HuisdierSieraadBeoordelingen

: 31GoedGecertificeerd

HuisdierSieraad- Logo - Beoordelingen

HuisdierSieraad - Sieraden met naam, foto of afbeelding van je dier.

Je favoriete hond, kat, konijn of ander (huis)dier in een persoonlijk sieraad? HuisdierSieraad maakt speciaal voor jou een ketting, armband, ring of sleutelhanger met de naam, foto of afbeelding van je favoriete huisdier.
soShiny VoF
Hyperonenweg 6E
3542AG Utrecht
Jeroen den Haan

Beoordelingen voor HuisdierSieraad

4.42/5.00

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over HuisdierSieraad

Een volledig bekrast juweel ontvangen.Gedetailleerde foto toegestuurd per mail en volgens de verkoopster is dit perfect normaal.Mijn verwachtingen van een juweel zonder krassen zijn onrealistisch, zegt ze?! Ze weigert een poging te ondernemen om het juweel opnieuw te maken zonder krassen,wil geen alternatief bekijken en weigert een tegemoetkoming of terugbetaling uit te voeren. KLANTONVRIENDELIJK!
 Antwoord van HuisdierSieraad
Beste Anais, Zoals per email ook besproken zijn dit geen krasjes. Om ze aan mij te laten zien moest je immers het sieraad onder een heel specifieke hoek fotograferen. Een fotosieraad wordt helemaal met de hand gemaakt, met graveren, schuren, polijsten en een hamer. Hierdoor is het nooit perfect glad als uit een fabriek. Dit hoort écht bij het sieraad. Flawsome is Awesome.
Vind dat er 1 vlek op zit, maar dit schijnt te komen door een witte wang, die ze weg moeten schuren en dat vind ik niet mooi.
Snelle levering ,leuke verpakking
Zoals altijd, mooi gegraveerd beeldje, goed verpakt en snel geleverd.
Goede snelle levering,tevreden met het product
zeer tevreden
Goeie service en prachtige producten. Lange levertijd, maar is het wachten zeker waard.
Van tevoren heb ik gevraagd of de foto die ik op mijn hanger wilde hebben goed genoeg was. Ik ben daarbij goed geholpen. Na de bestelling ben ik keurig op de hoogte gehouden en het is geleverd zoals men mag verwachten. Ik ben heel blij
Super mooie bedel-armband. Persoonlijk bedeltje lijkt precies, erg mooi gedaan. Duidelijke service en goed ingepakt geleverd. Zeker een aanrader