dermalogica.nl- Logo - Beoordelingen

dermalogica.nl

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden776 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2020
dermalogica.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
Eerst advies gevraagd ivm huidproblemen ,hier werd heel kundig en snel op gereageerd. Naar aanleiding hiervan over gegaan tot aankoop van desbetreffende producten. Zou zeggen ga vooral zo door heb niets aan te merken aan de werkwijze van en bij Dermalogica.
MV
M V.
Rotterdam

Slechte bezorging via ups. Kon niet aangeven dat ik hem ergens wilde ophalen of de bezorging veranderen. De bezorger kwam langs op een andere tijd dan vermeld in de mail en uiteindelijk moest ik er achteraan mailen en lang fietsen om de bestelling te krijgen

Beoordelingen voor dermalogica.nl

Correcte levering
Antwoord van dermalogica.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! Liefs, Dermalogica.
Antwoord van dermalogica.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! liefs, Dermalogica.
16 mrt 2024
De service vind ik goed, ze hadddn mijn verjaardagskado vergeten erbij te doen. Gemaild en het werd gelijk opgepakt. Echt top
Hartelijk dank voor je positieve feedback en review! Liefs, Dermalogica
19 mrt 2024
Duidelijke beschrijving, snelle bezorging. Producten zijn wel prijzig, maar werken goed.
Antwoord van dermalogica.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! fijn te horen dat de producten mooie resultaten geven. Liefs, Dermalogica
Snel in huis
28 jan 2024
Antwoord van dermalogica.nl
Beste, hartelijk dank voor je feedback. Wat een teleurstelling dat de bezorging niet goed is verlopen, mijn excuses voor het ongemak. Je kunt bij afleveradres een afhaalpunt invullen van een UPS punt bij jou in de buurt om volgende keer teleurstellingen te voorkomen. neem gerust contact op met onze customer service als we verder nog iets voor je kunnen betekenen. Liefs, Dermalogica
7 jan 2024
MV
M V.
Rotterdam

Zeker een aanrader

Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review! Liefs, Dermalogica
26 apr 2023
Ik vond de levertijd wel erg lang van mijn bestelling, viel me een beetje tegen. Ik ben wel erg tevreden met de producten.
1 mei 2023
Beste, Dankjewel voor je feedback, we gaan dit meenemen en gaan ons best doen om dit proces te verbeteren. Fijn dat je tevreden bent over de producten. Veel plezier ermee! Liefs, Dermalogica
1 nov 2023
Een hele fijne, goed bereikbare klantenservice.
Hartelijk dank voor je positieve review! Liefs, Dermalogica
KM
Kate M.
Den Haag
4 okt 2023
Makkelijk om te bestellen en snel afgeleverd.
5 okt 2023
Hartelijk dank voor je positieve review!

Snelle levering.

Snelle levering! Voldoende keuze producten.
28 aug 2023
Hartelijk dank voor je positieve review!. Liefs, Dermalogica
17 jun 2023
Snelle and juiste levering
Antwoord van dermalogica.nl
Beste, hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier met de producten van Dermalogica.

Snelle bezirging

Snelle bezorging