into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.339 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

3 dec 2023

Into led gewoon goed

Over Into led geen enkel fot woord ze doen wat ze beloven en de service is gewoon goed. En ze denken ook mee met wat je het best kunt doen super. Alleen de bezorg service van GLS is ronduit waardeloos bellen op met de vraag hoe lang je op het bedrijf bent. En leveren gewoon de volgende dag terwijl er word gemeld rond 17.00 uur
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden over ons bedrijf, wij waarderen dit enorm! 🤩 Vervelend om te horen dat de ervaring met de vervoerder niet goed verlopen is, we willen je bedanken dat je ons dit laat weten en we gaan hier zeker mee aan de slag! Mocht er nog iets zijn dan weet je ons te vinden, voor nu wensen we je nog veel plezier met je producten & nog een hele fijne dag!
26 nov 2023

De web site kan beter.

Snelle levering maar de web site kan beter. Het keuze menu is verwarrend. Ik koos voor "LED Breedstralers" "Met bewegingssensor" "IP65 Waterdicht" en dacht dus een lijst van waterdichte led verlichting met bewegingssensor te hebben en maakte daar in mijn keuze. De geleverde lamp bleek helemaal geen bewegingssensor te hebben.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review, wij waarderen jouw feedback enorm. Onze excuses voor het ongemak die je hierdoor ervaren hebt! We zijn constant bezig met het verbeteren van de website dus jouw feedback helpt hier zeker mee. We hopen dat de producten toch helemaal naar wens zijn, mocht dat niet het geval zijn dan mag je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder. Fijne dag!
LH
Leon H.
Deventer

Twee bestellingen geplaatst, 1x goed, 1x minder

Twee bestellingen geplaatst. Eerste bestelling super snel in huis, lamp op voorraad. Fantastisch! Daarna nog een bestelling geplaatst, dezelfde lamp ook op voorraad, daar wacht ik nu al 1,5 week op zonder tegenbericht. Product kwaliteit top, eerste levering ook, hopelijk eenmalig pech met deze 2e bestelling waar ik op wacht.
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat goed om te horen dat de eerste bestelling zo snel bij je is aangekomen! Echter wel ontzettend vervelend dat jouw tweede bestelling helaas nog niet zo snel bij je is geleverd. Allereerst onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat je hierover al contact hebt met opgenomen met onze klantenservice, we zullen dit dan ook voortzetten om ervoor te zorgen dat dit netjes voor je wordt opgelost. We houden contact, fijne dag gewenst!
12 okt 2023
Fijne website, fijne productomschrijving, snel contact met medewerker. En ook zeker goede afwikkeling bestelling, heel snel geleverd en ook goed op de hoogte gehouden van de status. Enig nadeel is wel dat er iets teveel gespamd word. Zovan je bent wat vergeten in de winkelmand, en het verzoek tot deze review met prijs kans.
13 okt 2023
Hoihoi! Hartelijk dank voor jouw review. 😁 We vinden het fijn om te horen dat alles met de bestelling helemaal naar tevredenheid is gelopen! 🤩 We waarderen jouw feedback over de mails ook zeker, we zullen dit intern meenemen. We willen onze excuses aanbieden als je hierdoor ongemak hebt ervaren. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag!
22 jun 2023
De bestelling werd keurig bezorgd, maar de inhoud klopte niet helemaal. 12 x vluchtroute verlichting besteld. 10 zwarte doosjes en 2 witte. De 2 witte weken iets af en wij willen toch 12 dezelfde. Gebeld met Manon, die mij keurig te woord stond en er wordt een onderzoek gestart, hoe zoiets kan. Verder voorlopig tevreden.
26 jun 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de inhoud van het pakket helaas niet helemaal klopte met wat je had besteld. Onze excuses voor het ongemak! 😥 Fijn dat Manon je goed te woord heeft kunnen staan en heeft uitgelegd dat wij hiervoor een onderzoek zijn gestart. Het is natuurlijk mogelijk dat dit een nieuw model is, waarvan de leverancier ons heeft voorzien, maar we willen natuurlijk zeker zijn dat wanneer we dit voor je oplossen, je ook de juiste producten ontvangt. We houden je hier dus van op de hoogte! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, horen we dat graag. Voor nu een fijne dag gewenst! 🌞
Dpd die de spullen zegt te hebben geleverd maar ik heb geen spullen. Buren ook niet. Voorlopig heb ok dus niks en 150 euro armer. update 15-12 Into Led heeft het keurig opgelost met het versturen van een nieuw pakket dus 5 sterren voor hun maar DPD maakte het nog bonter . Die krijgen wat mij betreft helemaal geen ster.
22 okt 2023

