debouwmarktshop.nl

Professionele materialen - zakelijk & particulier!

Beschrijving
De Bouwmarktshop.nl is dé online bouwmarkt van Nederland. Via de webshop vind je tal van professionele bouwmaterialen tegen de scherpste prijzen. Verkrijgbaar voor zowel de particulier als de (semi)professional. Een eigen contactpersoon, snel schakelen, persoonlijke aandacht en uitmuntende service vinden wij belangrijk. Transparantie en helderheid, geen poespas. En wanneer er behoefte is aan deskundig advies hebben wij onze experts in huis. Je kunt ons via verschillende kanalen bereiken. Wij zijn op social media actief en uiteraard staan wij telefonisch, via de chat, Whatsapp en email voor je klaar!
Debouwmarktshop.nl B.V.

4.66 / 5.00

403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 1.999 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over debouwmarktshop.nl

3 weken geleden
Vriendelijke medewerker in de "chat" met goed advies, bestelling op tijd en zonder schade geleverd. Prima bedrijf.

3 weken geleden
Gewoon zoals je het verwacht, vriendelijk, behulpzaam en prima prijs / kwaliteitverhouding.

3 weken geleden
Besteling verlipe voorspoedig en de levering was op tijd.

goede service , snelle levering , en mooie prijzen

3 weken geleden
Perfecte service. Alles volgens afspraak. Top.

3 weken geleden
Enige minpuntje is geen reactie gekregen op mijn email. Verder top

3 weken geleden
Producten 4 sterren, reden: 1 gipsplaat had over de hele oppervlakte kleine beschadigingen. Is eigenlijk geen probleem want smeer ik dicht. De andere gipsplaten waren onbeschadigd. Voor de rest prima.

3 weken geleden
Er wordt geen contact op genomen over de bestelling. Er wordt geen tijdvak aan gegeven wanner er wordt geleverd. Er wordt niet gebeld een uur of half uur door de chauffeur voor de levering. Dit allemaal terwijl dit wel belooft wordt op de site.

Antwoord van debouwmarktshop.nl
2 weken geleden
We hebben zojuist telefonisch contact gehad en er bleek inderdaad dat er verschillende steekjes zijn laten vallen. Vervelend en niet de bedoeling. We willen graag laten zien dat dat niet de normale gang van zaken is. Je kan je kortingscode bij je volgende bestelling inzetten. Dank voor je begrip en zien je graag terug!
3 weken geleden
Goede producten, goede prijs en snelle levering.

Snelle service, heel vriendelijk team

Direct persoonlijk contact na de bestelling, afstemming van leverdatum en -tijd. Bij mijn beide bestellingen de volgende dag. Retouren geen probleem. Goede spullen, scherpe prijzen, alles was helemaal goed. Top

Goede sevice

Alles perfect geregeld volgens afspraak

Ik hoopte op eerdere levering, er werd zeer goed over gecommuniceerd wanneer de levering zou komen Perfect op tijd afgeleverd en verpakt.

Alles perfect, maar een te kleine doos schroeven meegeleverd. Snelle belofte voor nazending.

Prima en snel geleverd..

Top

Goed en snel

goede telefoniste, Genova heet ze volgens mij