snowlimitsshop.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2022
snowlimitsshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor snowlimitsshop.nl

RG
rans G.
Schaijk

Prima geen problemen

Alles perfect verlopen en ook vragen snel beantwoord
17 feb 2024

Geen ideal, maar verkoop verliep wel ideal!

Snowlimits accepteert geen ideal. Dat is op zich geen probleem, maar de website vermeld geen bankrekeningnummer. Die kreeg ik de volgende dag per email toegestuurd. Anderzijds: sympathiek dat niet alles geautomatiseerd is, ik koop liever bij een kleinere winkel dan grote keten. Uiteindelijk liep alles prima.
17 feb 2024

Foutje, maar top opgelost!

Er was een fout gemaakt op de website, daar stond een verkeerde foto op van een artikel, maar keurig opgelost. Erg goede communicatie ook!
Heel klantvriendelijk bedrijf en ze hadden het pakket snel verstuurd. Maar door pakketbezorger GLS duurde het aantal dagen langer voordat ik mijn pakket binnenkreeg.