Lucardi Juwelier Venlo

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

SV
3 feb 2024
Vriendelijkheid en behulpzaam heid. Wat kan er beter? Inspelen op de klant, bij bijv reparatie horloge of wisselen van bandje is het soms goedkoper een nieuwe te kopen, en dan heb je weer eens iets anders
10 feb 2024
Mooie sieraden en een prettige bediening.Zou niet weten hoe het beter kan.Het personeel neemt alle tijd voor de klanten.En veel keus.Erg prettig.
Erg druk in de winkel- zorg dan zeker op zaterdag dat er personeel staat dat al ingewerkt is. Zorgde voor veel oponthoud, mensen lopen dan weg…
Persoonlijke benadering, extra tijd gemaakt om iets te graveren zodat ik niet een dag later terug hoefde te komen. Mooi product en advies.
Voor vandaag heb ik geen verbeter punten. De medewerkers waren vriendelijk, spontaan en ze hielpen je daar waar je her nodig had.
We werden heel vriendelijk en goed geholpen. Er werd echt tijd voor ons gemaakt. Zeker een reden om hier vaker terug te komen.
28 jan 2024
The service is really great! Fast and competent and the jewelry is amazing, I shop here often and am always satisfied!
Snelle goeie service ! :) Vriendelijke vrouw Fijne prijsklasse 2e gaatje zijn de oorbellen die k heb gekocht.
Zeer goed geholpen .een zeer lieve spontane meid die geduld genoeg heeft. Blijf zo doorgaan.
De service was perfect, ben goed geholpen en daardoor een goed cadeau kunnen kopen

Mooie en goed koop

Je krijgt er leuk korting mee en ze hebben prachtige sieraden daar

vriendelijk en prima geholpen…

We werden vriendelijk en prima geholpen en geadviseerd.
Goed service! Vriendelijke en goede advies gegeven.

Een jonge heer heeft mij uitstekend …geholpen

Een jonge heer heeft mij uitstekend geholpen
20 jan 2024
Heel goed geholpen. En heel goed advies gehad.
Heel goed geholpen en advies gekregen.
SG
Suzanne G.
Westmaas
Klant vriendelijk en zeer behulpzaam
Heel vriendelijk en behulpzaam. Super
Vriendelijk geholpen