alleeninkt.nl
Reviews:

89.344 reviews in totaal   

4,43

Goed

89.344 beoordelingen sinds 27 apr 2018

5
64 %
4
26 %
3
3 %
2
2 %
1
5 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 18 aug 2026
alleeninkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de behulpzaamheid, snelheid en vriendelijkheid van de klantenservice. Leveringen verlopen vaak snel en correct. De meeste klanten zijn tevreden over de kwaliteit van de producten. Retourzendingen worden doorgaans netjes en snel afgehandeld. De prijsstelling wordt vaak als zeer voordelig ervaren ten opzichte van concurrenten. Klanten vinden de website meestal overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en het bestelproces eenvoudig. Er zijn enkele klachten over onduidelijke communicatie of trage afhandeling door de klantenservice. Ondanks de snelle leveringen zijn er herhaaldelijke klachten over vertragingen, verkeerde bezorglocaties en problemen met de vervoerder, met name PostNL. Er zijn regelmatig opmerkingen over defecte, niet-werkende of lekkende cartridges. Sommige klanten vinden het retourbeleid omslachtig of onduidelijk. Ook zijn er opmerkingen over verwarring rondom kortingen en zijn er kleine verbeterpunten rondom productinformatie op de website.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsalleeninkt.nl

(290)
(123)
(195)
(1678)
(4076)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
IN afwachting van de retour gezonden niet passende cartridges, de nog te ontvangen vervangende doos voor mijn Brother printer MFC 1491DW met mijn wel passen cartridges LC3213 met beste groet, G van Beek marketeer en contentstrategie - editor www.RandstadMedia.nl data www.vanbeekcommunicatie ger@vanbeekcommunicatie.nl Voorstel. als zoveel jaren gebruiker enthousiast met Alleeninkt. Maak graag Pr ad op voor support bedragje € 15,00 per maand. per 3 maanden. 0654722813 zie www.Randstadmedia.nl
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
Het zal nog moeten worden afgehandeld, maar de flexibiliteit van het bedrijf dat de klanten netjes te woord worden gestaan. Jammer is alleen dat via een mail of whatsapp gaat. Buiten dat is het nog niet afgehandeld met mijn ( eigen foutje) vraag en koop. Moet er bij vermelden dat de codes en de bestelnummers soms van elkaar afwijken. En het dan wat moeilijker zoeken wordt. In mijn geval zoek ik stickerrollen op een rol. Mijn labelprinter is in staat om op elke lengte van de rol te snijden. Bij de ene firma heet het permanent en bij andere firma’s kan het alleen op nummer. Op de rolhouder staat alleen maar de afmeting en is bij niet op zoeken te vinden. Er staan veel maten voor stickers die je wel ziet staan maar niet weet welke er bedoeld worden. Daar zit volgens mij nog wel speling in bij dat bij te werken.VOORBEELD: nummer Hg12345=adreslabel klein En een andernummer is dan groot en weer een andernummer is dan een aaneengeslotenrol. Met vr gr Jacob Middelhof
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Online winkel zeer betrouwbaar en artikelen van goede kwaliteit.

Heel tevreden over alle artikelen die ik al heb aangekocht bij Alleeninkt.nl. goede prijs en kwaliteit voor de artikelen. Goede communicatie wanneer het pakket geleverd wordt. Zeer correct en goede online winkel. Blijf ik zeker artikelen op kopen als ik er nodig heb.
T V
Tonny V.
5 Reviews
 Geverifieerd

probleemcartridge

3 van de 4 cartridges werkten niet 2 gaven een rood kruis en 1 nihil die met het rode kruis wilden jullie afsturen en die met nihil moest dan vanzelf opgelost worden. Daar had ik een slecht gevoel over uiteindelijk heb ik toch voor elkaar gekregen dat jullie 3 cartridges gingen afsturen en dat was maar goed ook omdat die met de weergave nihil toch niet zelf oploste. Uit de correspondentie met jullie begreep ik wel dat er soms wel wat probleempjes kunnen voordoen, dit is voor mij dan wel een reden om niet meer bij jullie mijn cartridges te bestellen
H V
Herman v.
2 Reviews
 Geverifieerd

betaalbaar en kwalitatief printen

Vlotte levering en prima resultaat met de generische toner cassettes voor m'n Brother kleurenprinter. Maakt afdrukken van kleurrijke catalogi en referentiewerken betaalbaar. Maakt research zoveel aangenamer dan enkel maar op een scherm turen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Gunstige prijs en snelle levering.

Voor mijn Brother laserprinter had ik een nieuwe toner nodig. Op internet worden door diverse leveranciers tonercassettes aangeboden, maar de prijzen verschillen enorm. Alleeninkt.nl was de goedkoopste. Binnen een dag had ik de toner in huis, en er werden slechts geringe verzendkosten berekend.

