Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

2 jun 2023
Azalp zelf is netjes echter het transport bedrijf vind ik minder die maken een afspraak om tussen 11.00en 13.00 er te zijn wachten de hele dag en om.16.50 komt er een bericht dat je na het lange weekend weer een dag verlof kan nemen omdat het die dag niet ging lukken je kan niet eens reageren op dat sms'je. Dus dat kon beter en fijner je plan toch dingen ook verlof en wanneer hulp krijgt bij het plaatsen. Maar de service van azalp zelf netjes.
21 jun 2023
Beste Ben, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met de aflevering van uw Keter Artisan. We zullen dit dan ook terugkoppelen. Desalniettemin wil ik je veel plezier wensen van je nieuwe tuinhuis! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
6 okt 2023
De kwaliteit van het tuinhuisje is perfect en de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de bezorger was uitmuntend. Topper!
13 okt 2023
Beste Jacco, Hartelijk dank voor je mooie 5-sterren review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en service van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Wij wensen je veel plezier met je Keter tuinhuisje! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
29 mrt 2023

Winkelen bij Azalp een probleemloze ervaring.

Reeds enkele bestellingen geplaatst bij Azalp. Al deze bestellingen zijn keurig verpakt en snel bij mij afgeleverd. Bij de laatste bestelling was één artikel met een defect. Dit is keurig opgelost en het betreffende artikel is direct opnieuw opgestuurd. Kortom, wat mij betreft is online winkelen bij Azalp een probleemloze ervaring.
4 apr 2023
Beste Rene, Bedankt voor de mooie review. Wat leuk om te horen. Fijn het snel is opgelost. Hier doen wij uiteraard ons best voor. Veel plezier met de aankopen! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
14 sep 2023
even concreet, wat er beslist in moest geschoven worden. daar stond niets extra's van bij. helft af moeten breken. en daarna de de ijzeren staaf er in geschoven. maar verder alles prima in orde. Beetje ook ons eigen schuld goed lezen, en dan pas in elkaar zetten.
16 sep 2023
Beste Frank, Bedankt voor je mooie en eerlijke 5-sterren beoordeling. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is, inderdaad is het belangrijk om eerst goed de handleiding te lezen. Veel plezier met de aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
NS
Nand S.
Hoeksche Waard
3 okt 2023
Pittige klus voor onervaren kastenbouwers. Toen de de klus geklaard was, voelden we wel voldaan! We hebben enige reserve v.b.t. de stabiliteit in de toekomst.
6 okt 2023
Beste Ferdinand, Hartelijk dank voor je mooie 4-sterren review en de feedback. Fijn om te horen dat het opbouwen van het kastje alsnog gelukt is! Veel plezier gewenst met het Keter kastje. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
27 mei 2023
Snelle levering. Was een onderdeel kapot. Super toen ik belde dat ze direct reageerde en hebben het netjes opgelost. Zeer tevreden.
3 jun 2023
Beste Guus, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, super fijn. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
20 mei 2023
Prima webwinkel, makkelijk bestellen, duidelijk overzicht levering volgens afspraak en makkelijk betalen
1 jun 2023
Beste Otto, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, leuk om te horen! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
25 jun 2023
Mooie containe rom kussens in op te bergen. Wel behoorlijk tijdintensief om in elkaar te zetten
1 jul 2023
Beste Eric, Bedankt voor je mooie 4-sterren review en je feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. Gelukkig is het monteren gelukt en kan je nu gaan genieten van de aankoop! Veel plezier gewenst ermee. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
DZ
Dorien Z.
Hansweert
16 mei 2023
Hele snelle levering, stond tussen 2-5dagen en warmtepomp was er in 1 dag al,super
1 jun 2023
Beste Dorien, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, Super zeg! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
22 okt 2023

tuinhuis

goede afspraken geweldig materiaal en op tijd geleverd door vriendelijk personeel
Antwoord van Azalp.nl
Beste Gonny, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
21 jun 2023
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Kan dus eigenlijk geen beoordeling geven.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Susan, Ik zag dat er iets mis was gegaan en dat het nu helemaal opgelost is. Veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
MK
M.P. K.
Zeewolde
11 apr 2023

Vlot en voordelig.

Mooie Keter kunststof kast geleverd voor op het dakterras voor een nette prijs.
1 jun 2023
Beste M P, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te horen. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
RH
Rutger H.
Amsterdam
Goede prijs en de mogelijkheid om een afspraak zelf te plannen voor levering
4 jul 2023
Beste Rutger, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat prettig om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en onze levering. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter opbergbox! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp

Optijd geleverd en heel makkelijk in…

Optijd geleverd ne heel makkelijk in elkaas te zetten supper blij mee
25 jul 2023
Beste Gerda, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we natuurlijk iedere dag ons best voor! Veel plezier gewenst met je aankoop. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
12 apr 2023
besteld en gebeld wat geregeld en precies zo verzonden goed geleverd
1 jun 2023
Beste H, Bedankt voor de 5 sterren, gelukkig het goed geleverd is! Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
9 jul 2023

Top webwinkel

Het gemak van bestellen, prima klantenservice en perfecte bezorging
14 jul 2023
Beste, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp en onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
RJ
Rob J.
NUNSPEET
28 jun 2023
Makkelijk bestellen en tijdige levering, die ook goed te tracen is.
1 jul 2023
Beste Rob, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze levering. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp.
15 mei 2023
kasten netjes geleverd en snelle service goede prijs verhouding
1 jun 2023
Beste Harry, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ziet er mooi uit! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp
AL
A. L.
Nijkerk
26 mei 2023

Prima ervaring…

Overzichtelijke website en na bestellen goede communicatie.
3 jun 2023
Beste Arie, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, fijn! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
CJ
corrie j.
hoogvliet
19 mei 2023
Hadden een kapotte deur,en er werd gelijk een andere besteld
1 jun 2023
Beste Corrie, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, Goed om te horen, we doen altijd ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.