bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

10 jul 2024
Goede en snelle levering! Misschien kunnen jullie iets minder verpakkingsmateriaal gebruiken? Dat zou helemaal mooi zijn.
11 jul 2024
Bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling! We waarderen je suggestie over het verminderen van verpakkingsmateriaal. We streven ernaar onze milieuvriendelijkheid te verbeteren en zullen dit zeker meenemen in onze toekomstige beslissingen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
MS
Mohamed S.
Anderlecht
9 jul 2024
Goede prijs en kwaliteit verhouding Snelle levering Jammer zou nog wat meer prijs kortingen en geschenken moeten geven
11 jul 2024
Bedankt voor je review en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. We begrijpen je wens voor meer prijskortingen en geschenken. We zullen deze suggestie zeker overwegen voor toekomstige verbeteringen. Blijf onze aanbiedingen in de gaten houden! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
9 jul 2024
goede prijs kwaliteits verhouding. Product enkel beschikaar in via amazon uit VS en gelukkig ook verkrijgbaar via Bono
11 jul 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We doen ons best om unieke producten beschikbaar te maken buiten Amazon. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
1 jul 2024
De eerste keer een bestelling gedaan. De volgende dag heb ik het al ontvangen. Prima. Prettige overzichtelijke site.

Mooie extra korting

Mooie korting gekregen omdat ik twee verpakkingen bestelde. Snelle levering en goede communicatie. Ik raad Bono aan
7 jul 2024

Leiendekkerstaat 10

In feite zijn de beste vitamines te vinden in deze winkel. Bedankt en je service, en ook snelle levering. Bedankt
11 jul 2024
Bedankt voor je lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze vitamines en snelle levering. Als je in de toekomst nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
JN
Joyce N.
Purmerend
3 jul 2024

Zeer positief over Bono

Fijne betaalbare producten.Leuke kortingen,zeer klantvriendelijk.Snelle verzending.Echt fijn om hier te shoppen.
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze betaalbare producten, leuke kortingen, klantvriendelijkheid en snelle verzending. Het is geweldig om te weten dat je het fijn vindt om bij ons te shoppen. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Goede producten en super snelle verzending. Ook nog een leuk cadeautje bij de bestelling. Zeker een aanrader!
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle verzending. Leuk dat je het cadeautje bij je bestelling ook waardeerde. We streven ernaar om elke klant een aangename ervaring te bieden, en jouw aanbeveling betekent veel voor ons. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
3 jul 2024

Bono betrouwbaar

Bono heeft -natuurlijke suplementen -prijs is betaalbaar -snelle levering -goede communicatie -betrouwbaar
4 jul 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je fantastische 5-sterren review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat je ervaring soepel en probleemloos was. Bij Bono streven we ernaar om: Natuurlijke supplementen aan te bieden Betaalbare prijzen te hanteren Snelle leveringen te garanderen Goede communicatie te onderhouden Betrouwbaar te zijn We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
2 jul 2024

Super snelle levering en kwaliteit!

Super snelle levering, Kwaliteits producten voor een goede prijs! Nog nooit problemen gehad! Bedankt! Jan
4 jul 2024
Hallo Jan, Hartelijk dank voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze supersnelle levering, kwaliteitsproducten en goede prijzen. Het is geweldig om te weten dat je nog nooit problemen hebt gehad met onze service. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Jouw feedback motiveert ons om ons best te blijven doen en onze klanten de best mogelijke service te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Mocht je nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
I love buying my supplementarion products at Bono. They are very cost-effective, and have a good quality!
Antwoord van bono.nl
Hello, Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you are satisfied with the quality and pricing of our supplementation products at Bono. We strive to deliver the best value to our customers, and your satisfaction is our top priority. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. Best regards, Mac Weimar Customer Service, Bono

Geen op- of aanmerkingen

Heldere website, bestelproces duidelijk en conform aangegeven tijd wordt product geleverd. 5 sterren dus.
11 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website en de levering van je bestelling. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
27 jun 2024
Goede prijs. Snel geleverd. Fijn dat het mogelijk is achteraf te betalen via klarna zonder extra kosten

Goede kwaliteit producten

Veel keuze, voorraad en kwalitatief goede merken. Verzending vrijwel altijd de volgende al in huis.
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de brede selectie, voorraad, en kwaliteit van onze producten, evenals de snelheid van onze verzending. We streven ernaar om deze hoge standaard te blijven handhaven en hopen je in de toekomst weer snel van dienst te kunnen zijn. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
4 jul 2024
Snelle levering: zondag besteld, maandag geleverd in België! Regelmatig goede kortingen. Merci Bono!
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze regelmatige goede kortingen. Het is geweldig om te weten dat je je bestelling zo snel hebt ontvangen, zelfs in België. Jouw positieve feedback is een geweldige motivatie voor ons team. Merci! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
11 jul 2024
Goeie prijs voor de producten. Gratis verzending al vanaf 35 euro. Volgende dag in huis. Heel fijn!
11 jul 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze prijzen, gratis verzending en snelle levering. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Ongelooflijk snelle levering, goede samenwerking met b-post! En de prijs/kwaliteit is ook top!
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de samenwerking met b-post. We zijn ook blij dat de prijs/kwaliteitverhouding van onze producten aan je verwachtingen voldoet. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we kijken ernaar uit om in de toekomst opnieuw aan je verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono

correcte en vlugge levering van de bestelling

Zowel de bestelling als de levering ervan is uiterst vlug en correct verlopen. Een opsteker!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat zowel de bestelling als de levering naar tevredenheid zijn verlopen. Bij Bono streven we ernaar om altijd de beste service te bieden. Jouw opmerkingen zijn voor ons een grote motivatie om op deze weg verder te gaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
4 jul 2024
Ik bestel en een paar dagen later heb ik het in huis. Kan niet beter. Heel heel erg tevreden
5 jul 2024
Hallo, Bedankt voor je fantastische review en de 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering. Het is geweldig om te weten dat je je bestelling binnen een paar dagen in huis hebt. Jouw positieve feedback is een geweldige motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice Bono
Snelle en goede levering communicatie via mail is heel goed en de prijzen zijn acceptabel
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, communicatie via e-mail, en onze prijzen. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en het is geweldig dat dit wordt gewaardeerd. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono