violethamden.com/nl- Logo - Beoordelingen

violethamden.com/nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Pakket kwam snel. Product ziet er prachtig uit en mooi ingepakt. Weinig op aan te merken, behalve dat het door een ander bedrijf werd verzonden (BrandField). Dit is verwarrend voor de consument, vooral, kan ik me voorstellen, als je bij verschillende winkels hebt besteld en moet achterhalen wat "BF" is.

Leider nicht auf die schlechten Bewertungen gehört.. Die Verschlüsse und Ösen an der bestellten Tasche waren im Internet Gold dargestellt. Bei mir waren sie dann dunkel verfärbt und das sieht demnach ziemlich minderwertig aus. Ich wollte Kontakt mit dem Kundenservice bezüglich der Retoure aufnehmen, da ich es nicht einsehe fast 5€ Versandkosten zu zahlen. Der Kundenservice meldet sich allerdings nicht zurück.

Beoordelingen voor violethamden.com/nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters