Lucardi Juwelier Venlo

326 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden495 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd. De mensen zijn vriendelijk en nemen, ondanks dat het soms druk is, wel de tijd voor iedere klant.
10 mrt 2024
Dame die ons hielp was erg behulpzaam in de keuze van oorbellen. Ze stelde voor de gewenste oorbellen zo goed mogelijk voor de oren vast te houden terwijl mijn dichter dan in de spiegel kon beoordelen of ze het mooi vond. Bij afrekenen kregen we ook tips voor de goldplated oorbellen (niet mee douchen/zwemmen).
Ik kwam voor een mooie witgouden saffier ring. En we hebben net zo lang gekeken tot we de juiste hebben gevonden! Ik ben hier zo blij mee, want ik was al erg lang opzoek baar zo’n soort gelijke ring. Super lief personeel en erg geduldig. Ik kom zeker snel weer terug om de nieuwe collectie te bekijken.
Erg goed geholpen door mee te denken aan een cadeau voor mijn vader. Advies en risico’s aan de verschillende sieraden. Iets moois uit gekozen, en mooi laten inpakken. Mijn vader is ontzettend blij met het cadeau en heeft het sieraad gelijk om gedaan

Snel en accuraat geholpen

Medewerkster was accuraat, het ging om het vervangen van een horloge-batterij. Uiterst vriendelijke dame die me ook op mijn klantenkaart wees voor de korting.
10 mrt 2024

werd fijn geholpen door medewerkers

Ik werd fijn geholpen door de medewerkers en werd geadviseerd met wanneer ik mijn sierraad om kon doen en af doen zodat hij niet beschadigd raakt

Always a great choice

Great choice of jewelry, proces are more than fair and the staff is always friendly and helpful. I shop there often and love it!
30 mrt 2024
Super goed geholpen in Venlo door een super aardig dame. Geslaagd en 2 armbanden gekocht

Mooiste sieraden

Ik haal altijd daar al mij sieraden en ik ben nog nooit terleurgesteld echt perfect
10 mrt 2024
Goed geholpen, aardig personeel. Ze nam ook even de tijd voor me ook al was her druk
Wat wordt je in deze zaak altijd geweldig geholpen,nooit is iets teveel.
Heel goed en vlug geholpen. Vriendelijk personeel.

Aardig

Ze waren heel klantvriendelijk en namen de tijd
Heel behulpvaardig, oplossinggericht
23 mrt 2024
Goede en duidelijk hulp en uitleg.
De klantvriendelijkheid
Vriendelijk geholpen