pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkoop en service prima. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen.
8 okt 2023
Veel teveel ( 12 ) e-mail berichten na bestellen van slechts 1 paar sokken
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je een paar sokken bij ons hebt gekocht. We begrijpen dat je veel e-mails hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Graag hoor ik van je om wat voor mails het precies gaat?
12 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
tot op heden nog steeds niets ontvangen, ook al wordt er beweerd van wel..
15 nov 2023
Kwam niet op de dag dat was gemeld !
17 nov 2023
Dank je wel voor je beoordeling. Heel vervelend om te lezen dat het pakket niet op tijd kwam. Helaas komt dit door de werkwijze van pakketbezorgdienst. De pakketten gaan in het sorteercentrum alvast door de afleverscan om de postbezorgers te ontlasten. Daadwerkelijke bezorging van pakketten geschiedt meestal binnen 2 bezorgdagen na de vermelden datum. Bij ons geldt nog steeds dat bestellingen die vóór 16 uur worden geplaatst nog dezelfde dag worden verzonden. Nogmaals onze excuses voor de vertraagde bezorging.
5 sep 2023
Electronisch eeltverwijderaar
Bezorging was erg slecht.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Erg jammer dat onze bezorgservice door de drukte van de feestdagen niet aan je verwachtingen voldeed.
19 mei 2023
Product niet ontvangen