sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

10 jun 2024
Makkelijk om de overtrek om het dekbed te doen met de ritsen.
11 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Leuk dat u hier verteld dat het met een Sofiben dekbedovertrek heel gemakkelijk is om je overtrek te verwisselen
12 jun 2024
Probleem met een kussens,loop. Perfect opgelost door Sofiben
12 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat het probleem goed is opgelost.
CB
2 jun 2024
mooie kwaliteit, mooi dessin en die rits... briljant!
2 jun 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat u onze Sofiben dekbedovertrekken van een mooie kwaliteit vindt. En dat u het gemak van de rits ook kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
GA
Gerrie A.
Elst Ut
17 jun 2024
Prima en snelle aflevering en een fantastisch dekbed
17 jun 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. U heeft er een dekbed bijbesteld begrijp ik. Dat is ook fijn om te horen dat dit ook goed bevalt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
22 jun 2024
Geweldige dekbedovertrekken! Ideaal met die rits.
23 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Blij te horen dat het Sofiben dekbedovertrek u bevalt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
22 jun 2024
Persoonlijke benadering, als het nodig is
22 jun 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is altijd goed om te horen, dat de persoonlijke benadering goed ontvangen wordt Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Lindsey

mooie stof en prachtig design
22 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik zie Lindsey hierboven staan. Ik neem aan dat het over dit dessin gaat. Fijn om te horen dat u het een mooie stof vindt en dat het dessin u aanspreekt. Voor nu wens ik u veel plezier met uw aankoop.
1 jun 2024
Super goed ben er blij mee!!
2 jun 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is altijd fijn om te horen dat de klant tevreden is. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
8 jun 2024
De rits en de fijne stof
8 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
28 mei 2024
De rits en de fijne stof
28 mei 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat u de stof en de rits van fijne kwaliteit vindt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
18 jun 2024
Gewoon snel en goed !
18 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
9 jun 2024
Alles zoals beloofd!
9 jun 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is goed om te horen dat alles is gegaan zoals beloofd. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Prima kwaliteit.
25 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat u het Sofiben dekbedovertrek een prima kwaliteit vindt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Ideaal de rits!
13 jun 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
23 jun 2024
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
22 jun 2024
Goedemiddag,, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
15 jun 2024
16 jun 2024
11 jun 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.