Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

383 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.691 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

25 nov 2023
Mc-afee Total protection snel (digitaal) binnen! Ging om een verlenging, was voor de eerste keer wel even uitzoeken hoe dit nu precies moest, ging niet helemaal vanzelf. De volgende keer zal het makkelijker gaan!
21 okt 2023
Het ging super vlot. De prijs is een groot verschil. De factuur kon direct naar de boekhouder. Ik heb hier geen tijd of geld verspilt en vertel er met plezier over als anderen op zoek zijn naar een licentie.
15 jun 2023

Gewoon top!

Duidelijke instructies, eerlijke prijzen, snelle afhandeling, professionele klantendienst, betrouwbaar, kortom mijn site voor diverse soorten software. Ben al jaren vaste klant en nog nooit teleurgesteld!
4 jun 2023
Antivirus programma aangeschaft en alles liep van een leien dakje. Snelle afhandeling zowel financieel als de mailtjes met daarin de uitleg welke bij het programma hoort. Prijstechnisch ook dik in orde!
FD
Fransien D.
Wildervank
18 mei 2023

Goedkope prima aanbieding

Goedkope aanbieding. Van Norton kreeg ik de aanbieding voor verlenging voor €99,00 . Heb ik meteen opgezegd. Fijn dat jullie het ook zo makkelijk hebben gemaakt om het te installeren. Dank!
1 aug 2023
Kreeg tijdens downloaden de engelse versie van Norton 360; Na contackt met jullie hulpdienst kreeg ik onmiddelijk een nederlanse versie toegestuurd. Heel tevreden met de ondersteuning.
Jullie deden een mooi aanbod voor de verlenging van Microsoft 365. Bestellen, betalen en toevoegen aan mijn account gaat eenvoudig. Nu even wachten tot ik de software ga installeren.
24 aug 2023

Prima prijs antivirus

Shop werkt goed en heeft fijne prijzen. Heb al jaren Bitdefender, maar een renewal key kopen bij Bitdefender zelf is absurd duur! Kies volgend jaar gewoon weer deze shop!
GS
G S.
Almere
14 okt 2023

Goed en niet duur

Duidelijke uitleg op de site, je krijgt bijtijds een seintje voor je licentie verloopt (office 365). Betalen en verlengen is zo gebeurd. Kan ik weer een jaar vooruit.
BD
Bert D.
Bosch en Duin
11 jul 2023

Probleemloos bestellen en verlengen van mijn MacAfee SW.

Het bestellen van een verlenging van mijn MacAfee verliep zonder problemen en de prijs van het pakket was zeer concurrerend. Ook de installatie verliep probleemloos.

De moeite waard

Wat huiverig in eerste instantie gezien sommige reviews, maar het bestellen en activeren van Microsoft Office ging nagenoeg vlekkeloos en voor een voordelige prijs.
6 jul 2023

Heel tevreden

Heel voordelige prijzen, discounts op je volgende aankoop als je het einde van je licence nadert, mogelijkheid om geen duizenden email met promoties te krijgen.
16 jul 2023
Prefect. Verlenging Microsoft Office gekocht voor scherpe prijs. Paar seconden later is de code al beschikbaar. Via Microsoft activeren is zo gepiept. Ideaal.
HP
Hans P.
Leiden
22 jun 2023

Aanrader

Ik koop altijd mijn antivirus van Norton bij hun, bij vragen wordt je netjes via de chat te woord gestaan. Waarom meer betalen, als je hier ook terecht kunt.
5 jul 2023

Vlot en duidelijk

Obv informatie van de consumentenbond een office 365 pakket abonnement afgesloten. Scheelt een paar tientjes per jaar. Vlot geïnstalleerd en werkt. Top!
26 nov 2023

snel gevonden en geactiveerd

Het juiste product snel gevonden, betaald en mail met productsleutel ontvangen zodat activatie mogelijk is. En dat allemaal voor de laagste prijs.
9 mei 2023
Mooie prijs voor een kwaliteitsproduct, voor een simpele ziel als ik makkelijk te installeren. Kortom een geweldige aankoop met duidelijke uitleg.
1 mei 2023
Prima service. Tijdig alert voor verlengen Office365 abonnement met mooie korting tot Microsoft zelf. Eenvoudig met een paar muisklikken geregeld.
24 okt 2023
Vlotte bestelling, code werd onmiddellijk door bestaande bitdefender licentie aanvaard, en veel goedkoper dan het aanbod van bitdefender zelf.
8 jul 2023
Elk jaar koop bij Goedkoopste Antivirus Norton 360 premium 10 apparaten die ik snel, makkelijk en veilig kan downloaden en kan installeren.