Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.687 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 dec 2023
Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

31 dec 2023

31 dec 2023
Het actieveren is echt een drama en aan de hulp.heb je niks
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
2 jan 2024
Op onze website hanteren we een laagste prijsgarantie. Om deze garantie te kunnen bieden sturen we aan op zelfredzaamheid. Doordat we de laagste prijs garanderen is ondersteuning tijdens de installatie en activatie niet bij de prijs inbegrepen. We voorzien je altijd van alle basisinformatie zoals de activatiecode, de activatielink en het installatiebestand. Daarna is het aan jou om deze licentie te activeren, te downloaden en te installeren.  We kunnen ons goed voorstellen dat je tijdens het activeren van de code of tijdens het installeren van de software ergens tegenaan loopt of dat je hierover vragen zult hebben. Dan is het goed om te weten dat je hiervoor altijd contact mag opnemen met de fabrikant van de software. Dit betekent echter niet dat we helemaal geen service verlenen! Integendeel zelfs, we zullen je altijd zo goed mogelijk op weg helpen, zodat jezelf deze situatie kunt oplossen of zelf de installatie kan verzorgen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een succesvolle activatie.
28 nov 2023

Een man en man een woord een woord

Een zeer gemakkelijke bestelprocedure en een snelle digitale levering van de licentiesleutel. Blij dat jullie de goedkoopste zijn. In mijn geval was dat trouwens in eerste instantie niet maar na mijn opgave/bewijs zijn jullie de belofte -zoals die in de voorwaarde staan- netjes en snel nagekomen waardoor ik in met de extra korting een mazzeltje had. Tot de volgende keer!
CR
claudia r.
heinsberg
8 nov 2023

Al 3 jaar tevreden klant

Ik ben al 3 jaar tevreden klant bij goedkoopste antivirus. Iedere jaar krijg ik ruim vooraf de mededeling wanneer mijn pakket afloopt en een goede aanbieding met extra korting voor de verlenging. Zeer tevreden over de webshop en afhandeling van de bestelling
25 nov 2023
Mc-afee Total protection snel (digitaal) binnen! Ging om een verlenging, was voor de eerste keer wel even uitzoeken hoe dit nu precies moest, ging niet helemaal vanzelf. De volgende keer zal het makkelijker gaan!
3 nov 2023

De moeite waard

Wat huiverig in eerste instantie gezien sommige reviews, maar het bestellen en activeren van Microsoft Office ging nagenoeg vlekkeloos en voor een voordelige prijs.
26 nov 2023

snel gevonden en geactiveerd

Het juiste product snel gevonden, betaald en mail met productsleutel ontvangen zodat activatie mogelijk is. En dat allemaal voor de laagste prijs.
16 nov 2023
met programma dik tevreden maar moest wel door schoonzoon gebeuren. Is voor een leek/oudere best ingewikkeld om uit te voeren!
22 nov 2023
Goedkoop en snelle levering. Codes werken altijd. Zeker aan te bevelen. Vele 10-tallen keren reeds gebruik van gemaakt.
CR
claudia r.
heinsberg
30 nov 2023

Goede webwinkel voor aanschaf van software

Goede extra aanbiedingen voor bestaande klanten. Op tijd informatie als een abonnement afloopt. Snelle levering
14 nov 2023
Dit is een topbedrijf! Had enkele vragen en binnen een uur een adequate oplossing....geweldige empathie!
7 nov 2023
Tijdig aangeven dat de licentie aan vervanging toe is. Prima prijs en goede uitleg en ondersteuning.
AK
Anita K.
Zwolle
7 nov 2023

Goedkoop, snel en eenvoudig

Goedkoop, makkelijk te bestellen en direct digitaal geleverd. Ook activering eenvoudig via een link.
15 nov 2023
gebruiksvriendelijke site, ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en ze zijn echt goedkoop!
22 nov 2023

Anti virus programma.

Heel te vreden van, en bij problemen zijn medewerkers steeds bereid om te helpen on- line
JV
Jo v.
Sittard/Geleen
17 nov 2023
Alles volgens plan verlopen. Kasperski zelfs met VPN. Reken nu op prima bescherming.
3 nov 2023

Goede prijs, betrouwbaar

Goede prijs, goede communicatie, betrouwbaar. Snelle communicatie via app.
29 nov 2023
Het beste op de prijzen naar is de ondersteuning, SUPER SERVICE
16 nov 2023
betrouwbaar en op tijd een waarschuwing wanneer het verloopt.