martijnkozijn.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden634 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2019
martijnkozijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

prima ervaring, ik adviseer martijn kozijn wel om standaard de montageonderdelen die benodigd zijn om het kozijn te plaatsen mee te sturen bij een kozijn. Op de kosten van een kozijn is dat verwaarloosbaar, ik heb na levering van het kozijn nog enkele montageonderdelen na moeten bestellen, kosten 0,70/stuk, dus dat zijn in principe de kosten niet voor het bedrijf, maar zo lever je wel service, tegen geringe meerkosten.

Maat van het kozijn kwam niet overeen met de omschrijving

Beoordelingen voor martijnkozijn.nl

Zeer goede service. Er wordt goed gecommuniceerd over de voortgang en levering. De kozijnen snel en keurig verpakt ontvangen.
Zeer enthousiast team en voorzien je van alle informatie over de kozijnen. Ophalen of verzenden, alles is bespreekbaar.
Prima verzorgde bestelling en de telefonie over en weer en de emails waren duidelijk. Dank.
goed product voor een scherpe prijs
28 jan 2024
Goed product en snelle levering!
Snelle afhandeling na bestellen en ook even nabellen voor check of bestelling ook is wat bedoeld was, stond klein foutje in de beschrijving. Ook snelle levering en duidelijke communicatie.
de bezorging
NS
Nico S.
Tilburg
4 aug 2023
snelle en keurig verpakte levering op pallet, net kozijn en goede instructies op you tube van Martijn kozijn voor het plaatsen.
26 aug 2023
Snelle en vlotte levering, alles keurig verpakt zonder beschadigingen. Duidelijke email wanneer en hoe ik mijn bestelling kon ontvangen. Ook een duidelijke rekening. Alles bij elkaar prima werk afgeleverd.
10 sep 2023

Snel bezorgd, mooi product.

Snel bezorgd, goed verpakt en mooi product! Ik had een nieuw kozijn nodig voor de schuur met de exacte afmetingen als de oude. Die had Martijn kozijn op voorraad en ik kon hem eenvoudig zelf plaatsen.
9 jun 2023
Aardige klantenservice en behulpzaam. Helaas heeft de transporteur steken laten vallen waardoor de kozijnen pas 10 dagen na bestellen binnen kwamen. Martijn Kozijn baalde hier ook van…
28 aug 2023

Correcte verkoopservice

Snelle en persoonlijke telefonisch begeleiding; telkens gevolgd door schriftelijke bevestiging via email. Een echte aanrader. Echt benieuwd naar de levering.
2 okt 2023
Fijne hulp aan de telefoon, vriendelijk, nemen de tijd voor je. Vlotte levering, duidelijke communicatie via de mail en middels werkende track en trace.

service is uitzonderlijk!

Uiteraard is de prijs kwaliteit verhouding zeer goed, maar ook het persoonlijk contact en de (ongevraagde) vriendelijke service is uitzonderlijk!
Uitstekende communicatie en service. Wordt goed geholpen en er wordt meegedacht over alternatieven. Aflevering op afgesproken tijd.
Door een beschadiging bij het transport werd mij, zonder problemen, binnen 1 dag een nieuwe levering toegezegd. Superservice!
13 jul 2023

Zeer snelle reactie

's Morgens besteld via de website en na de lunchpauze kon ik het kozijn al af komen halen in Meerssen. Zeer snelle reactie.
Persoonlijk contact, snelle reactie op mails en goed goed bereikbaar. Duidelijke communicatie en komt afspraken goed na.