Supersnelle levering. Veel en toch gezellig licht.

Supersnelle levering. Mooie strakke en platte plafondlamp. Voor weinig geld veel en toch gezellig licht om in te werken (3000k.) Minpuntje: aansluiting niet eenvoudig omdat er eigenlijk geen plaats is voorzien tussen de lamp en het plafond voor de aansluitklemmen. Oplossing de plafondbevestiging iets minder aanspannen.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat de plafondlamp goed in de smaak valt. Wij vinden een goede prijs-kwaliteitverhouding ontzettend belangrijk en zijn blij om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren. Bedankt voor je feedback betreft de aansluiting. Ook fijn dat je hier zelf een oplossing voor hebt gevonden. We nemen jouw feedback zeker mee! Voor nu wensen we je veel plezier met je bestelling. Fijne dag! 🌞
18 okt 2023

INTOLED zorgt voor goede kwaliteit en super snelle levering

INTOLED heeft een overzichtelijk website met royale keuze van kwalitatief goede producten. Wij hebben er een HOFTRONIC™ LED Plafondlamp met sensor 25W besteld voor in de garage en zijn zeer tevreden. INTOLED zorgt voor een super snelle levering (volgende dag) en houdt je op de hoogte van de levervoortgang. Aanbevolen!
19 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review, dat stellen we op prijs! Leuk om te horen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad. Bij INTOLED streven we er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en tegelijkertijd een snelle en betrouwbare levering te garanderen. Fijn dat dit helemaal is gelukt en hartelijk bedankt voor je aanbeveling 🤩. We wensen je veel plezier met je bestelling toe. Fijne dag gewenst!
11 okt 2023
Ik heb vier eenvoudige led armaturen (TL balk style) en probleemloos geleverd gekregen. Opmerking: Levering op volgende dag is afhankelijk van pakketvervoerder, in mijn geval DPD. De levering kwam een dag later, en pas op de tweede dag laat DPD weten wanneer geleverd gaat worden. Dit leidt tot onnodig thuis blijven.
12 okt 2023
Goedemiddag! Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review. 🤩 Vervelend om te horen dat de levering te laat was! Wij geven de bestellingen altijd op tijd door aan de bezorger waardoor de levering de volgende dag zal ingepland worden. Helaas komt het wel eens voor dat er vertraging is bij de vervoerder waardoor dit niet gehaald kan worden. Wij begrijpen zeker dat dit onnodige situaties veroorzaakt en willen hier ook onze excuses voor aanbieden! We hopen dat de producten wel helemaal aan jouw tevredenheid voldoen! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan weet je ons altijd te vinden, we wensen je nog een hele fijne dag toe! 😁
16 okt 2023

Uitstekend hersteld!

