Goedkoopste Antivirus- Logo - Beoordelingen

Goedkoopste Antivirus

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Goedkoopste Antivirus voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Verlenging van Virusscan is niet duidelijk, prijs is prima, bij Norton lopen 2 abonnementen langs elkaar, ook hun eigen verleng prijs !!! Deze loopt automatisch door, als je niet Allert bent, heb de Helpdesk moeten bellen van Norton om dit om te zetten naar het abonnement van Goedkoopste Antivirus, Dit loopt langs elkaar ??

Norton 360 Deluxe voor 5 devices besteld. Op de productpagina werd aangegeven 6 devices voor dezelfde prijs, Echter het product is gewijzigd. Binnen 1 uur refund gevraagd of toch een nieuwe code Norton 360 Deluxe voor 5 devices maar beide zijn geweigerd. Waar blijft hun (op hun website) vermelde 3 keiharde beloftes: - Laagste prijs garantie - bestelling standaard verzekerd - Niet goed, geld terug Een nieuwe product rechtstreeks bij Norton gekocht en een klacht bij Norton aangemeld.

Beoordelingen voor Goedkoopste Antivirus

Antwoord van Goedkoopste Antivirus
Beste Klant, We vermelden duidelijk op onze website dat als je kiest voor de upgrade van 5 naar 6 apparaten dat je dan een ander product krijgt. Zodra je daarna de product codes hebt ingezien kunnen wij deze onmogelijk terugnemen. Je hebt immers toegang gekregen tot deze product codes en dus kunnen wij deze onmogelijk opnieuw verkopen. Onze niet goed, geld terug garantie is iets waar we helemaal achterstaan. Deze houdt in: Ontvang je een licentie van ons die niet werkt? Neem dan contact met ons op, laat zien dat je alle stappen die nodig zijn om de software te activeren juist hebt uitgevoerd en stuur ons de foutcode / foutmelding. We geven onszelf 1 kans om de fout op te lossen. Bijv. met een nieuwe licentie. Lukt dat niet, dan mag je ons vragen om het aankoopbedrag terug te storten.
vlotte afhandeling
KG
Kos G.
Eerbeek
31 dec 2023
Het actieveren is echt een drama en aan de hulp.heb je niks
Antwoord van Goedkoopste Antivirus
Op onze website hanteren we een laagste prijsgarantie. Om deze garantie te kunnen bieden sturen we aan op zelfredzaamheid. Doordat we de laagste prijs garanderen is ondersteuning tijdens de installatie en activatie niet bij de prijs inbegrepen. We voorzien je altijd van alle basisinformatie zoals de activatiecode, de activatielink en het installatiebestand. Daarna is het aan jou om deze licentie te activeren, te downloaden en te installeren.  We kunnen ons goed voorstellen dat je tijdens het activeren van de code of tijdens het installeren van de software ergens tegenaan loopt of dat je hierover vragen zult hebben. Dan is het goed om te weten dat je hiervoor altijd contact mag opnemen met de fabrikant van de software. Dit betekent echter niet dat we helemaal geen service verlenen! Integendeel zelfs, we zullen je altijd zo goed mogelijk op weg helpen, zodat jezelf deze situatie kunt oplossen of zelf de installatie kan verzorgen. Het blijft echter jouw verantwoordelijkheid om te zorgen voor een succesvolle activatie.

Verlenging van Virusscan is niet eenvoudig geeft problemen

Een man en man een woord een woord

Een zeer gemakkelijke bestelprocedure en een snelle digitale levering van de licentiesleutel. Blij dat jullie de goedkoopste zijn. In mijn geval was dat trouwens in eerste instantie niet maar na mijn opgave/bewijs zijn jullie de belofte -zoals die in de voorwaarde staan- netjes en snel nagekomen waardoor ik in met de extra korting een mazzeltje had. Tot de volgende keer!
25 nov 2023
Mc-afee Total protection snel (digitaal) binnen! Ging om een verlenging, was voor de eerste keer wel even uitzoeken hoe dit nu precies moest, ging niet helemaal vanzelf. De volgende keer zal het makkelijker gaan!
26 nov 2023

snel gevonden en geactiveerd

Het juiste product snel gevonden, betaald en mail met productsleutel ontvangen zodat activatie mogelijk is. En dat allemaal voor de laagste prijs.
JV
JP V.
Heusden
de aankoopprijs was zeker goed, op mijn vraag bij de installatie kreeg ik een link naar norton, maar die konden mij ook niet helpen...
22 nov 2023
Goedkoop en snelle levering. Codes werken altijd. Zeker aan te bevelen. Vele 10-tallen keren reeds gebruik van gemaakt.
CR
claudia r.
heinsberg

Goede webwinkel voor aanschaf van software

Goede extra aanbiedingen voor bestaande klanten. Op tijd informatie als een abonnement afloopt. Snelle levering
TS
Thirza S.
Krimpen aan den IJssel
Werkt prima.Snel licentie binnen die goed werkt en lekker goedkoop.
22 nov 2023

Anti virus programma.

Heel te vreden van, en bij problemen zijn medewerkers steeds bereid om te helpen on- line
prima en snelle levering van de Key. Registeren en downloaden ging ook razendsnel

Goede aanbieder.

Website er duidelijk. De uitleg om te installeren zou iets uitgebreider kunnen.
3 dec 2023
Mooie overzichtelijke website met ruime keuzes en aantrekkelijke prijzen
Het beste op de prijzen naar is de ondersteuning, SUPER SERVICE

Perfect

Directe en correcte levering. Installatie zonder problemen.