royaltykidsonline.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73 beoordelingen in totaal

ongeldig

royaltykidsonline.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij royaltykidsonline.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

3 dec 2023
Echt een heel prettig fijn en oprecht bedrijf! Ik kreeg te horen dat mijn dochtertje binnen een week al naar de peuterspeelzaal kon. En uiteraard had ze nog een leuke tas nodig voorzien van naam. Na wat googlen kwam ik deze site tegen en werd opslag verliefd op 1 van de tassen. Dus gelijk besteld met naam en appart een berichtje gestuurd met de vraag of het mogelijk was dat ik de tas met een week opgestuurd kon krijgen aangezien mijn dochtertje deze al binnen een week nodig had. Ze gingen er alles aan doen om dit mogelijk te maken. Tussen door nog wat app contact gehad en indd zaterdags kregen we de tas en de maandag erna gelijk vol trots gebruikt! Echt TOP services met ontzettend leuke en unieke items!!!

Placed an order and after not receiving any communication or tracking notification i messaged them on WhatsApp to ask for update. Was told order was ready and shipping that same day. After not receiving tracking I inquired again as I really needed to receive it on time as it was a newborn gift. Was then told there was something wrong with the order and it didn’t actually ship as expected and needed to redo it. Exceptionally i agreed as i really liked the item. Only to find our after more than a week later that the order still didn’t ship. Every time i’ll message to ask for an update i was led on to believe the order was shipping and it never did. After more than 3 weeks of lying and going back and forth i asked to cancel the order. Absolutely disgraceful service! Never shop from this website!!

Beoordelingen voor royaltykidsonline.nl

Opzich wel oke aardige persooneel, maar jammer dat het zo laat werd verzonden, er stond 10 werkdagen, maar na 20/21 werkdagen werd het verzonden. Was een kraamkado, helaas later pas gegeven.
AS
Andy S.
Arnhem
3 feb 2024
Alles netjes opgelost dus top vin wel de bereikbaarheid wat minder dus klein puntje voor verbetering maar koop er zeker vaker
Ik had iets besteld en ben goed geholpen had een vraag over een mail belde even en over de bestelling heel goed te woord gestaan mevrouw had het even druk maar belde zoals ze aangaf gelijk even terug gewoon in een woord supper.

Geen reactie op mail/app

Duurde lang voordat het pakketje binnen was. Mail gestuurd of ze er wat over konden zeggen...geen reactie. In periode dat ik mail stuurde waren ze dicht. Oké, maar ook later geen mail gehad. Toen een appje gestuurd, ook geen reactie op gehad. Gelukkig pakketje op tijd binnen voor de verjaardag maar reactie op mail/app kan dus beter
Maand gewacht op mijn bestelling telefonisch conatct gehad tussendoor en daarin gaven ze aan dat het al onderweg is met dhl en het 2 werkdagen zou duren 2 weken later nog geen tracing code ontvangen die ze naar me toe zouden op sturen. Op 20 december besteld en 17 januari pas binnengekregen.
Na het bestellen geen mail gehad met bevestiging, na 2 weken contant opgenomen er wordt niet gerangeerd nu 3 weken later nog niks binnen erg jammer!
3 dec 2023

Top bedrijf! Goud eerlijk en oprecht

Antwoord van royaltykidsonline.nl
Goedemorgen, wat een onwijs leuke review. Heel erg bedankt voor uw leuke bestelling en vertrouwen in Royaltykidsonline.nl
17 dec 2023

Ondanks dat de bezorging langer duurder door pakketbezorger DHL

Ondanks dat de bezorging langer duurder dankzij DHL, ben ik zo goed geholpen door royalty kids. Mooie producten op hun website. Ik heb zelf een gepersonaliseerd dekentje voor de baby van een vriendin gekocht en ik ben heel erg tevreden. Je krijgt waar voor je geld. Hele mooie tekening op de deken met de naam van de baby, en ook aan de binnenkant van de deken een ultrazachte stof. Ik ben fan! Mocht ik in de toekomst nog meer dingen nodig hebben voor kleine kindjes of baby’s ga ik zeker bij royalty kids mijn bestelling doen.
KV
30 aug 2023

Aanrader!

