allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
allcam.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij allcam.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor allcam.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 aug. 2022
Azdome dashcam incl. Achter camera met achter uit rij camera functie icm. Hardwire kit besteld. 2e kans camera besteld, duurde dagje langer dan volgens de site omdat ik al een afspraak had met de garage een mail en appje gestuurd. Direct antwoord met excuses voor de dag vertraging en is er door Allcam zelfs een nieuwe verstuurd ipv. De 2e kans. Super service en wat betreft de dashcam erg tevreden, zodra de auto in de achteruit gaat het scherm aan en de achtercamera geactiveerd incl. De parkeerlijntjes.

4 jun. 2022
Minpunten: niet direct kunnen doorklikken naar volgende opname op computer, geen plaatherkenning, dat zijn 2 zaken die mijn vorige dashcam wel had, deze AZDOME heeft niets dat mijn vorige niet had, gezien de plaatherkenning (beeld) was mijn vorige dashcam veel beter, ik beschouw het als een miskoop.

Beoordelingen voor allcam.nl

8 nov. 2022
6 nov. 2022
The website says WiFi range is 10 meters, but when you get the cameras at home, the booklet says 3 meters. The wifi from home does not work
4 okt. 2022
Voldoet
8 okt. 2022
18 sep. 2022
Ontvangen op tijd en datum die was opgegeven.keurig verpakt en compleet
18 sep. 2022
Snel en volledig geleverd. Ik vind hun top 10 handig
24 sep. 2022
Snelle en keurige service!
2 aug. 2022
Azdome M10 is een prima apparaat en terecht als 'beste koop' door de ANWB getest. Allcam heeft me uitstekend geholpen met het apparaat perfect te laten werken.
16 aug. 2022
Altijd snelle levering en kwalitatief producten Dashcams
5 aug. 2022
2x besteld, 2x zeer snelle en correcte levering.
5 aug. 2022
Fijne afhandeling van klein probleem.
30 jul. 2022
Duidelijke site
Super service!
1 aug. 2022
1 aug. 2022
1 mrt. 2022
Ik was op zoek naar een Dashcam voor in de camper. In Frankrijk een ongeluk gehad waarbij de dader is doorgereden. Ik zag door het grote aantal specificatie niet meer echt wat nu nodig was. Na twee ter zake doende mailtje van een Allcam medewerkers (antwoord binnen korte tijd), besloten er een te kopen. Ook dat proces liep heel super, binnen 2 dagen alles in huis, geïnstalleerd en een heel goed resultaat. Heel erg tevreden met mijn AZDome PG18S Pro Full Mirror 2K GPS 32gb dashcam - Allcam | 10 jaar dashcams
18 dec. 2021
Ik had een dashcam besteld, maar kwam erna achter dat ik ook nog een extra continu voeding kabel nodig gehad. Na contact via whatsapp met de verkoper, die snel reageerde, te hebben gehad. Heeft hij na betaling de kabel toegevoegd zodat ik niet een extra bestelling hoefde te doen. De volgende dag kwam de bestelling helemaal compleet binnen.
15 mrt. 2022
Bestelling geheel volgens plan verlopen. Proces kan goed worden gevolgd. Produkt is geheel naar verwachting. Update met nieuwe firmware was best lastig, maar is goed gelukt. Bijgeleverde gebruikershandleiding te klein en niet in het nederlands. Wel een nederlandse handleiding kunnen downloaden.