bigbagseurope.com

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden99 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2023
bigbagseurope.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 okt 2023
Super kwalitatieve big bags. We bestelden grote aantallen altijd bij verschillende partijen. Maar deze zijn overduidelijk van de beste kwaliteit en ook nog eens scherp geprijsd. Ons nieuwe vaste adres voor de beste big bags.

Ik had de bestelling de volgende dag nodig. Helaas niet gelukt om het zo snel binnen te krijgen. Telefonische hulp en afhandeling verder was wel erg prettig.

Beoordelingen voor bigbagseurope.com

4 feb 2024
Via google vonden wij jullie site en inderdaad snelle levering en het product zoals verwacht
18 jan 2024
Kwaliteitsvolle producten, goed beschreven en vlot te verkrijgen
JM
Prima snel geleverd.
Zeer correct
10 feb 2024
Bestelling nooit geleverd
Geen 24 uurs levering.
8 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Rustig rondkijken en veel keuze

Je kan rustig rondkijken en alle soorten banken proberen. Na je rondje door de winkel kan je bij de medewerkers je vragen stellen of gelijk een nieuwe bank kopen. Er is meer dan voldoende personeel, dus je hoeft niet lang te wachten. Er zijn veel verschillende banken en bij de meeste kan je zelf je opstelling kiezen. Kortom, een hele fijne winkel om een nieuwe bank te kopen.
21 okt 2023
4 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vriendelijke bezorger, perfecte levering conform afspraak, en wat opvalt tegenwoordig, dat je zo ontzettend vriendelijk te woord werd gestaan bij de deur. NIETS DAN LOF!
21 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed assortiment makkelijk te bestellen, en leverdatum was duidelijk aangegeven en op die datum werd er ook geleverd. Top
13 jan 2024
Beste kwaliteit Big Bags die we in al die jaren hebben gehad. Snelle levering en goede service .