sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

27 apr 2024
Het opmaak gemak dmv de rits.
27 apr 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is inderdaad een stuk gemakkelijker. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
15 apr 2024

Tweede paasdag bij u geweest fijn geholpen en een mooi concept met 3zijdige rits zelfs een man alleen kan z’n bedje nu opmaken bedankt voor de fijne service

Tweede paasdag bij u geweest
15 apr 2024
Goedenavond heer en mevrouw van der Galiën, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Gelukkig had u van tevoren gebeld en hebben wij de afspraak gemaakt op tweede paasdag. Ik ben blij dat alles naar wens is en wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Aanrader

Gemak van opmaken door rits
27 apr 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ja de doorlopende rits over 3 zijden in het Sofiben dekbedovertrek is inderdaad super handig. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
JG
J.D. G.
Rotterdam
23 apr 2024
Service en klantbehandeling.
24 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u de service en de klantbehandeling zo goed waardeert. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
23 apr 2024
Denken mee met de klant.
24 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
12 apr 2024
Het matriaal en de rits
12 apr 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
24 apr 2024

Er kan niets verbetert,top service en hele goede kwaliteit.

Er kan niets verbetert
25 apr 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. We zijn zeer blij met uw review. We blijven in de toekomst ons best doen om dit zo te houden. We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Makkelijk in gebruik
5 apr 2024
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Goed om te horen dat u het systeem met de doorlopende rits over 3 zijden kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
Opzich vlug geregeld
5 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
28 apr 2024
28 apr 2024
25 apr 2024
Goedenavonde Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
22 apr 2024
24 apr 2024
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
16 apr 2024
17 apr 2024
5 apr 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
HD
Hinke D.
Hemelum
5 apr 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
5 apr 2024
Goedenmiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
DG
Dick G.