goedkoopsteantivirus.com- Logo - Beoordelingen

goedkoopsteantivirus.comReviews

goedkoopsteantivirus.com- Logo - Beoordelingen

Details over goedkoopsteantivirus.com

goedkoopsteantivirus.com - Beschrijving

• Laagste prijs garantie • Jouw bestelling standaard verzekerd • Niet goed, geld terug. Goedkoopste Antivirus is de website waar je de beste software voor de laagste prijs vindt. Al meer dan 10 jaar is Goedkoopste Antivirus hét adres voor diegene die legitieme software wil kopen maar niet de hoofdprijs wil betalen. Geen gestoei met schimmige 'grijze' licenties maar 100% geldige en betrouwbare productsleutels die rechtsreeks bij de fabrikant vandaan komen. Wij verkopen de nieuwste software-pakketten van alle grote merken zoals Microsoft, Norton, Adobe, McAfee en Bitdefender. Goedkoopste Antivirus staat bekend om de snelle levering, de zeer scherpe prijzen en de 100% betrouwbaarheid. En dat doen we dus al best wel lang. Sterker nog; Goedkoopste Antivirus is de oudste B2C verkoper van consumentensoftware in Nederland en België.
Software Outlet B.V.
Postbus 130
7450 AC Holten
Guido ter Avest

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

536 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na een korte prijsvergelijking zag ik dat Goedkoopste Antivirus de licentie zie ik zocht voor de scherpste prijs aanbood. De reviews waren goed en de zowel de site als je account gegevens zeer overzichtelijk. En die goede beoordelingen werden helemaal waar gemaakt. Product besteld en binnen enkele minuten na betaling was m'n product d.m.v de licentiecode die vrijwel direct in je account beschikbaar is verlengd met een jaar. Heel fijn!

Ik kreeg uw jaarlijks verzoek om mijn licentie te verlengen voor een 50% hogere prijs, uiteindelijk werd ik gewezen op een goedkopere oplossing voor bijna de helft. Had u mij die optie ook niet kunnen geven bij het mailen van uw eerste aanbod dan had ik u een 10 en 5 sterren gegeven! Met beste groet, Hans ten Kate

Beoordelingen voor goedkoopsteantivirus.com

van Wim D.
Antwoordt nog dezelfde dag om mijn vragen en dat is erg prettig omdat Ziggo mij had afgesloten omdat ik spam zou versturen en ik dringend verlegen zat op een goede anti-virus scanner. Ook is het opvallend dat in de "u-vorm" en in keurig Nederlands wordt geantwoord op vragen. Als 72-jarige heb ik immers niet met hen op school gezeten.
Uitstekende en snelle levering. Zeer snelle en duidelijke reactie met een antwoord op je mail.
van Wim K.
De software was met behulp van de uitleg op de site makkelijk te installeren en te activeren.
van Jan V.
Direct geregeld en binnen 2 minuten weer een geactiveerde Bitdefender. Goede prijs.
prijs, snelheid van het artikel, en goed uitleg hoe te installeren
Goedkoop en het is makkelijk gemaakt om je code te krijgen
Nooit problemen mee gehad. Meestal goed uitleg.
dat alles zo snel geregeld was
Snelle levering en goedkoop
Makkelijk te installeren,