goedkoopsteantivirus.com- Logo - Beoordelingen

goedkoopsteantivirus.comReviews

Gecertificeerd sinds: 29 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
goedkoopsteantivirus.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij goedkoopsteantivirus.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

504 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 sep. 2022
Hun websitenaam klopt, ze zijn echt de goedkoopste of nagenoeg gelijk daaraan. Een groot aanbod, vele keuzemogelijkheden, en allemaal even flexibel. Dat kan soms verwarren. Je moet dus echt goed zoeken om te krijgen wat je wilt hebben. De site zou kunnen helpen door een voorgebakken beslisboomvragenlijst in te laten vullen. Met de voor- en nadelen goed aangegeven. Doe je dat goed dan trek je ook de digibeten over de streep (een enorm marktpotentieel!). Eenmaal gekozen is de verdere afhandeling betrekkelijk simpel; de instructies zijn duidelijk, je kan haast niet misgaan. Sinds ik ze heb ontdekt een aantal jaren geleden ben ik hun vaste klant geworden, beveel ze ook aan bij klanten van mij. De after-service is ook top. Je wordt er aan herinnerd om je licentie te verlengen wanneer het weer zover is, etc.

14 sep. 2022
Norton 360 premium & luitlies gekocht ter vervanging van mijn Norton 360 waarvan abonnement afliep. Helaas werkte de sleutel niet en kreeg ik het ook niet aan het werken. Zelf niet na de-installeren van alle Norton software. Geld terug garantie wanneer Licentie niet werkt blijkt een wassen neus te zijn. Zodra je sleutel ontvangen hebt (na koopbevestiging) kun je naar je centen fluiten. Dan gelden de algemene voorwaarden en heb je geen recht meer! Waardeloos en misleidend de claim van geld terug garantie! Ook kreeg ik steeds informatie van de goedkoopsteantivirus hoe ik moest omgaan met het probleem. Deze info was voor een MS besturingsprogramma terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik een MAC had. Uiteindelijk heeft Norton mij heel goed geholpen, met heel veel begrip, en de sleutel voor mij weten te activeren. Echter zo moet het niet. Heeft me uiteindelijk een halve dag gekost om de boel draaiende te krijgen. Tip aan Antivirus. Pas je claim van geld terug aan op je site. Die is echt misleidend. Want je weet pas of je licentie werkt wanneer je hem activeert. Dus dan is er feitelijk geen garantie! Tijd dat de de RCC of ACM hier naar kijken!

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

De bestelling ging soepel en snel. De levering was onmiddellijk. Wat wel vreemd is, is dat afhankelijk van de route naar het bestelscherm, de prijs van het product kan variëren. Dat zou niet moeten. Komt onbetrouwbaar over.
12 jan. 2023
Alles is zeer goed verlopen. Als geen specialist in de zaak, hebben jullie mij per mail direct geantwoord op mijn vragen. Wat top is in de dienst na verkoop. Zal zeker positieve reklame maken.
Uitstekende service waarin alles snel en overzichtelijk geregeld is met daarnaast ook nog eens een prima prijs. Helemaal top en zal ook in de toekomst van deze diensten gebruik gaan maken.
2 jan. 2023
Prima online levering via link en code. Gemakkelijk te installeren. Aanschaf veel goedkoper dan automatische verlenging van lopende abonnement.
16 jan. 2023
De snelheid van bestellen is prima, geen gekke fratsen. Het product is uitstekend, snel te downloaden en te gebruiken tegen een goed prijs.
15 jan. 2023
enkele keren contact opgenomen (over een foutje bij het bestelproces) en telkens zeer snel reactie. nog een leuke korting gekregen ook.
10 jan. 2023
Duidelijke website, goede communicatie wat betreft verlengoptie. En een geweldige prijs! Code gelijk beschikbaar, prima geregeld!
Hele goedkope website heel duidelijk en je krijgt supersnel je aankoop en top raad ik iedereen aan groetjes tommy
Goede prijs-kwaliteit verhouding Bij installatie moeilijkheden krijgt men per mail steeds goede uitleg.
16 jan. 2023
Microsoft personal gekocht. Direct de code en kon hiermee ook direct weer verder. Top.
9 jan. 2023
Duidelijke site - gevonden door te googelen - en snel en gemakkelijk te bestellen.
Beter: klantenservice met telefoonnummer en niet alleen een reactieformulier
Heel snel geleverd!!! En ik had Microsoft 365 heel snel geïnstalleerd
11 jan. 2023
Snel en makkelijk zowel bij bestellen als installeren van de software!
Snel geregeld voor een schappelijke prijs. Werkte zoals beloofd.
Top product en een top prijs voor het derde jaar zeer tevreden
Ik kende de site niet, maar dit werkt prima en goede service
Prima prijs/kwaliteitsverhouding en razendsnelle service 👌
Snel geregeld en duidelijke beschrijving voor installatie
Bestellen, betalen en klaar. Supersnel en supergoed.