Trapmatten24.nl

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt. 2019
Trapmatten24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov. 2023
Een zeer snelle bezorging van 27 aluminium trap halve maantjes. - Bij de fabricage van de halve maantjes ontstaan best scherpe buitenranden randen. Goed oppassen bij het uitpakken van de maantjes. - Het onderliggende rubber steek hier en daar uit buiten het maantje. zelf afknippen!

22 jun. 2023
Verkeerde matten geleverd gekregen. Vervolgens wordt ik verzocht om foto's te maken van stickers die helemaal niet op de matten zitten en dan zeggen ze dat ze me niet verder kunnen helpen zonder foto's, want dan kunnen we niet onderzoeken wat er mis is gegaan. Erg slechte service! Ze hoeven namelijk helemaal niet te onderzoeken wat er mis is gegaan, dat heb ik namelijk al aangegeven. De verkeerde matten geleverd, is wat er mis is gegaan. Een simpele mail met: We sturen u de juiste matten alsnog toe en u kunt hier de verkeerde matten kosteloos naar terugsturen was het enige juiste antwoord geweest.

Beoordelingen voor Trapmatten24.nl

Zeer goed contact. Het product is wat wij verwachte. Zeer goed.
27 jan. 2024
Snel geleverd en goede prijs/kwaliteit.
23 jan. 2024

Een geslaagde traprenovatie!

10 nov. 2023
28 okt. 2023
5 sep. 2023
snelle en goede levering zeer tevreden met de trap tegels
JW
Jan W.
Riel N.Br.
30 jul. 2023

Niet te geloven in deze dure tijd!!!

gemakkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis!! En de prijs was voor een prikkie voor uitstekende kwaliteit,Bovendien was het per stuk verkrijgbaar!!!
HM
Hille-Gina M.
Bergen n-h
22 feb. 2023

Kat dacht: Krabpaal

Na 8 jaar gebruik als krabpaal door mijn kat, gewoon nieuwe besteld. Binnen 10 minuten de tredes geplaatst en kan weer jaren vooruit.
23 mrt. 2023
prima kwaliteit. de juiste schroefjes worden meegeleverd.goed verpakt. snel geleverd.
CV
Carine V.
Attenhoven
31 mrt. 2023
Op tijd geleverd. Netjes verpakt. Heel tevreden over de kwaliteit van de matjes.
AM
A. J. M M.
Eindhoven
15 sep. 2023

Mooie trapmatten.

Goede kwaliteit trapmatten, mooie kleur met fijne zelfklevende dubbele tape.
26 jun. 2023
Het zijn perfect maat en stevig . Voet Glijdt nietop de rubber streepjes.
11 aug. 2023

Mooie traptreden, ze maken de trap helemaal af.

Mooi product en goed te bevestigen met de erbij geleverde tape.
GV
Ger V.
Alkmaar
26 jun. 2023
Artikel geleverd zoals besteld. Gewoon tevreden!