Verbeteren: In eerste instantie bestelling niet compleet. De nalevering kwam beschadigd aan. Uitstekend: wijze waarop en snelheid waarmee bestelling toch goed is geleverd. Update: na een erg prettig contact met de klantenservice alles z.s.m. en naar volle tevredenheid opgelost! Zou hier zeker weer bestellen.
19 okt 2023
Goedemiddag! 😁 Dankjewel voor jouw review en update! Erg vervelend dat de bestelling incompleet en vervolgens beschadigd bij je werd geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en bieden hier graag nogmaals onze excuses voor aan. Hierover hebben we inmiddels contact met elkaar gehad en we zijn erg blij om te horen dat we jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten door dit netjes en naar tevredenheid voor je op te lossen 🤩. Veel plezier met je bestelling. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, horen we dat graag, ons team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst!
21 jun 2023

Super service en snelle leveringen.

6 st. Hoftronic led panelen besteld, volgende dag geleverd. Helaas 1 led paneel beschadigd. Mail met foto van beschadiging gestuurd in het weekend, maandag antwoord van Bas, met de mededeling dat er een nieuw led paneel dezelfde dag nog verstuurd zou worden. En inderdaad, dinsdag nieuw led paneel ontvangen.
22 jun 2023
Goedemorgen! Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat een van de panelen helaas beschadigd bij je is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak 😥. Heel fijn dat je hier wat beeldmateriaal van hebt gestuurd, zodat we een goed beeld konden krijgen van de situatie, bedankt daarvoor. Super dat Bas je maandag direct daarmee heeft geholpen en ervoor heeft gezorgd dat er een nieuw paneel naar je verstuurd zou worden. In de meeste gevallen wordt dit dan de volgende dag geleverd, heel fijn dat dit ook het geval was en je direct verder kon met de bestelde producten. We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Mocht je nog vragen hebben, helpt Bas of een van onze andere Customer Support medewerkers je graag verder! 😁 Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
28 okt 2023
Producten zien er goed uit, keurig ingepakt. Gedeelte al opgehangen, maar huis is nog niet aangesloten op elec dus nog ff afwachten hoe ze werken. Maakte voor mij niet uit, maar ze beloven de volgende dag bezorgen: dit werd niet nagekomen. Duurde 2 dagen( nu is mijn ervaring met DPD dat dit vaker voorkomt)
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat goed om te horen dat de producten goed bij je zijn aangekomen! Hopelijk werken de andere producten straks ook helemaal na behoren wanneer ze zijn aangesloten 👍. Wat betreft de levering, dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk was het voor jou nog op tijd en heb je niet te lang zonder licht gezeten 💡. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag!
19 sep 2023
Website duidelijk en overzichtelijk. Vlotte levering. Goed materiaal voor een zeer goede prijs. Let wel goed op, ze geven kortingcode, staat summier wel vermeld bovenzijde site, maar zag het pas nadat ik mijn verlichting had besteld, op ruim 200 euro had ik met 10 % toch een leuke korting kunnen scoren.
4 aug 2023

Super opgelost

Nadat een volgende zending, keurig verpakt, was aangekomen, werd ik helemaal blij van een geweldige lichtopbrengst van deze led lamp. Perfect om m'n schilder hobby in de wintermaanden uit te voeren. Nogmaals, na een hobbeltje met de eerste lamp heeft into-led e.e.a. keurig opgelost. Dankjewel.
30 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Ontzettend fijn om te horen dat we na wat hobbels in de weg toch samen de juiste oplossing hebben kunnen vinden en jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. Het is geweldig dat de lamp perfect past bij jouw schilderhobby, vooral tijdens de wintermaanden. We wensen je hier dan ook veel plezier mee toe! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we het graag. Fijne dag gewenst!
7 nov 2023

Wat een lichtopbrengst!!

