V&D- Logo - Beoordelingen

V&D

363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Redelijk

In de mail van V&D zag ik CARS spijkerbroeken die zagen er goed uit en de prijs stond me ook aan. Mijn maat uitgezocht en de broek besteld en betaald. Alles is vlotjes verlopen. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling in de mail en een paar dagen later werd de broek bezorgd, exact op de aangekondigde tijd.
RS
Rob S.
landgraaf

5 nov 2023
Bestelling gedaan maar moest retour, problemen ondervonden met het terug sturen, ik werk zelf bij een pakketdienst en onze chauffeur stond voor een dichte opslagplaats. Geprobeerd te bellen maar ze nemen geen telefoon aan. Mail gestuurd naar VenD of dat het juiste adres was, ja,was juist. Toen maar via PostNL geretourneerd, betaal je het volle pond…ik krijg uiteindelijk een mail van VenD dat de retour is aangekomen en dat het zo goed was. Betaling ging via Riverty, die stuurde uiteindelijk een mail dat ik als nog moest betalen? Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf waar de kleding vandaan kwam, gelukkig had ik het bewijsje nog en daarna werd het bedrag gecrediteerd bij Riverty. Kortom…. Voor mij geen bestellingen meer daar qua kleding, veel te omslachtig als het retour moet. Ik heb ook weleens andere artikelen besteld en dat ging wel prima, maar dat retourneren is een ramp bij VenD….

Beoordelingen voor V&D

Niks ontvangen. Geen verzendcode, geen produkt.. alleen bericht dat het verzonden is.. waar is het dan nu?
Overhemd retour gezonden volgens correcte procedure, maar heb na zeker 4 weken nog steeds geen geld terug.
17 dec 2023

Zeer late levering …

Na 10 dagen is 2e deel van bestelling nog steeds niet verzonden. 1e deel werd wel direct verzonden.
Mijn pakket opsturen! Ik wacht nu al een week en als je de klantenservice belt, neemt er niemand op
18 nov 2023

Jasje niet geleverd

Jasje gekocht, maar bleek na een week niet leverbaar. Geld ook niet meteen teruggekregen
Antwoord van V&D
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Wij zien echter dat het geld inmiddels is terugbetaald. Wij wensen u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team V&D
8 nov 2023
Ik heb mijn bestelling die ik 2 weken geleden heb geplaatst, nog steeds niet ontvangen..
Antwoord van V&D
Beste klant, Je bestelling is inmiddels afgeleverd. Wij hebben de track en trace voor de zekerheid nog toegestuurd. Met vriendelijke groet, Team V&D

Ik bestel nóóit meer bij jullie en zou het afraden

Product online zetten wat niet eens op voorraad is hierdoor heb ik geen kerst kado
6 jan 2024
Product nog steeds niet ontvangen, link doe is nummer naar andere bestelling
Veel te veel schijven en pakketten. Waardeloos. Bestel nooit meer bij V&D
7 jan 2024
Voor de 2e keer geld terug omdat de maat toch weer niet beschikbaar was.
Zeer slecht! Sturen beschadigde spullen op en verwerken retour niet
17 nov 2023
Geen bestelling ontvangen .. en wel een rekening . Hoe kan dit !
Antwoord van V&D
Beste klant, De order bleek helaas niet op voorraad en het bedrag is inmiddels teruggestort! Nog een fijne dag toegewenst. Team V&D
16 dec 2023
Geld sneller terug storten als product niet keverbaar is
Retouren slecht verwerkt en terugbetaling niet verwerkt
Antwoord van V&D
Beste klant, Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Wij zien dat de retouren inmiddels zijn verwerkt en terugbetaald. Nog een fijne dag toegewenst! Team V&D
Er zijn kosten verbonden aan een retourzending
Bestelling nog steeds niet ontvangen!
Levering heel laat of helemaal niet.
Antwoord van V&D
Beste klant, Volgens onze gegeven heb je een bestelling geplaatst op 22-11 en zijn de producten geleverd op 25-11. Mochten er nog vragen zijn dan verzoeken wij jou vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team V&D
3 dec 2023
Bestelling is nog niet ontvangen
Antwoord van V&D
Beste klant, Wij hebben een navraag gedaan bij de leverancier en komen hier spoedig bij je op terug! Met vriendelijke groet, Team V&D
Geen servoce klanten service
Antwoord van V&D
Beste klant, Hoe kunnen wij precies helpen? Je kunt telefonisch contact opnemen via: 020 225 1175 of via de mail: klantenservice@vd.nl. Wij horen het graag! Met vriendelijke groet, Team V&D
nog niets ontvangen