Snowleader.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden190 beoordelingen in totaal

10 feb 2024
Rugdrager van Deuter voor ons kindje besteld. Gekozen voor bezorgen met prioriteit en kwam keurig op de vermelde datum binnen. Product was goed verpakt. En de drager zelf bevalt goed!

Een vest besteld dat verstuurd werd per paketpost, pakket komt nooit aan en het volledige proces hierna is dramatisch slecht. Klantenservice geeft aan 30 dagen nodig te hebben voor een onderzoek, daarna paar keer een ipdate dat er geen update is na mijn aandringen. Na de 30 dagen geen reactie, lekker het probleem bij de klant leggen in plaats van zelf verantwoording nemen.

Beoordelingen voor Snowleader.nl

17 feb 2024
11 feb 2024
10 feb 2024
4 feb 2024

Retourneren defect product lijkt onmogelijk

De bestelde snowboots gingen meteen stuk bij hjet aantrekken ervan. Om die reden wilde ik ze terugsturen, maar krijg geen contact met Snowleader. Telefonisch is Snowleader niet bereikbaar. Op het contactformulier wordt niet adequaat gereageerd. De toegezegde retourformulieren en instructies bereiken mij niet en komen ook niet in de spam terecht.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Martin, Onze excuses voor het probleem met uw artikel. Tot nu toe hebben we je 5 e-mails gestuurd met de retourdocumenten. Om ervoor te zorgen dat deze goed worden ontvangen, hebben we ze doorgestuurd naar de verschillende e-mailadressen die je hebt opgegeven. We hebben de e-mail nogmaals naar je doorgestuurd in de hoop dat je deze zult ontvangen. Controleer uw spamfolder. Houd er rekening mee dat je onze klantenservice tijdens deze drukke periode kunt bereiken via chat, via het contactformulier of telefonisch door een voicemailbericht achter te laten. Met vriendelijke groet, Het Snowleader Team

Scam!?

Direct na jullie mail heb ik binnen 5 minuten gereageerd en heb ik hetzelfde aangegeven als alle mails daarvoor. De fotos laten duidelijk zien dat de doos helemaal gesloten was. Jullie zijn vergeten het item te versturen. Nu duurt het onderzoek al drie weken, hoeveel langer laten jullie mij nog wachten? Wanneer krijg ik mijn betaalde artikel???
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Wendy, We hebben uw e-mail ontvangen en willen u bedanken voor uw snelle reactie. Het bevatte echter geen antwoorden op onze verschillende vragen. We hebben uw zaak vandaag per e-mail opgevolgd. Je artikel is teruggestort op de betaalmethode die je hebt gebruikt. Uw zaak is nu gesloten. Met vriendelijke groeten Het Snowleader Team
11 feb 2024

Bezorgtijd erg lang

Het duurde wel erg lang voor de bestelling met DPD werd bezorgd.
Antwoord van Snowleader.nl
Hallo Fred, Het spijt ons dat de levering van uw bestelling is vertraagd. Uw pakket wordt momenteel verzonden en zal binnenkort worden afgeleverd. Bij aflevering zal de transporteur contact met je opnemen. Met vriendelijke groeten, Het Snowleader Team