Telefonisch duidelijke uitleg. Na bestelling de volgende middag al afgeleverd. 8 led armaturen van 1,5 mtr. gemonteerd in garage. Resultaat is letterlijk verblindend! Wat zit daar een licht in/komt daar een licht uit!! In deze donkere tijd zijn jullie voor mij echte lichtbrengers!! Dank daarvoor.
7 nov 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te lezen dat je telefonisch goed te woord bent gestaan en dat je de bestelling de volgende dag al hebt mogen ontvangen 🚚. Super om te horen dat je over de lichtopbrengst van de producten zo tevreden bent, deze armaturen geven inderdaad uitstekend licht. Dat ziet er ook erg goed uit op jouw foto! Fijn om te horen dat we toch een lichtpuntje in deze donkere tijd zijn 💡😉. We wensen je dan ook veel plezier met deze prachtige armaturen. Wanneer je nog vragen hebt, zullen wij je altijd helpen deze te verhelderen! Fijne dag!
8 nov 2023

Vragen omtrent vervangen verlichting

Ik had wat vragen met betrekking van het vervangen van oude door nieuwere goedkopere {in gebruik)verlichting. Alle vragen werden op een snelle e correcte mnier beantwoord. Vandaar dat ik deze lampen besteld heb en deze werden binnen 24 uur geleverd. Kunnnen veel webwinkels voorbeeld aan nemen.
10 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons en dat we jou goed hebben kunnen helpen. Als je ooit nog hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁

Goede kwaliteit en goede service

Inmiddels vaker verlichting en diverse toebehoren aangeschaft via Intoled. Ik ben zeer tevreden over het ruime aanbod, de kwaliteit en de goede service. De verlichting die ik al ruime tijd heb hangen werkt nog perfect. Opsturen gebeurd snel en zorgvuldig. Kortom, een zeer tevreden vaste klant.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
19 okt 2023
Kreeg duidelijke advies over mijn inbouwspots! echter deze waren niet meer op voorrraad. Ik kreeg een mail als ze weer op voorraad waren, echt super handig. Mooie design verlichting, wil nog meer lampen bestellen voor de buitengevel van ons verbouwde woning, ik weet nu waar ik moet zijn!
19 okt 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review! 😁 Wat geweldig om te horen dat je blij was met het duidelijke advies dat je hebt ontvangen over de inbouwspots. We vinden het jammer dat ze op dat moment niet op voorraad waren, maar het is goed om te weten dat je een melding hebt ontvangen zodra ze weer beschikbaar waren. We vinden het erg belangrijk dat je goed geïnformeerd wordt in deze gevallen! Super om te horen dat je tevreden bent over de prachtige design verlichting en zelfs meer lampen bij ons wil bestellen. Dat stellen we enorm op prijs en staan dan ook voor je klaar om je hier in de toekomst bij te helpen! 👍 Veel plezier met je bestelling, fijne dag!
HE
Henny E.
Kaatsheuvel
Ruime licht opbrengst in mijn schuurtje. Geeft veel meer licht dan gewone tl buis. Hij was ook makkelijk aan te sluiten. Zat alleen geen aarde aansluiting op. Weet niet of dit nodig is met de soort lamp die er in zit. Lamp is trouwens niet vervangbaar. Dus afwachten hoelang hij mee gaat.
10 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Het klopt inderdaad dat deze lampen geen aarde aansluiting hebben. Deze lamp is van Klasse 2, dit betekent dat er in plaats van aarding voor een extra isolatie gekozen wordt, waardoor het armatuur ook zonder aardingsdraad veilig is. Mocht je hier nog vragen over hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder! Voor nu wensen we je een hele fijne dag! 😁
14 nov 2023

Review na klacht

De helft van de leds branden niet. De helpdesk heeft onmiddellijk actie ondernomen om mij een nieuw exemplaar op te sturen en dit binnen de 24 uur. Dit noem ik een perfecte klantvriendelijkheid en oplossing gericht handelen. Dit was mijn 2de bestelling bij IntoLed . Ik kom zeker terug
21 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Goed om te horen dat we jouw ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten, wat fijn om te horen dat we je hierbij goed hebben kunnen helpen. We stellen het enorm op prijs dat je dit laat weten in jouw review! Dankjewel daarvoor. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Fijne dag gewenst!