gocustomized.nl- Logo - Beoordelingen

gocustomized.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.963 beoordelingen in totaal

Mooie hoesje, snel gedrukt en voor een goede prijs. De software om het te ontwerpen werkt ook erg goed. We hebben er al meerdere laten drukken in het verleden en daaruit is gebleken dat de kwaliteit ook erg goed is

Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een verwachtte aankomst tijd, 1 á 2 werkdagen. Na een week, nog niks binnen. Na het lezen van de reviews dacht ik, dit is een verloren zaak, bestelling geplaatst bij een andere webshop. Toen ik vervolgens het pakketje kreeg, dacht ik eerst dat het van de andere webshop was, maar was van gocustomized. Product was naar verwachting, alleen wat laat geleverd.

Beoordelingen voor gocustomized.nl

17 sep 2023
Product netjes. Levertijd zoals beloofd tijdens bestellen niet gehaald. Hierdoor was het te laat binnen
VT
30 jun 2023
De bestselling ging prima en je krijgt precies wat je opstuurd.. ik zeer tevreden 👍👍👍
24 jul 2023
Bestelde product voldoet volledig aan de eisen. Mijn derde bestelling hier.
8 jun 2023
Beautiful quality print, and fast service! Kiddo was super happy with it.
4 sep 2023

Mooi hoesje

Hoesje met foto afbeelding is mooi scherp .Snelle levering
21 sep 2023
Moet m nog uitpakken maar de service is prima

Origineel hoesje voor weinig geld

Snelle levering. En het ziet er leuk uit
Dankjulliewel voor het unieke hoesje !
CZ
Chan Z.
Apeldoorn
28 aug 2023
Snelle levering en top kwaliteit
11 sep 2023
15 sep 2023
5 aug 2023
3 aug 2023

Matige service, matig product

Eerste bestelling werd meerdere keren vertraagd. Had overigens eerst alleen de Smart Case besteld omdat ik niet doorhad dat je er apart een backcase bij moest kopen. Deze Smart Case zou met een magneet vast moeten kunnen plakken aan je device, maar deed dat totaal niet. Met de backcase erbij functioneert het, maar voor ruim 40 euro had ik toch wel een steviger geheel verwacht.
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
29 aug 2023
Bestelling door een fout in de automatische verwerking opnieuw moeten doen, bij de nieuwe bestelling ontbreken de cadeaus die bij de 1e bestelling wel zaten. Proberen hierover contact te krijgen is kansloos, beland alleen maar in loops met automatische mails. Teleurstellend.
5 sep 2023
25 mei 2023
Het hoesje leek niet op het ontwerp. Alles stond er scheef op dan hoe het op het ontwerp was gemaakt. Jammer dit, teleurstellende moederdag cadeau uiteindelijk. Ik ga niet een foto erbij zetten omdat mijn zoontje op de afbeeldingen van het hoesje staat.
25 mei 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 sep 2023
het bestelde nog steeds niet ontvangen, wel iedere dag gedurende 2 weken een mail dat het vertraagd is. Heel vervelend
21 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 okt 2023
Afspraken en bestellingen nakomen/leveren. Geen reactie op bestellingen. Geen antwoord op annuleringen of retouren.
16 okt 2023