alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-4-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.862 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

AlleenInkt reageert snel en adequaat als iets anders gaat dan anders. Ze nemen contact op met vervoerder om dingen kort te sluiten en informeren cliënt daarna, waarom pakket wel als bezorgd staat vermeld met bezorgtijd, terwijl dit nog niet het geval was. Deze week was door een fout van mijzelf het pakketje naar mijn moeders oude adres gestuurd (zeer recent verhuisd). Is na overleg hoe dit op te lossen door AlleenInkt opgelost. Waarbij ze verzendkosten dit keer voor eigen rekening namen, hetgeen ik eigenlijk bezwaarlijk vond. Toch stond men erop, omdat ik een goede klant was en men van mening was, dat het ook een keer van hun kant mocht komen.

Ik bestel vrijdagmorgen zij maken op zaterdag een verzendetiket aan dan kan dat niet op zaterdag geleverd worden, zeker niet bij bpost, en je zou dan denken dat ze verantwoordelijkheid nemen, neen ligt in eerste instantie aan de coronamaatregelen in België die er niet meer zijn, dan aan ziekteverzuim bij bpost, zij doen beloftes om de volgende dag te leveren, maar heb weinig besef van hun voorwaarden en beloftes zie ze zelf doen, pakje uiteindelijk geweigerd op dinsdag. Nu nog wachten op terugbetaling. Geen aanrader.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Weet ik nog niet. Ik heb alleen de zwart-wit cartridge open gemaakt en die werkte goed. De kleurencartridge was nog niet leeg en die zal ik pas later openen en in de printer plaatsten.
Levert prompt. Jammer is dat de bezorger soms tijdens z'n route bedenkt dat hij/zij genoeg gedaan heeft die dag en de bezorging een dag later doet. Maar daar kunnen zij niets aan doen.
Ik had problemen met de acceptatie van de cartridges door mijn Canon TS5350. Uw medewerkster Lenny van Winssen heeft mij telefonisch uit de brand geholpen. Alle lof voor haar inzet!
Ik merk iets kleurverschil in vergelijking met de vorige, het blauw komt lichter over en het zwart., ik moet dat dan een beetje bijsturen in fotoshop. Of kan dat op de printer?
Geen verzendingskosten aanrekenen ! Wordt immers geleverd via een afhaalpunt wat perfect is ! Af en toe een actie doen ( printabout doet er meer vb verzendingskosten gratis!)
de inkt is goed ik heb wel klachten over de bezorging,ik was thuis maar de bestelling was op een ander adres afgeleverd zondermelding bij mij en is een dag zoek geweest
Bestelling is correct verwerkt. De inkt-patronen zijn ook goed. Alleen de bezorging was een minpunt. Bestelling was op verkeerd adres bezorgd. Inmiddels is dat hersteld.
Levering etc prima. Weet nog niet of cartridges goed werken. Zag beschrijving dat we HP instructies moeten omzeilen. Dat vind ik dan weer minder. Wordt vervolgd.
Dat weet ik niet, en het hoeft ook niet beter. Soms past het pakketje niet zo goed door de brievenbus, maar dat ligt veelal aan de kwaliteit van de brievenbus.
De levering wordt op tijd gebracht en is gemakkelijk als ik niet thuis ben legt de postbode het pakje in de brievenbus. Van de producten ben ik heel tevreden .
Alles ging goed en snel, dus op dat gebied hoeft u niets te veranderen, de volgende dag had ik het pakketje al binnen. Goed werk, ga zo door. Groetjes Adrie
van M. S.
AlleenInkt is het adres voor uw printerbenodigdheden, goede kwaliteit gekoppeld aan betaalbare prijzen! Verzending verzorgd in milieuvriendelijke verpakking!
Goede service, toen bleek dat mijn bestelde cartridge beschadigd was geraakt bij verzending. 2 dagen later had ik een nieuwe cartridge ontvangen.
Correcte aflevering op DHL bezorgpunt. Ik zou graag al bij de bestelling willen selecteren/melden dat ik bezorgd wil hebben op het DHL bezorgpunt.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor de 5 sterren review🤩 Bedankt voor de suggestie, we gaan met DHL in gesprek om te kijken naar de mogelijkheden! En tot ziens bij Alleeninkt.nl🌈🎉. ^IH (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting)
Eenvoudig te bestellen, prima prijs en snelle levering. De cartridges zijn zelf nog niet getest maar zullen naar verwachting wederom goed werken.
Het is correct verzorgd. Jammer dat ik bij de meeste bedrijven MOET melden hoe goed ze zijn was dat zonder Internet dan zoveel beter? ??
Snelle verzending, goed product en advies m.b.t. HP(8725) printers die beveiligd zijn tegen kloon cartridges. Prima werkend gekregen
Goede morgen, Eigenlijk valt er niks bijzonders op. Gewoon je werk doen is eigenlijk ook niks bijzonders. Groetjes Peter Smout
Te verbeteren is er volgens mij niets meer, deze service en verzendsnelheid zijn niet meer te overtreffen. Zoals altijd TOP!!!!!
Prima op tijd.moest alleen de inktpatroon bijwerken,er zat een stukje plastic teveel aan.afgehaalt en de printer zag hem weer