HuisdierSieraad- Logo - Beoordelingen

HuisdierSieraadReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
HuisdierSieraad is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HuisdierSieraad kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor HuisdierSieraad

6 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor HuisdierSieraad

Prima, zorgvuldige verpakking.
26 jul. 2022
Het was precies zo als het op de site stond mooi
10 feb. 2022
Tevreden met het resultaat van de bestelling. Reageren op mail zou wat sneller kunnen, ik zou een proefdruk ontvangen maar hoorde daar langere tijd niks over waardoor ik me wat zorgen maakte over de bestelling. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en ontving ik de proefdruk en later de bestelling. Mijn dochter is blij met de bedel met afbeelding van haar hamstertje.
Antwoord van HuisdierSieraad
11 feb. 2022
Hallo, dank je voor je beoordeling(en). Zoals ik elders al aangaf hoef je je geen zorgen te maken; je bestelling gaat zoals beloofd op tijd weg. De proefdruk heb ik je inmiddels ook gestuurd, die maken we vaak zodra we gaan graveren. Hopelijk bevalt het sieraad uiteindelijk toch zo goed als gehoopt!
19 jan. 2022
Ben heel erg te vreden met alles netjes geholpen en wat ik besteld heb dat is zeer goed en mooi geworden. Als je op zoek bent naar dit dan is zeer zeker een aan rader van wegen de kundigheid en de prijs.
25 mei 2022
Ik vind het n hele mooie hanger ! Had ietsie kleiner gemogen dan was ie ook iets goedkoper geweest . Maar hij is prachtig!!!
21 apr. 2022
goede customer service en erg mooi foto gegraveerde pendant =)