goedkoopsteantivirus.com- Logo - Beoordelingen

goedkoopsteantivirus.comReviews

Gecertificeerd sinds: 29 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
goedkoopsteantivirus.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij goedkoopsteantivirus.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 jun. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

474 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 sep. 2022
Hun websitenaam klopt, ze zijn echt de goedkoopste of nagenoeg gelijk daaraan. Een groot aanbod, vele keuzemogelijkheden, en allemaal even flexibel. Dat kan soms verwarren. Je moet dus echt goed zoeken om te krijgen wat je wilt hebben. De site zou kunnen helpen door een voorgebakken beslisboomvragenlijst in te laten vullen. Met de voor- en nadelen goed aangegeven. Doe je dat goed dan trek je ook de digibeten over de streep (een enorm marktpotentieel!). Eenmaal gekozen is de verdere afhandeling betrekkelijk simpel; de instructies zijn duidelijk, je kan haast niet misgaan. Sinds ik ze heb ontdekt een aantal jaren geleden ben ik hun vaste klant geworden, beveel ze ook aan bij klanten van mij. De after-service is ook top. Je wordt er aan herinnerd om je licentie te verlengen wanneer het weer zover is, etc.

14 sep. 2022
Norton 360 premium & luitlies gekocht ter vervanging van mijn Norton 360 waarvan abonnement afliep. Helaas werkte de sleutel niet en kreeg ik het ook niet aan het werken. Zelf niet na de-installeren van alle Norton software. Geld terug garantie wanneer Licentie niet werkt blijkt een wassen neus te zijn. Zodra je sleutel ontvangen hebt (na koopbevestiging) kun je naar je centen fluiten. Dan gelden de algemene voorwaarden en heb je geen recht meer! Waardeloos en misleidend de claim van geld terug garantie! Ook kreeg ik steeds informatie van de goedkoopsteantivirus hoe ik moest omgaan met het probleem. Deze info was voor een MS besturingsprogramma terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik een MAC had. Uiteindelijk heeft Norton mij heel goed geholpen, met heel veel begrip, en de sleutel voor mij weten te activeren. Echter zo moet het niet. Heeft me uiteindelijk een halve dag gekost om de boel draaiende te krijgen. Tip aan Antivirus. Pas je claim van geld terug aan op je site. Die is echt misleidend. Want je weet pas of je licentie werkt wanneer je hem activeert. Dus dan is er feitelijk geen garantie! Tijd dat de de RCC of ACM hier naar kijken!

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

17 sep. 2022
Vriendelijk en deskundig. Ik ben goed geholpen maar het advies om een andere browser te openen klonk voor mij als abracadabra omdat ik niks van browsers of computers ken. Gelukkig was er iemand in huis die mij daarmee hielp. Er werd m.i. iets te makkelijk gedacht dat een andere browser openen logisch is. Verder ging alles helemaal goed!
Mijn bestelling betrof aankoop beveilingssoftware waar ik al jaren, via een abonnement, gebruik van maak. De prijs voor hetzelfde pakket was bij deze winkel aanmerkelijk goedkoper. Na aankoop kreeg ik de link toegestuurd om het bestaande abonnement te verlengen hetgeen onmiddelijk werkte. Prima geregeld.
Heb voor de 2e keer een McAfee Total Protection Virus bescherming bij jullie gekocht, omdat ik heel tevreden ben over jullie service, en het pakket is nergens goedkoper dan bij jullie. Een echte aanrader voor iedereen, zal jullie bedrijf in mijn kennissenkring promoten.
8 sep. 2022
De installatie op een pc met een eerdere versie van Norton De Luxe zouden jullie gedetailleerder aan kunnen geven. Het is wel gelukt, maar het kostte meer tijd dan nodig zou zijn geweest met meer instructie.
De snelle installatie van het programma na aankoop, waardoor geen tijd verloren is gegaan. En ook de prijs natuurlijk: een heel stuk goedkoper dan wanneer men het bij Microsoft zelf dient aan te kopen.
Het was super snel per mail verstuurd zo kon ik gelijk de ouderen helpen om hun computer te beveiligen.
12 sep. 2022
Jaarlijks verlengingsbreicht automatisch, lage prijzen voor software, goede service
Mooie duidelijke aanbieding. Goede uitleg. Ik maak er al jaren gebruik van. Top!
12 sep. 2022
goedkoop met snelle afhandeling. Duidelijke handleiding voor activatie !
Goedkoop en direct alles goed gegaan betalen en software downloaden.
Duidelijke website, snelle levering en eenvoudig installeren.
17 sep. 2022
Snelle oplossing en duidelijke uitleg omtrent de installatie
Voor het tweede jaar kunnen verlengen zonder problemen
9 sep. 2022
van J N.
De producten zijn niet duur en worden direct geleverd
goede aanbieding en makkelijk te plaatsen
altijd goed goedkoop en snel geleverd
De prijs was de reden tot aanschaf
Supersnelle levering en goedkoop
15 sep. 2022