.
Antwoord van into-led.com/nl
Kwaliteit voor een betaalbare prijs. Bij de levering was er 1 lamp niet in orde maar dit werd binnen de kortste tijd weer in orde gebracht. Dik tevreden 😉

Super tevreden

Had spotjes bestelt voor buiten voor onder de overkapping ziet er super uit.vandaag gemonteerd. Prima aflevering snel prima verpakt.heel tevreden.
Er ontbrak een onderdeel.geen problemen werd meteen opgepakt en opgelost Dag Erna was alles weer compleet.super service super behandeld. Chapeau.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Dankjewel voor je vriendelijke woorden. We waarderen je als klant en hopelijk zien we je nog een keer terug!
TP
Tis P.
Doornspijk
Snelle levering en prima kwaliteit. Nog niet in gebruik, maar alles (tuinspots, kabels en koppelstukken) ziet er degelijk en goed afgewerkt uit.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor jouw review. Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
Snel verzonden en vlot geleverd. Alles netjes ingepakt en product zoals verwacht! En dat ook nog voor een goede prijs. Ik ben er erg blij mee.
10 mrt 2024
Keurig geleverd kan me bijna niet inhouden om ze in te bouwen en te genieten Eerst boven afronden en dan gaan we begane grond en tuin verder
Antwoord van into-led.com/nl

mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer

het is min eerste maal dat ik hier koop maar zeker niet mijn laatste keer de prijzen zijn correct het word op tijd geleverd goede kwaliteit
Antwoord van into-led.com/nl
De lampen werken perfect. Past mooi in de spots, ter vervanging van de GU10 lampen die er in zaten. Snelle levering, zorgvuldig verpakt.
Antwoord van into-led.com/nl
Prima artikel. Vlotte levering. De in-en output aanduiding voor plaatsing buizen had duidelijker gekund. Geven veel licht in onze garage.