sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

7 apr 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 3 sterren. Wij zijn meestal hogere sterren gewend. Misschien dat u mail kunt schrijven naar ons waarom u 3 sterren heeft gegeven. We kunnen dit meenemen in onze productie Maar misschien geeft u nooit hoger dan 3 sterren, omdat dit meer dan voldoende is. In ieder geval wens ik u veel plezier met uw aankoop.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 3 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Het dekbedovertrek was supersnel geleverd. Het is gemaakt van 100% percale katoen en valt soepel en prettig. Het rits systeem aan 3 zijden werkt prima zodat je heel gemakkelijk alleen het grote dekbed in het overtrek kunt doen, ideaal.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat u de Percal katoen goed vindt aanvoelen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Prima kwaliteit, de rits is heel mooi weggewerkt en soepel (ik moest wel even zoeken naar het begin). Heerlijk lange instopstrook zodat je naar je gevoel vel meer dekbed hebt!
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ja met de doorlopende rits over 3 zijden met 2 runners moet je soms even zoeken, waar ze precies zitten. Fijn om te horen dat u de de lange instopstrook kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Mooie website, bestellen snel geregeld, snel ontvangen en werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en prachtige overtrekken en super handig.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
17 feb 2024

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit (vooral voor de rits erg belangrijk,) super handig ontwerp. Snelle levering, zonder poespas van grote dozen en onnodige verpakking/lucht.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit en gebruik van de Sofiben dekbedovertrekken. We proberen inderdaad zo min mogelijk lucht te verplaatsen met de verpakking. Fijn dat u dit ook kunt waarderen. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
2x achter elkaar een bestelling gedaan. Helemaal tevreden. Hele mooie overtrekken met ritsen. Bestellingen snel en netjes verpakt afgeleverd
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat u tevreden bent. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankopen.
De bestelling was heel snel geleverd De overtrekken zijn super fijn!! Wij hadden de Lei besteld en is een heel mooi design, heel blij mee.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Altijd fijn om te horen dat de Sofiben dekbedovertrekken bevallen. De Lei is een topper uit onze collectie. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
3 mrt 2024

Helemaal tevreden met het overtrek

Goede communicatie gehad met de klantenservice alvorens ik een overtrek bestelde. Het overtrek is mooi en alles is naar wens
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is fijn om te horen dat de communicatie met klantenservice goed is geweest. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Ik vond het prima zo, bestellen ging makkelijk en zeer snel bezorgd. Netjes verpakt.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat alles naar wens ik verlopen. Ik wens u veel veel plezier met uw aankoop.
Dekbedovertrek is heel gemakkelijk te gebruiken door de lange rits die er in zit.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Prachtige dekbedhoes!

Prachtige dekbedhoes waarmee je erg gemakkelijk je bed verschoond!
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
10 feb 2024
Overleg met medewerker over een passende maat van de (hoes)lakens
10 feb 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik begrijp uit de5 sterren dat het overleg goed is verlopen en dat u blij bent met het resultaat. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

zeer goede kwaliteit

zeer goede service en uitleg de kwaliteit is ook zeer goed
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren en dat u zeer tevreden bent over de service en kwaliteit. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering. Netjes gemaakt. Degelijk materiaal
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Ik zal het doorgeven aan het atelier dat het netjes is gemaakt en dat de controle ook is geweest. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Dekbedovertrek is heel gemakkelijk op te maken.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is inderdaad nu heel gemakkelijk om u bed op te maken. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
17 feb 2024
Super kwaliteit en super service, ze denken mee
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. We proberen zoveel mogelijk mee te denken, met name als er al een eerdere bestelling is geweest met bijvoorbeeld een andere maat. Of als er twee verschillende maten worden besteld. Het zou sneu zijn als het niet past en er onnodig kosten moeten worden gemaakt om de goede maat te ontvangen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering en goede service
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.