RestantOutlet.nl- Logo - Beoordelingen

RestantOutlet.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
RestantOutlet.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij RestantOutlet.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor RestantOutlet.nl

183 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 apr. 2022
Snel verzonden, lage verzendkost. Ik kocht een buisventilator 100 mm Pro ter vervanging van een defect quasi gelijk model S&P TD-160/100 N Silent. De afmetingen zijn enkele mm groter maar de vervanging was probleemloos en eenvoudig. De ventilator komt met 5 jaar garantie. Geluidsniveau is ongeveer gelijk.

23 jul. 2022
Verzending oke, doos was open bij ontvangst. Mis een dopje van het rooster daar de volgende dag melding van gemaakt bij Dennis. Zou het opsturen. Kettingtje van afvoerstop nu reeds geroest.gr. Leo Limburg Ursem.

Beoordelingen voor RestantOutlet.nl

5 jan. 2023
Snelheid van het leveren. Prijs / kwaliteit verhouding is super. Echt dik tevreden. 1 ventilator had problemen. Gebeld en gelijk opgelost. Volgende dag had ik een nieuwe. Super zaak. Alleen maar lof.
6 jan. 2023
Prima kwaliteit, snelle levering, goede service.
5 jan. 2023
7 nov. 2022
van Ron S.
2 apr. 2022
31 jan. 2022
De afhandeling van mijn bestelling is prima verlopen. Jammer dat er geen Postnl ophaalpunt kon worden gekozen. De gekochte ventilator iFAN is ook OK, maar het blijkt een ingewikkeld apparaat en de gebruiksaanwijzing is niet erg helder. We zullen er met vallen en opstaan mee om moeten leren gaan.
21 jul. 2022
De slang valt me erg tegen maar de prijs was wel passend, denk ik. Had zelf beter moeten onderzoeken. Producten netjes verpakt (in veel te grote doos:) en netjes op tijd afgeleverd. Geen bijzonderheden...
28 mei 2022
Prima producten en behoorlijk snel verzonden. De "basic"- ventilator was voor deze toepassing voldoende maar de "silent" is inderdaad wat stiller. Volgende keer bestel ik uiteraard weer.
10 apr. 2022
Komen afspraken na en leveren kwalitatief goede spullen voor een goede prijs. Duidelijke communicatie naar koper over status van de levering.
30 mei 2022
Zeer snelle levering. Ventilator bleek echter niet te werken. Direct een tweede ontvangen en deze werkt perfect. Super service.
15 jul. 2022
Vlotte levering,netjes verpakt. Gekocht vanwege de prijs,maar de ventilator doet het perfect,met timer,dus tevreden
10 jun. 2022
Had een vraag, die werd snel en goed beantwoord. Snelle levering, goed product! M. uit Amsterdam
19 jun. 2022
Netjes te woord gestaan. Bestelling snel geleverd. Retour zending snel geregeld en uitbetaald.
24 apr. 2022
Snelle levering, helaas bij geleverde aansluitset putje niet compleet. Miste rubber en boutje?
29 mrt. 2022
prima , kan niet beter ventilator precies zoals verwacht. en direct geleverd. top !!
26 jul. 2022
Snel verstuurd en ontvangen, merkkwaliteit tegen een rockbottomprijs.
2 feb. 2022
Interessante prijzen en prima service, binnen 3 dgn bestelling thuis.
17 jun. 2022
Zien er prachtig uit zeker voor het geld dat ik er voor betaald heb.
11 jun. 2022
Goed service en goede kwaliteit bedankt restant outlet,zo doorgaan
23 mrt. 2022
prima shop, geleverd zoals afgesproken, vriendelijk te woord gestaan