Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.147 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nikostore.nl

29 jun 2024
De verpakking was echt beneden maats, onderdelen lagen los in de doos
Antwoord van Nikostore.nl
1 jul 2024
Beste heer Dirix, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de verpakking niet voldeed aan de verwachting en dat de onderdelen los in de doos lagen. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Wij zijn bezig met het verbeteren van ons verpakkingsproces, dit om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mochten er artikelen beschadigd geleverd zijn, neem dan gerust contact op met ons. We zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl We hopen dat de artikelen naar wens zijn en dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
28 jun 2024
Antwoord van Nikostore.nl
3 jul 2024
Beste heer/ mevrouw Kojro, Dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling dezelfde dag verstuurd is, maar helaas de tracking die met u gedeeld is niet (juist) werkte. Waardoor u op een later tijdstip de bestelling pas op heeft kunnen halen bij een post punt. Excuus voor de langere levertijd, wij hopen desondanks dat u tevreden bent over de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Nikostore
2 jun 2024
Nette prijzen voor Nikoproducten wat op somminge plaatsen overdreven duur is. Echter was de levering erg onduidelijk. Er was amper informatie over de levering en vooral, ik kon deze niet zien op de bestellingspagina.
7 jun 2024

Artikelen zijn supersnel geleverd (2 werkdagen ) daar waar 2 weken levertijd voor stond.
24 jun 2024
Correcte en snelle levering, kwaliteitproducten
3 jun 2024
niet de snelste, maar alles keurig geleverd
3 jun 2024
Mooie kwalitatieve goede producten