alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.433 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

niks negatiefs over 'alleeninkt' maar hun partner's DHL keuze van Bpost qua leveringen in België is niet van de gelukkigste (levering normaal op maandag, heb tot vrijdag mogen wachten)
Redelijke prijzen en klantenservice. Wel jammer dat er wordt aangegeven dat er de volgende dag bezorgd wordt indien voor 22:00 besteld wordt. Dat was niet het geval. Duurde 3 dagen.
Snelle levering. Ik vind het geven van een 10 moeilijk omdat er volgens mij altijd wel wat beter kan worden maar daar hebben jullie meer zicht op dan ik. Met groet. Klaas Harmsen
18 nov. 2022
De gemakkelijke wijze van bestellen en de snelle levering is erg prettig. Ook de kwaliteit van het product is nog nooit tegengevallen. Een heel fijne webshop om zaken mee te doen
16 nov. 2022
Inktcasette werkt in mijn printer ook al zijn het geen originele casettes. Levering heeft iets langer geduurd, vermoedelijk door een staking in het sorteercentrum van Gent.
Wij waren niet thuis. De bezorger heeft het pakje voor de voordeur neergezet.... Gelukkig kwam onze dochter daar achter, iemand anders had het ook mee kunnen nemen.
9 nov. 2022
In eerste instantie waren er verkeerde cartridges verzonden maar de wijze van contact en service door hervatte corrigeren was zeker meer dan een compliment waard.
ca. 3x per jaar bestel ik cartridges voor m'n epson home 225 thuis-printer. dat gaat al jaaaaren probleemloos : correct + stipt. Good job ! greetzz - ton
1 van de bestelde inktcartridges pakte niet in mijn printer. Contact opgenomen en de volgende dag werd er een nieuwe cartridge bezorgd! Deze deed het wel prima 👍
Uitstekend opgelost. Was één tekort, dat kan, we zijn allemaal mensen, en er is direct één nagezonden die ik de volgende dag al in huis had. Prima service
6 nov. 2022
We gebruiken het al jaren en andere cartridge’s worden nooit geaccepteerd en kun je ze weggooien . Uren sleutelen en die van jullie is erin en hup, gaan
goede service ik had een inktpatroon die niet goed werkte en heb direct na onderhandellen klantendienst een nieuwe ontvangen binnen de 3 dage ! top!!
Een snelle levering tegen een goede prijs MAAR het grote voordeel ik hoef niet thuis te blijven past in de brievenbus. Gewoon zo lekker doorgaan.
5 nov. 2022
Prima, snel geleverd. Ik heb wel een probleem. De bestelling werd gedaan via, ik meen, klikjesland, alleen werd de vergoeding afgewezen. Vreemd!!!
9 nov. 2022
Al jaren bestel ik mijn inktpatronen bij Alleeninkt. Wegens de goede kwaliteit de prijs en inhoud aan ml per patroon en de zeer snelle levering.
Toen ik schreef aan jullie dat ik vergeten was Black Friday korting te vragen kreeg ik de korting op mijn rekening gestort! ( binnen een dag)
10 nov. 2022
Als iets niet goed is wordt het direct geregeld op een uitstekende manier! Verzendkosten zou eigenlijk vanaf 25 euro niets moeten kosten.
11 nov. 2022
De inktkwaliteit en de snelle levering en met name de samenwerking in geval van inkt en/of printprobleem. Ben denk ik al 10 jaar klant.
16 nov. 2022
Ik kan nog geen ervaring beschrijving, de inkt is nog ingepakt en is als voorraad aangeschaft. Ik hoop dat het een goede vervanger is.
Het is zelfs voor mij (vrouw,80 jaar) gemakkelijk en duidelijk om nieuwe inkt te bestellen. Het pakket was er al de volgende middag!