Lucardi Juwelier Venlo

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden495 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

23 mrt 2024
16 mrt 2024
Altijd goed geholpen. Kom graag terug in de winkel. Maar helaas is er steeds minder voorraad van regal horloges… voorheen kon ik er zo maar 3 tegelijk uitzoeken, tegenwoordig slaag ik niet altijd meer…. Jammer. Waarom geen mogelijkheid om n horloge met bepaalde kleur bandje te bestellen?? Er zijn er maar 4 in de winkel aanwezig en dan ook nog in 2 kleuren…

Uitstekend.

Ik ,82 -jarige,werd door een jonge verkoopster heel vriendelijk geholpen.En dat vind ik steeds in jullie zaak wel. Naast mij had de leidinggevende twee lastige dames voor zich,maar ze bleef geduldig en vriendelijk. Chapeau.
10 feb 2024
Mooie sieraden en een prettige bediening.Zou niet weten hoe het beter kan.Het personeel neemt alle tijd voor de klanten.En veel keus.Erg prettig.
Er stond binnen 1 minuut iemand langs mij om te helpen. Binnen 5 minuten stond ik buiten met het gewenste cadeau. Betaald en al.
Vriendelijke verkoopster die met je mee denkt Zijn van plan om nog een keer terug te gaan om nog twee armbanden bij te kopen
We werden heel vriendelijk en goed geholpen. Er werd echt tijd voor ons gemaakt. Zeker een reden om hier vaker terug te komen.
Konden rustig kijken en werden daarna vakkundig geholpen door een zeer vriendelijk verkoopster.
Ik was met mijn kleindochter oorbellen kopen. We werden heel goed geholpen en met veel geduld.
Zeer goed geholpen .een zeer lieve spontane meid die geduld genoeg heeft. Blijf zo doorgaan.
10 mrt 2024
Goed geholpen, aardig personeel. Ze nam ook even de tijd voor me ook al was her druk
Hebben na aankoop van oorbellen gaatjes doorgestoken. Extra service dus!

vriendelijk en prima geholpen…

We werden vriendelijk en prima geholpen en geadviseerd.
Goed service! Vriendelijke en goede advies gegeven.
Ben erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel.
9 mrt 2024
Perfect geholpen. Ze hebben tijd gehad voor alles.

Een jonge heer heeft mij uitstekend …geholpen

Een jonge heer heeft mij uitstekend geholpen