melitta.nl

445 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2021
melitta.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
De Melitta Caffeo Purista Series 300 F230-102 zet heerlijke koffie. Helaas maakte hij binnen een week een raar piepend geluid. Op advies van een medewerker apparaat retour gestuurd. Er wordt niet automatisch een nieuw apparaat verstuurd: je krijgt je geld retour en moet dan opnieuw bestellen. Maar daarbij wordt de kortingscode (Consumentenbond) niet meer toegepast. Opletten dus bij het afrekenen, de kortingscode moet eerst gereset worden. Als je daar op wacht zit je wel dagen langer zonder koffiemachine Je kan Melitta niet bellen (als je wel belt krijg je een bandje dat je niet kan bellen), maar je wordt wel teruggebeld door aardige en behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heb ik de eenvoudiger SOLO machine besteld. Verbeterpunten: een snellere route op opnieuw te bestellen en mogelijkheid om rechtstreeks te bellen (is tegenwoordig ook verplicht!).

26 okt 2023
zwarte koffie is heerlijk en goed van temperatuur. Niets mis mee. Het lekbakje is ondiep en moet vaak worden geleegd wat een vaste hand vraagt en gootsteen binnen handbereik. Als je de dag door van koffie houdt moet je de voorraad koffie bonen in het apparaat goed in de gaten houden want het reservoir is niet heel groot. Als de machine tijdens het malen ontdekt te weinig bonen te hebben dan gooit hij de gemalen bonen weg, moet je eerst bijvullen en begint de machine weer op nieuw met malen. beetje zonde. Als je van echte cappuccino houdt dan moet je niet de melk opties van dit apparaat gebruiken. Maar rondvraag leert dat dit voor alle espresso machines geldt. Dus melkschuimen doen we met ons severin apparaat met geschikte cappuccino melk.

Beoordelingen voor melitta.nl

10 mrt 2024
10 mrt 2024
MD
30 mrt 2024
Klaar en duidelijk vermelden dat men vanuit BELGIË NIET KAN BESTELLEN. Wij kunnen GEEN foto mee sturen omdat we niets hebben ontvangen. MVG

Top apparaat, maar geen echte klantenservice

Top; Het koffiezetapparaat is echt een fijn ding. Goede hoge druk waarbij de mooie crema laag waarbij de koffie echt vol en romig proeft. Tip; de app als service is echt een aanfluiting, ook contact met de klantenservice: er staat een NL telefoon nr op maar als je belt, krijg je een bandje dat je alleen via de website een formulier mag invullen. Uiteindelijk gaat het op de koffie, dus toch zeker 4 sterren. Met een normale klantenservice was dat zeker 5 geworden.
Werd snel terug gebeld en er werd meegedacht . Robot app is verschrikkelijk, snapt niets van wat je vraagt en blijft in herhalingen hangen. Uiteindelijk wel een persoon op de app gehad , helaas niet iemand die van wanten wist. Diegene die mij belde was goed en als ze het zelf niet wist vroeg ze het aan collega’s . Mijn eerste apparaat is eigenlijk nooit goed geweest , altijd natte koffiedrap en koudere koffie, weinig spoel water nu veel meer. En echt warme koffie.

Lekker bakkie

Hoi met kees mijn oude malita solo 14 jaar oud hoop hem nog te kunnen maken!!! Maar kon niet wachten, zonder koffie pfff weer een malita solo besteld
Mij beviel de snelle levering en uiteraard de koffiemachine verder geen negatieve kanten
Snelle bezorging!! Goed ingepakt, mijn koffie molen was heel aangekomen. Ga zo door!