Ik heb ondertussen al meerdere bestellingen gedaan bij royalty kids online en ik kan niets anders zeggen, dan dat ik dik tevreden ben met de service die zij bieden. Alles is super mooi en goed van kwaliteit. Ik heb ondertussen een super mooie gepersonaliseerde rugzak met 2 lunchsets besteld en 2 mooie t shirts en alle zijn van topkwaliteit. Ook als er iets niet helemaal naar mijn zin was, werd er meteen nagedacht voor oplossingen en eerlijk is eerlijk. Ze doen alles voor de klant om deze tevreden te laten zijn met hun bestelling. Super bedankt voor de mooie spullen en voor de top service! Jullie hebben er een vaste klant bij.
22 aug 2023
Heel leuke knuffel met geboortegegevens besteld. Alles ging prima en de knuffel is top. Na bestelling wel en bevestiging bestelling ontvangen maar geen update hoelang het zou duren voor de knuffel werd verzonden. Het suurde even voor we de mail krgen day de knuffel klaar was en zou worden verzonden Daardoor ging ik toch even twijfelen of de site wel echt was en ik niet werd opgelicht. Verder heel tevreden de knuffel is van een goede kwaliteit en precies zoals op de foto s van de website.
6 okt 2023

Ben zeer tevreden over de producten die ik besteld heb

Ben zeer tevreden de producten die ik had besteld waren echt top, alleen enigste puntje is misschien aangeven dat gepersonaliseerde dingen wat langer kunnen duren. Dit is eigenlijk wel logisch maar niet heel duidelijk aangegeven. Maar ook daarbij was het contact met de klantenservice gewoon erg goed , ik werdt vriendelijk geholpen en ze ging gelijk achter mijn vraag aan. Die vrijwel snel beantwoord was.
8 nov 2023
Zonder meer de leukste en mooiste custom schoenen die we hebben gehad. Onze dochter is ontzettend blij, de kwaliteit is geweldig net zoals de prijs! Ook het contact was goed en we zijn fantastisch geholpen nadat ik per ongeluk de verkeerde maat had besteld. Kortom een top product met een top prijs, en ook de service is fantastisch!! Een absolute aanrader
De snelle reactie, de geweldige producten.Misschien een persoonlijk ding maar ik zou het fijn vinden om van de status op de hoogte te blijven.Ik kreeg een bevestiging van de order en daarna een week niets.Totdat ik mailde en ontving een snelle reactie. Maar nogmaals is misschien een persoonlijk ding.

Top ervaring!

Verschillende artikelen besteld waaronder ook artikelen met een wat langere levertijd, het was wachten meer dan waard! Goed verpakt verzonden en wat een mooie artikelen en goede kwaliteit. Vooral de ballenbak valt goed in de smaak bij de kleine meid, die was het wachten zeker waard!
17 dec 2023
Prima service. Sneller geleverd als aangegeven. Had 2 bestellingen geplaatst een aantal dagen na elkaar en heb beide bestellingen zeer snel en gelijktijdig ontvangen.
3 dec 2023
Uitstekende service. Door mijn eigen fout verkeerde product besteld dit gelijk via de app doorgeven en het werd gelijk opgelost inclusief kortingcode
7 nov 2023

Super mooie ballenbak.

Heb een super mooie ballenbak besteld voor mijn dochtertje, ze is er erg blij mee. Snel geleverd en reageert snel als je iets wil weten.
11 nov 2023

(Te) lange levertijd

Nadat ik een melding kreeg dat het verstuurd was heb ik na een week gemaild dat ik nog niets had ontvangen en ook geen tracking. Toen bleek dat het helemaal nog niet onderweg was en heeft het nog een week geduurd voor ik het had. Was nog net op tijd binnen aangezien het een kado was
Antwoord van royaltykidsonline.nl
11 nov 2023
Goedenavond, uw bestelling is de dag na de verzendmail opgehaald door GLS zie ik in de trackingscode. De verzending heeft wel 5 werkdagen geduurd zie ik, dit is omdat wij de ballenbakken vanuit Duitsland of Polen versturen momenteel, dit is dan ook wel de reden dat we een levertijd van 5-10 dagen hanteren. Uw pakket was dus wel ingeleverd nadat u een mail kreeg. Fijn om te horen dat het desondanks wel op tijd bij u geleverd is. Na onze verhuizing zullen wij alles weer vanuit Nederland versturen en zal het naar verwachting niet zo lang onderweg zijn. Met vriendelijke groet, Halit Royaltykidsonline.nl