sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

Antwoord van sofiben.com
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
16 mei 2024
16 mei 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
15 mei 2024
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
15 mei 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
13 mei 2024
14 mei 2024
Goedemorgen Hartelijk dank voor de sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
11 mei 2024
Goedendag. Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het team van Sofiben wenst u veel plezier met uw aankoop.
LV
Lenie v.
Gorinchem
7 mei 2024
7 mei 2024
6 mei 2024
6 mei 2024
4 mei 2024
De kleur komt niet overeen met de afbeelding
4 mei 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 3 sterren. Sommige foto's zien er op elke pc er anders uit van kleur. Als de kleur veel afwijkt, beschrijven wij de kleur in de tekst die bij het dekbedovertrek te lezen is. Jammer dat het bij niet in de smaak valt betreft de kleur. U kunt ook 4 staaltjes stof bestellen voor € 7.25. Dit bedrag krijgt u retour bij aankoop binnen 14 dagen.
LV
Lenie v.
Gorinchem

Een echte aanrader!!!

Snelle reactie op de mail en alles heel verzorgd verpakt,geen verspilling van papier en vandaag besteld morgen in huis.En super kwaliteit!!!
5 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren en de lovende woorden. We proberen zo snel mogelijk de bestelling naar de klant te versturen. Lukt niet altijd, omdat het soms niet meer op voorraad is en wij het nog moeten maken. Maar bij u is gelukkig alles goed verlopen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
5 apr 2024
Jammer dat de rits net niet helemaal tot de bovenkant gaat en ze zijn best prijzig maar ik ben er wel heel blij mee.
5 apr 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor 4 sterren. Dat de rits niet helemaal tot boven loopt, heb ik expres gedaan, omdat ik geen rits bij mijn gezicht wilde hebben. Maar u bent er toch blij mee en dat verheugd mij om te horen. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
27 apr 2024

Overtrek

Lang naar gezocht en gevonden,het beste wat er bestaat super kwaliteit en zo gemakkelijk in gebruik.
27 apr 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u ons gevonden heeft. En de woorden die u schrijft doet het team goed. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
20 apr 2024
Altijd mooi correct geleverd en steeds de juiste maat supper
22 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat het correct is geleverd en dat de maat ook deze keer weer de juiste is. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
6 apr 2024
geweldige dekbedhoezen met aan 3 zijden een rits.
6 apr 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Fijn dat u de Sofiben dekbedovertrekken geweldig vindt. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
22 apr 2024
Alles gaat prima geen commentaar ga zo door.
24 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is wel ons plan om zo door te gaan. We wensen u veel plezier met uw aankoop.
17 apr 2024
altijd corect netjes verpakt en juiste maat
22 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
5 apr 2024
Kwaliteit van de stof en afwerking
5 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de stof en afwerking. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.