edisac.nl- Logo - Beoordelingen

edisac.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

2 okt 2023
Artikel voldoet aan de beschrijving/verwachting. Snelle levering. Meerdere kleuren besteld waarvan ik er één retour wilde sturen; vriendelijke en correcte klantenservice die mij meteen een retourbiljet mailde. Kortom , uitstekende service bij Edisac waar ik met een gerust hart nog een keer zal kopen!
AV
Annet v.
Breukeleveen

6 sep 2023
De comunicatie over de bestelling en levering. Na bijna twee weken heb ik mijn product nog niet ontvangen. Per mail word je niet op de hoogte gebracht wat de status is. Bleek dat mijn huisnummer er niet in stond, maar hoorde ik pas nadat ik zelf contact had opgenomen. Als je inlogt en contact opneemt krijg je wel bijna direct en netjes antwoord

Beoordelingen voor edisac.nl

2 okt 2023

Uitstekend!

23 aug 2023

Eastpak Padded Pack'r

Prijs was prima, levering ging redelijk snel, maar vanuit Edisac was er nul communicatie. Geen bestelbevestiging, geen updates over het leverproces, geen leverbevestiging, niets. De enige mails die ik kreeg waren van de logistieke partij, en dan ook alleen de Nederlandse (Edisac levert vanuit België). Ook factuur werd niet gemaild, die moet je zelf downloaden.
Antwoord van edisac.nl
15 sep 2023
Beste klant, Wat fijn dat uw bestelling aan alle verwachtingen voldoet en snel geleverd werd! Waarschijnlijk is de bestelbevestiging in uw SPAM/ongewenste mails terechtgekomen. De factuur van uw aankoop zit in bijlage van bovengenoemde bestelbevestiging. Aarzel niet als u verdere vragen heeft. Vriendelijke groet, De Edisac klantendienst
15 aug 2023

Prima assortiment, scherpe prijzen.

Ik miste de orderbevestiging zodat ik onzeker was of dit wel een betrouwbare partij was, temeer omdat de Palladium schoenen zo scherp geprijsd waren. Gelukkig kreeg ik al snel een track & trace van DHL waardoor ik wist dat de bestelling onderweg was. Volgende keer kan ik met een gerust gevoel bestellen.
29 jul 2023
Voor de verjaardag van onze kleinzoon zou de bestelling te laat binnenkomen, maar wonder boven wonder kwam het drie! Dagen eerder!!!
1 jul 2023

Prima shop

Uitgebreid aanbod van koffers. Goede prijzen. Uitleg bij de producten is prima. Zeer snelle en correcte verzending.
28 sep 2023
Klantenservice neemt snel op en beantwoord goed. Produkt zeer snel geleverd (sneller dan op de site stond)
27 jun 2023
Kreeg geen bevestigingsmail van Edisac. zelf. Dat ben ik doorgaans wel gewend van andere online bedrijven
15 nov 2023
Very helpful staff and fast delivery.

Prima

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en product is zoals verwacht.
MV
mihi kite kapua v.
beek-nijmegen
3 aug 2023
I have shopped twice here and I am a very Happy customer.Qualilty products.Cheers.
26 jun 2023

Helemaal naar wens!

Fijne communicatie. Snelle levering. Product precies zoals beschreven. Top!
KA
Katja A.
Krimpen aan den IJssel
17 mei 2023

Uitstekend!

De schoenen waren in goede staat, met zorg verpakt en snel geleverd
9 aug 2023

Fijne shop

Duidelijke site. Groot gevarieerd assortiment. Snelle verzending.
8 jun 2023
Great service and fast delivery. It took four days in my case
14 jun 2023
Scherpe prijzen. Goed verpakte verzending, snelle levering.
8 mei 2023
De tas is prachtig Maar de levering vond ik lang duren