Snowleader.nl

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

11 feb 2024

Scam!?

Direct na jullie mail heb ik binnen 5 minuten gereageerd en heb ik hetzelfde aangegeven als alle mails daarvoor. De fotos laten duidelijk zien dat de doos helemaal gesloten was. Jullie zijn vergeten het item te versturen. Nu duurt het onderzoek al drie weken, hoeveel langer laten jullie mij nog wachten? Wanneer krijg ik mijn betaalde artikel???
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Wendy, We hebben uw e-mail ontvangen en willen u bedanken voor uw snelle reactie. Het bevatte echter geen antwoorden op onze verschillende vragen. We hebben uw zaak vandaag per e-mail opgevolgd. Je artikel is teruggestort op de betaalmethode die je hebt gebruikt. Uw zaak is nu gesloten. Met vriendelijke groeten Het Snowleader Team
Pakketje nooit bezorgd en een een heel gedoe om je geld terug te krijgen. Slecht bereikbare klantenservice die standaard antwoorden terug stuurt en verder niks voor je doet. Nooit meer Snowleader. Helaas las ik de Facebook recensies pas nadat er bij mij ook iets mis ging.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo, helaas heeft je pakket door een bezorg probleem niet bij je geleverd kunnen worden. De bezorger heeft er daarom voor gekozen je te pakket terug te sturen naar ons warenhuis. Daarbij is er ook een bezorg probleem. Zoals je in onze mails hebt kunnen lezen, hebben we een dossier geopend bij de bezorgdienst zodat het pakket zo snel mogelijk bij ons geleverd kan worden. Zodra we het pakket hebben ontvangen zullen we de terugbetaling doen. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, het Snowleader team
11 feb 2024

Bezorgtijd erg lang

Het duurde wel erg lang voor de bestelling met DPD werd bezorgd.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Fred, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt momenteel verzonden en zal binnenkort worden afgeleverd. Bij aflevering zal de transporteur contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
rampzalige site en retourprocedure. te veel te druk
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Harry, Om een product te retourneren, hoef je alleen maar in te loggen op je klantenpagina en een online aanvraagformulier in te vullen. U kunt de retourdocumenten vervolgens rechtstreeks vanuit uw klantenpagina downloaden. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via chat, het contactformulier of per telefoon. Vriendelijke groeten, Het Snowleader-team

Bezorgtijd

De bezorgtijd is veel te lang
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Jeroen, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. De transporteur heeft de levering van uw pakket op 12/02 bevestigd. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team
13 jan 2024
Razendsnel en correct geleverd, prima respons via de chat, betrouwbaar! Skischoenen van Atomic aangeschaft voor een waanzinnig scherpe prijs.
3 feb 2024

Betrouwbare leverancier!

Keurige levering binnen een week van een paar K2 ski’s met bindingen voor mijn dochter, helemaal zoals besteld en tegen een scherpe prijs. Enige minpuntje was dat in de bestellingsbevesting niet stond welke lengte ski’s ik had besteld. Zou ik de verkeerde lengte hebben gekregen, dan had ik dat niet kunnen bewijzen. Gelukkig werd gewoon de goede lengte ski’s geleverd.

Snelle levering, je word goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevind en als het is afgeleverd. Verder van de service geen gebruik van gemaakt. Bestelling via de site gemaakt en betaald. Binnen 5 werkdagen pakket in ontvangst mogen nemen.

10/10 experience

I'm very happy with my purchase on Snow Leader (it was my first). The price was great, the product arrived very quickly. I'm satisfied with the quality of the purchased product as well as overall of my shopping experience.
PP
Peter P.
Vlaardingen
Osprey Aether Pro 70l rugzak gekocht. Ruim €100 goedkoper dan bij andere outdoorzaken. Verzenden duurt weliswaar ietsje langer, maar dan heb je ook waar voor je geld.
Mooi en voordelig aanbod. De tijd tussen plaatsen van de bestelling en ontvangst is vrij lang. Wel prettig dat je op de hoogte wordt gehouden van de verzendstatus

Eerste keer goed

Ik bestelde hier voor het eerst, een paar Flow bindingen. Superscherpe prijs en na 2 dagen stonden ze vanuit Frankrijk voor mijn deur. Prima service.
Prima winkel met scherpe prijzen. Het duurt echter enkele dagen voordat er verscheept wordt maar de geschatte leverdatum online wordt gehaald.
duidelijke website met een ruim aanbod aan artikelen. Gemakkelijk bestelproces en keurig binnen de afspraken geleverd.
3 feb 2024

Prima!

Prima prijzen, uitgebreide collectie, verzending duurde iets meer dan een week ( vanuit frankrijk naar nederland)
Mijn bestelling werd snel geleverd en toen bleek dat hij niet was wat ik had gehoopt makkelijk geretourneerd !!