Lucardi Juwelier Venlo

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden495 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

24 feb 2024
Snel en correct geholpen; aardige verkoopster
Super snelle en vriendelijke service
Vriendelijkheid van het personeel
De kundigheid van de medewerker.
Fijn geholpen door medewerker.
De juwelen verkleuren amper.
Je wordt altijd goed geholpen
fijn personeel en vriedelijk
Ja heel goed geholpen.
Vriendelijk personeel
Vriendelijk geholpen
?
FV
9 mrt 2024
Ik vind de Lucardi echt geweldig! Ik haal hier mijn sieraden, kadootjes voor familie/vrienden en heb hier zelfs mijn 2e oorbel gaatjes laten schieten. Ik vind het geweldig alle prachtige ringen, mijn horloge en wat ik nog meer allemaal heb mogen kopen bij jullie! De kwaliteit is geweldig en ik zou iedereen aanraden om naar de Lucardi te gaan! Echt jullie doen een amazing job!🤩🤩 (afbeelding van mijn vriendschapsring met mijn vriend)
GB
Geert B.
Belfeld
Ben al jaren klant van Lucardie Venlo en kom hiersteeds met plezier omdat ik vakkundig wordt voorgelicht voor hetgeen ik zoek. Vaak zijn het emotionele dingen voor bepaalde personen, zo ook nu weer een gouden zegelring met vingerafdruk. Mocht ik weer eens iets nodig hebben dan weet ik waar ik moet zijn nl. LUCARDIE. Bedankt voor de super kennis en meedenken van jullie personeel. Gr. Geert Boots.

Oorbellen schieten

Oorbellen laten schieten bij onze dochter. Aardige medewerker die alles goed uit heeft gelegd. En op een rustige manier de oorbellen schoot met veel aandacht voor onze dochter, welke ook heel rustig bleef.
SV
3 feb 2024
Vriendelijkheid en behulpzaam heid. Wat kan er beter? Inspelen op de klant, bij bijv reparatie horloge of wisselen van bandje is het soms goedkoper een nieuwe te kopen, en dan heb je weer eens iets anders
Ons meisje kreeg vandaag haar oorbellen geschoten bij Lucardi, moeten wordt ze drie jaar, als cadeau van opa en oma.. zo fijn hoe deze lieve dames dit met haar deden, want spannend vond ze dit wel
Erg druk in de winkel- zorg dan zeker op zaterdag dat er personeel staat dat al ingewerkt is. Zorgde voor veel oponthoud, mensen lopen dan weg…