debouwmarktshop.nlBeoordelingen

debouwmarktshop.nl - Professionele materialen - zakelijk & particulier!

De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.
Industrieweg 5F
5262 GJ Vught
Huib Burmanje

Beoordelingen voor debouwmarktshop.nl

4.68 / 5.00

376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over debouwmarktshop.nl

Prima service

Perfecte service. Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Goed en snel geleverd

Levering: 2 x spullen geleverd. 1e keer belde chauffeur niet ruim van tevoren wat wel was afgesproken waardoor levering moeizaam liep. 2e keer perfect. Producten: op de video leek het gebruik van de producten eenvoudiger dan in de werkelijkheid ;-). Voor een leek: hou rekening met langere constructietijd. Service: goed bereikbaar, snelle reacties ... super.

Top

Goede en fijne service

Hele fijne en duidelijke communicatie. Zeer goed en snel geholpen. Weten waar ze het over hebben. De levering is snel en zorgvuldig gegaan.

Top geleverd

Zeer goede service, zowel telefonisch en per e-mail, netjes en correct. Ga zo door

Prima service en tegen een zéér scherpe prijs

goede service

Materiaal was niet voorradig maar een beter alternatief gekregen voor dezelfde prijs.

Wat verwarring over de levertijd, werd gebeld of de alles naar wens was terwijl het product nog niet geleverd was, maar al met al prima service.

Goede prijs en snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar, groot assortiment, dus ga er zeker meer bestellen

Erg fijn contact over levering.

De bouwmaterialen zijn zoals toegezegd super snel geleverd, de volgende dag. Ook aanvullende vragen per email zijn na levering uitstekend en snel beantwoord. Volgende keer bestellen wij onze deuren wederom bij de Bouwmarktshop.nl

Top goede service.

Prachtig product, goede prijs. Goede levering, dank je wel.