Antwoord van alleeninkt.nl

Bedankt voor je leuke recensie! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze prijs, snelle levering en lage verzendkosten. Veel plezier met je nieuwe toner en veel printplezier! Groet Tom
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Correct en snel geleverd maar over de inkt patronen kan ik op dit ogenblik niet zeggen ze moeten nog vervangen worden en hopelijk aanvaard de printer de huis patronen want mijn ervaring heb ik al in het verleden met magenta en gele patronen foutmelding gekregen dat de patronen niet aanvaard worden door de epson xp 6100 printer.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Normaal geen probleem, enkel mijn laatste bestelling van inktpatronen voor printer, Ziet er identiek uit als mijn vorige , maar mijn printer zegt continue dat dit inktcartridges niet voor deze printer is Maar natuurlijk hebben we dus geprobeerd en lukt nie Het is een hp printer , dit had ik vermeld en heb 304 ontvangen ipv 302 vermoed ik Zal moeten kijken om een nieuwe te bestellen zeker Vriendelijke groeten fabiennetanghe@outlook.com

Antwoord van alleeninkt.nl

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat het normaal geen probleem is, maar vervelend dat het bij je laatste bestelling niet goed lijkt te gaan. Als de printer aangeeft dat de cartridges niet geschikt zijn, kan het inderdaad zijn dat het verkeerde type is besteld of geleverd. HP 302 en HP 304 lijken op elkaar, maar kunnen niet als vervanger van elkaar worden gebruikt. We kijken graag even met je mee welke cartridges geschikt zijn voor jouw HP printer en of er iets mis is gegaan met je bestelling. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om je te helpen. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. Groet Tom
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zoals gewoonlijk de bestelling volgens opgave de andere dag bezorgd Alleen jammer dat de cartridges niet per doosje waren verpakt maar los in een doos wat ik rommelig vond ook daar er balpoints waren bijgevoegd
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd
Snel aktie ondernomen mbt het niet bezorgde bestelling dat geretourneerd is naar de afzender, Hierdoor is een onderzoek gestart bij het desbetreffende bezorgdienst. Helaas moet ik daarom nog wachten op mijn bestelling tot de onderzoek uitgezocht is. Mijn advies zou zijn stap over naar een beter bezorgdienst
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Productkwaliteit is perfect. Goede prijs en niet te duur. Snelle levering, Snelle verzending en de status van de bezorging werd heel duidelijk gecommuniceerd. Heel tevreden over de webshop. Blijf ik bij kopen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
De eerste cartridge erd niet geaccepteerd door mijn (oude) printer alhoewel ik de juiste had besteld, kreeg daarom een tweede cartridge toegestuurd maar ook deze voldeed niet (lekkage) al bij het uitpakken. Niet zo lekker dus allemaal. Na melding hiervan met daarbij het verzoek om terugbetaling, kreeg ik het verzoek om beide cartridges terug te sturen waarna verrekening zou plaats vinden, een dit is dan ook gebeurd. Jammer van de cartridges maar, en dat moet gezegd, financieel is het keurig afgewikkeld inclusief de verzendkosten.

Antwoord van alleeninkt.nl

Bedankt voor je eerlijke review. Vervelend dat zowel de eerste als de tweede cartridge niet naar behoren werkte. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we je willen bieden. Fijn om te lezen dat de retourzending en terugbetaling, inclusief de verzendkosten, uiteindelijk netjes zijn afgehandeld. We hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Groet Tom
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Ouderdom inktpatroon ? Foto maken niet mijn ding .

De harde rode plastiek beveiliging op de zwarte inktpatronen ( 2 stuks ) hebben een klein stukje witte afdichtings materiaal op de zwarte mousse beginafsluiting nagelaten . Werking inktpatroon is normaal maar het was even schrikken .Op die mousse kun je niet beginnen prikken of krabben !
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Bezorging bestelling.

Op de dg van bezorging ontving ik een mail dat de bestelling thuis zou worden afgeleverd, terwijl ik gevraagd had het op een ander adres af te leveren. Die dat thuis gebleven en uiteindelijk een bericht ze de bestelling toch op het gevraagde adres was afgeleverd. Een schoonheids foutje.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Heel goede ervaring met dit bedrijf.van mijn bestelling was er ene cartidge defect.na een mailtje kreeg ik een vriendelijk antwoord dat ze een nieuwe zouden opsturen.Een dag later had ik het al in mijn brievenbus Ik zal er zeker nog bestellingen doen.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Het bestellen van inkt bij deze firma verloopt telkens vlot en betrouwbaar. De kwaliteit van de producten is uitstekend en voldoet perfect aan alle verwachtingen en vereisten. De service is correct, snel en klantgericht, waardoor je met vertrouwen bestelt. Een bedrijf dat staat voor kwaliteit.

Antwoord van alleeninkt.nl

Bedankt voor de positieve recensie! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, service en snelle afhandeling. We waarderen je vertrouwen enorm en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
Community-lid 
6 Reviews
 Geverifieerd
Het bijzondere was dat, na ik had besteld ( binnen de normen) het gevraagde was verzonden. Vrijdag de aankoop Zaterdag bericht dat ik het kon ophalen, helaas was de ptt zo vriendelijk en een uurtje later de melding gaf , dat het naar Maandag was verschoven. Waarom het draait is dat er snel en goed wordt gehandeld. Sjapoo
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Beter kan , de bestelling wordt bij jullie automatisch doorgeschakeld naar verzenden , en op 3°de dag heb ik gebeld waar het pakje bleef en hebben ze de verzending manueel moeten invoeren. Geen groot drama maar misschien een aandachtspuntje? Luc
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

super nieuwe inkt werkt gelijk

ik ben blij met de inkt de oude was nog niet op maar nu wel dus nu kan ik mijn ervaring pas delen en die is positief ik heb de nieuwe uit de verpakking gehaald en in de printer gedaan deze zag ze gelijk en alles werkt naar behoren
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Goedemorgen, Wat beviel mij? Het feit dat ik binnen zo'n korte tijd mijn spullen kreeg. Zo correct! Een compliment is dan op zijn plaats. Vriendelijk gegroet en ik hoop tot de volgende keer drs. H. Zweistra Rhenoy

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Welkom bij Alleeninkt.nl, de webshop voor kwalitatief goede en betaalbare printerinkt. Als team staan we dagelijks klaar om ervoor te zorgen dat jouw printer perfect blijft werken. Onze missie? Het le...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien